Vertailevatko naiset miehensä varustusta
Vertailevatko naiset mielessään miehensä varustusta entisten seksikumppaneidensa varustuksiin; laimentaako se naisen seksikokemusta miehensä kanssa jos hänellä on ollut selkeästi paremmin varusteltuja seksikumppaneita? Jos on ollut, niin onko yleistä että nainen muistelee heitä ja heidän varustustaan ja fantasioi seksin aikana? Jos näin on, niin miehen kannaltahan parasta olisi, jos nainen olisi melko kokematon eli ei olisi nähnyt ainakaan kovin monia miehensä penistä suurempia peniksiä, tällöin hän kykenisi nauttimaan miehestään sataprosenttisesti, ilman menneiden muisteluita, ilman fantasiointia niistä jo koetuista ja nähdyistä isommista, ja ilman pinnan alla väreilevää pientä tyytymättömyyttä ja pettymystä oman miehen varustukseen. Kommentoikaa, parisuhteessa elävät naiset.
Kommentit (28)
Miehelläni on keskimittainen 12 cm - oikein hyvä mulle
Vertailuista puheen ollen niin yhden ystävättären kanssa olen ainoastaan keskustellut miesten kalujen koosta. Osa näistä mieskokemuksista on ollut yhteisiä.
En kokoa vertaile mutta seksiä kokemuksena kyllä. Nykyisen kanssa mietin välillä häntä edeltävää eksääni jonka kanssa seksi oli tooooodella tajunnanräjäyttävää ja parasta saamaani, mutta nykyinen voittaa kyllä sitten muilla osa-alueilla aika reippaasti joten mitäpä tuo fantasiointi haittaisi tai rakkauttani häneen muuttaisi, äärimmäisen hyvin meilläkin seksi pelaa. Onhan niitä fantasioita ja henk.koht. muisteloita miehilläkin joten miksei meillä naisillakin. Älä stressaa tai mieti näitä asioita liikaa, pelkällä koolla nyt ei ratsasteta aallonharjalla kovin pitkään muutenkaan.
Ei niissä exissä ole mitään muistelemista. Paremman olen aina saanut.
Aikuiset eivät vertaile. Lapset ehkä.
No tulee kyllä vertailua tehty mutta en missään tapauksessa haikaile entisien perään kun se penis sattuu olemaan idiootissa kiinni
Me pojat kylläkin porukalla vertaillaan naisten tavaran näköä, kokoa, tilavuutta, kosteutta, tuoksua, klittaa ja häppäreitä ja kampausta.
Kokenut nainen vastaa.
Kyllä naiselle merkitsee enemmän kokonaisuus ja ylipäätään seksuaaliset taidot. Pelkällä isolla kyrvällä ei tee mitään jos sitä ei osaa käyttää.
Nainen pitää osata lämmitellä, esileikit pitää hallita olipa elin mitä kokoa tahansa. Hyvää seksiä voi saada kullin koosta riippumatta, olen saanut hyvää seksiä mieheltä jolla 10 senttinen erektiossa ja huonoa seksiä mieheltä jolla senttejä parikymmentä.
Mieluiten kuitenkin hyvin varusteltu jos on hyvä sängyssä kuin se 10 senttinen joka on hyvä sängyssä.