Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tilasi postissa repun, rikkoi avatessa kankaan saksilla, korvataanko?

Vierailija
16.08.2016 |

Reppuun tuli n. 5cm viilto kun innoissaan avasi pakettia. Saako korvausta? Eihän ole pakko myöntää että oli oma moka?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun säälittävä loinen.

Vierailija
2/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Voit sanoa ettet tiennyt lapsen edes tilanneen reppua ja vaadit rahat takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilattu?

Vierailija
4/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppuun tuli n. 5cm viilto kun innoissaan avasi pakettia. Saako korvausta? Eihän ole pakko myöntää että oli oma moka?

Siinä on lapselle todella  hyvä roolimalli, kun äiti on jo tuolla tasolla ja yrittää kysellä muilta neuvoja huijaukseen ellei jopa petokseen.

Vierailija
5/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset varoittanut...olethan nähnyt miten lapset avaavat karkkipussit yms?

Ei varmasti mene valitus läpi jos on nätisti leikattu eikä repeytynyt kuljetuksessa (myös pakkaus jolloin reklamoit jo postissa).

Vierailija
6/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene läpi, että reppu oli valmiiksi tuolla tavalla rikki, kun selkeästi näkee että rikkoutumisen on aiheuttanut asiakas itse avatessaan paketin väärin.

Yleensä paketeissa on vielä kuvallinen ja/tai kirjallinen kirlto avata niitä millään terävällä.

Vierailija
7/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittehan te yrittää perustella että oli huonosti pakattu kun avatessa kävi noin mutta taitaa omaan piikkiin mennä.  Eipä noin pieni viilto kaiketi käyttöä haittaa, sisäpuolelle vaikka liimattava paikkalappu.

Vierailija
8/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mene läpi, että reppu oli valmiiksi tuolla tavalla rikki, kun selkeästi näkee että rikkoutumisen on aiheuttanut asiakas itse avatessaan paketin väärin.

Yleensä paketeissa on vielä kuvallinen ja/tai kirjallinen *kirlto avata niitä millään terävällä.

*kielto

Vierailija
9/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi pystyä todistamaan, että paketti on kuljetuksessa vaurioitunut. Postissa on käytännöt tämmöiseen, jos haettaessa paketti on vaurioitunut.

Sun suurin ongelma on nyt se, että kuljetuksessa ei yleensä tule vaurioksi sellaista, mikä olisi aiheutunut siitä, että pakettia viilletään saksilla. Eli heikoilla olet.

Vierailija
10/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fjällravenilta, minun nimelläni siis tilattu lapsen toiveesta ja nyt kovasti harmittaa.

Ap

Vierailija
11/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritäpä korjata jollain. Vaikea ois todistaa postissa tulleeksi eikö.

No mutta oma on asianne. Mihin oamatunto kullakin venyy. Ja kuinka pian uuden vastaavan posti - jälleen- toisikaan. Eikö ole kurja olla ilman reppua se odoetteluaika. Pahimmillaan viikkoja? Taitava ompelija jossain lähellä..?

Hyviä vaihtoehtoja ei taida olla. Valitse kahdesta pahasta teille pienempi. Lapsi saattoi oppia vähän malttia siinä sivussa. Eihän repun tarvitse olla täydellinen. Jos viilto ei estä repun käyttöä, olkoon siinä komeana arpena.

Toivottavasti ette toruneet lasta maanrakoon. Vahinkoja sattuu. Mutta ehkä oppisi seurauksista parhaiten niin että kulkisi sitten jonkin aikaa tuolla viilletyllä repulla. Elämässä oppii kaikenlaista.

Iloista koulunalkua!

Vierailija
12/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se oli Fjällrävenin reppu, niin ihan hyvä vaan että meni rikki. Karseita kamppeita.

Vierailija
13/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit tilannut jonkun ei-massa repun niin olisi malttanut avata rauhallisemmin.

Vierailija
14/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi reklamoida. HALOO. Kuka antaa lapsen avata paketin itse??? Nyt laitat siihen vaan jonkun paikan (ostat esim kangaskaupasta) tai jeesusteippiä, jos olet niin uusavuton, ja sanot lapselle, että on oltava varovainen, kun jotain avaa. Kantapään kautta oppii. Ethän sinä niin voi tehdä, että vaihdat maksutta uuteen jotain ITSE rikkomaasi.

Vierailija
15/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesusteippiä takapuolelle.

Vierailija
16/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus vaatteita tilatessani leikkasin pussin auki niin että vaate meni rikki. Harmittihan se, mutta ei tullut mieleenkään edes yrittää saada palautettua. Laskun maksoin kiltisti ja heitin vaatteen roskiin, olisi tietysti voinut yrittää korjatakin.

Vierailija
17/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään voi reklamoida. HALOO. Kuka antaa lapsen avata paketin itse??? Nyt laitat siihen vaan jonkun paikan (ostat esim kangaskaupasta) tai jeesusteippiä, jos olet niin uusavuton, ja sanot lapselle, että on oltava varovainen, kun jotain avaa. Kantapään kautta oppii. Ethän sinä niin voi tehdä, että vaihdat maksutta uuteen jotain ITSE rikkomaasi.

Samaa tulin kirjoittamaan. Ymmärrän kyllä että harmittaa todella paljon, mutta ei ole yrityksen vastuulla korvata asiakkaan rikkomaa tuotetta. Korjatkaa reppu liimapaikalla tai ostakaa uusi.

Vierailija
18/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä elävää oppimateriaalia, jota ei kannata ohittaa. Oppiipa lapsi malttia ja varovaisuutta, kun joutuu rikkinäistä reppua käyttämään ja itse säästämään tahtoessaan uuteen rippuun. 

Mukavia paikkaus hetkiä lapselle!

Vierailija
19/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka antaa lapsen avata paketin itse???

Meillä lapsi aloitti eskarilaisena ja vielä innostus 9v riittää ja avaa luvan saatuaan talouden kaikki paketit. Hienosti osaa saksilla leikata pussin päästä ja pahvilaatikosta viiltää veitsellä teipit. Kyllä ne lapset opii kun rauhallisesti malttaa näyttää mallia ja yhdessä harjoitellaan.

Vierailija
20/54 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Voit sanoa ettet tiennyt lapsen edes tilanneen reppua ja vaadit rahat takaisin.

Eli ihan kuten tyyppiliset äitylit tekevät, kun lapsi on tilannut kännykällä palveluita muka salaa ja tietämättä :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan