Epäilen että mieheni valmistaa meidän Moccamasterilla muuntohuumeita
Sen verran huonoksi on keittimen suoritusnopeus laskenut ja tipauttaa, että vaikuttaa siltä että sitä on käytetty johonkin muuhun kuin kahvinvlmistukseen.
Miten saan asiaan selvyyden?
Kommentit (17)
Tekniikka ja kemia ovat selvästi vahvin osaamisalueesi joten ei muuta kuin ratkomaan ongelmaa.
Niin minäkin. Paketissa on olevinaan italialaista tummapaahtoista, mutta muuntohuumeen makuista litkua siitä tulee. Ostin oman paketin, pitää olla suomalaista, tummapaahtoista.
Kokeile keittää kerran läpi pelkkä vesi (eli ei kahvinpuruja). Jos vesi värjäytyy matkalla pannuun sini-keltaraidalliseksi, on vahva syy epäillä että olet saanut keittimestä kahvisi seassa jotain kemikaaleja pidemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran huonoksi on keittimen suoritusnopeus laskenut ja tipauttaa, että vaikuttaa siltä että sitä on käytetty johonkin muuhun kuin kahvinvlmistukseen.
Suosittelen että pakenet suhteesta niin nopeasti kuin voit, Juokse! Jätä se sika. Ota kahvinkeitin vielä mukaan, ettei hän tee jonkun muun naisen elämää hankalaksi jatkossa!
Muista myös suodatinpaperit ja kahvimitta. Miehet on niiiiiiiiin sikoja
Lopeta kahvin juonti heti!!! Aivan selvästi on kahviisi liuennut jotain paranoiaa aiheuttavaa kamaa!
No haloo, jo se että teillä on Moccamaster kertoo karua kieltään siitä, että kaikki siellä ei kestä päivänvaloa. Kai teiltä löytyy myös tehokas kasvivalo ym. "viatonta"....
Yllätä miehesi itse teossa. Aina kun hän puuhaa jotain moccamasterin lähellä, hyökkää salamana paikalle, huuda että "mitähän vittua" ja pakota kakistamaan ulos totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että pakenet suhteesta niin nopeasti kuin voit, Juokse! Jätä se sika. Ota kahvinkeitin vielä mukaan, ettei hän tee jonkun muun naisen elämää hankalaksi jatkossa!
Muista myös suodatinpaperit ja kahvimitta. Miehet on niiiiiiiiin sikoja
Nyt oli niin randomit kaksi lausetta peräkkäin, että repeäisin nauruun jos tilanne ei olisi niin vakava. Tsemppiä AP:lle, olen varma että vielä se oikeakin sumpinsurauttaja tulee vastaan! :)
Itse haaveilen uroosta joka taitaa pannukahvin keittämisen salat, mutta kun mainitsin asiasta ystävälleni hän nauroi ja piti vanhanaikaisena :( Minkä ei sinänsä olisi pitänyt tulla yllätyksenä ottaen huomioon hänen kiiltokuvamaisen kapselikahvimiehekkeensä olemassaolon.
Ja mun mies just ehdotti, että ostettais Prismasta Moccamaster. Voi ei, aikooko sekin jotain huumejuttuja... itku. Ja vauvakin tulossa, ja hirveet asuntolainat päällä. Mihin mä nyt tästä pystyn lähtemään :'(
Tyypit ei sitten ole oikein perillä tosta kahvinkeitintekniikasta. Kahvin jäämät, tarkemmin siis kofeiini, yhdessä kalkinnpoistoaineen kanssa muodostaa H4N-U rakenteen, jossa kalkinpoistoaine toimii siis katalyyttinä kofeiinille josta tulee muuntohuume. Ettekö ole muka huomanneet kuinka laitteen puhdistuksen jälkeen kaffet maistuu erityisen hyvälle. Nii-in, että miksiköhän, mielihyväkeskusta siinä stimuloidaan ja kun ton sitten keittää kokooon ja imee pillillä niin siinä sitä ollaan.
Jos olisi ap tekisin ilmoituksen poliisille ja pakkaisin kampsuni pikimmiten.
Miten Moccamasterilla voisi valmistaa mukamas muuntohuumeita?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla laillista kysellä neuvoja siihen tai neuvoa. Mutta kyllähän jotkut valmistaa ruoankin kahvinkeittimellä.
Meillä töissä Moccamaster tilttas just ... en kyllä olisi uskonut, että ilmeisesti tää firma onkin tällainen lumetoimiala niinkuin "jäteala" Sopranosissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla paljonkin kokemusta muuntohuumeiden valmistuksesta muilla menetelmillä? Mä en ainakaan tiedä alkuunkaan, miten niitä tehdään, joten onhan se ihan mahdollista että onnistuu ihan kahvinkeittimelläkin. Kyllähän sitä aina luulis että vaatii viimesen päälle labravehkeet ja härpäkkeet, mutta oon kuullut että ihan vaatimattomissa kotioloissakin onnistuu monenlaiset kemialliset kokkailut.
Vierailija kirjoitti:
Ja mun mies just ehdotti, että ostettais Prismasta Moccamaster. Voi ei, aikooko sekin jotain huumejuttuja... itku. Ja vauvakin tulossa, ja hirveet asuntolainat päällä. Mihin mä nyt tästä pystyn lähtemään :'(
Ummistat vaan silmät pariks vuodeks nii asuntolainakin on jo puoliks maksettu :)
ahahaha paras provo tälle päivälle, kiitos!