Miksei suklaalevyissä ole kauhistuttaivia kuvia 200- kiloisista ihmisistä?
En itse polta, mutta aika överiksi menee tämä touhu.
Harkitsen tupakoinnin aloittamista ihan vain lojaaliteettisyistä.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Uhkaako suklaa tehdä kaikista 200 kiloisia? Mitäs jos vaikka menisit töihin ja laihduttaisit, laiska possu.
Ap on ihan hoikka. Ei edes erityisemmin pidä suklaasta.
-ap
Mutta kyllä suklaa-addiktio uhkaa lihottaa. Se on fakta.
Eivät kaikki tupakoitsijatkaan sairastu keukosyöpään, itse asiassa vain muutama prosentti. Kaikki alkoholin suurkuuttajat eivät sairastu maksakirroosiin eivätkä edes lievempiin tautimuotoihin.
Miksi tupakka täysin kuitenkin laillisena tuotteena on tämän ajojahdin kohteena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipaketin kylkeen kuva tukkeutuneista verisuonista ja ihmisestä joka on kuolemassa sydän ja verisuonisairauteen.
Mutta kun se voi ei tukkeuta suonia eikä aiheuta sv-tauteja.
Ei nih.
Eikä varsinkaan nosta kolesteroliarvoja.
Joillain vaikuttaa syöty (myös voi ja kananmunat) kolesteroliin, toisilla ei.
Vierailija kirjoitti:
Siksi että ei ole suoraa yhteyttä suklaan ja ylipainon kanssa. Olen itsekin alipainoinen ja syön suklaata.
Tupakalla on suora, tieteellisesti tutkittu,yhteys terveysongelmiin.
Makean syönnillä on tilastollinen yhteys terveysongelmiin. Eivät kaikki tupakoitsijat sairastu kuin eivät kaikki karkin puputtajatkaan.
Alipaino ei kerro terveydestäsi vielä mitään Kuvitteletko, että kaikki alipainoiset ovat terveitä ja kaikki ylipainoiset sairaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai viinapullon oheisena pakollinen video katkokävelijästä?
Mä oon joskus miettinyt, kun oon katsonu peiliin darra-aamuna, ja nähnyt juuri oksentaneen, surkean näköisen punasilmäisen, kalpean tärisevän olion, että tästä vois tehdä viinamainoksen. Ehkäisisi juomista kun ihmiset muistaisivat että ai niin joo, hetken kivasta on seurauksena TUO OLO ;)
Ei se auta. Kuinka monta kertaa olet krapulassa päättänyt, ettet juo enää koskaan, mutta seuraavana viikonloppuna mentiin taas?
Koska suklaa ei lihota.
Omakohtaisella kokemuksella. Olen syönyt koko ikäni valtavasti suklaata mutta nyt viidenkympin korvilla painan yhä vain noin 55 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkaako suklaa tehdä kaikista 200 kiloisia? Mitäs jos vaikka menisit töihin ja laihduttaisit, laiska possu.
-ap
Eivät kaikki tupakoitsijatkaan sairastu keukosyöpään, itse asiassa vain muutama prosentti. Kaikki alkoholin suurkuuttajat eivät sairastu maksakirroosiin eivätkä edes lievempiin tautimuotoihin.
Miksi tupakka täysin kuitenkin laillisena tuotteena on tämän ajojahdin kohteena?
Tupakan ainoa haitta kun ei ole vain ne syövät, voit tutkia asiaa netistä, jos kiinnostaa. Itse tunnen monia tupakkaan kuolleita kyllä. Syy ei ollut syöpä, vaan keuhkoahtaumatauti, ja tämä on jo todella yleinen tauti.
Vierailija kirjoitti:
Koska suklaa ei lihota.
Omakohtaisella kokemuksella. Olen syönyt koko ikäni valtavasti suklaata mutta nyt viidenkympin korvilla painan yhä vain noin 55 kg.
Hoikkuus ei takaa terveyttä.
-Tupakointi ehkäisee Parkinsonin tautia ja lieventää esimerkiksi Chronin suolistosairaustaudissa esiintyviä rajuja vatsaoireita.
-Nikotiini virkistää huomattavasti aivotoimintaa.
-Kalanruotoihin tukehtuu maailmassa tälläkin hetkellä joku.
- Lääkärit ovat terveydelle vaarallisia - tälläkin hetkellä taitamaton lääkäri aiheuttaa hoitovirheellä potilaansa kuoleman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suklaata ei syö ne 200-kiloiset.
Ei tosiaan kukaan?
Niinhän ylipainoiset väittää. Kilot on tulleet ihan normaalista ruuasta. Plus painavista luista.
Älä unohda kilpirauhasen vajaatoimintaa. Se lihottaa 150-kiloiseksi vääjäämättä.
Muista myös, että raskaus tuo n. kahdenkymmenen kilon rasvakertymän. Ne ovat ns. raskauskiloja, joita ei lasketa lihomiseksi.
Ja masennuslääkkeet lihottaa vähintään 30 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska suklaa ei lihota.
Hoikkuus ei takaa terveyttä.
Mutta edesauttaa sitä huomattavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tupakan ainoa haitta kun ei ole vain ne syövät, voit tutkia asiaa netistä, jos kiinnostaa. Itse tunnen monia tupakkaan kuolleita kyllä. Syy ei ollut syöpä, vaan keuhkoahtaumatauti, ja tämä on jo todella yleinen tauti.
Itse tunnen tapauksen joka on tupakoimaton henkilö mutta sairastui vaikeaan keuhkoahtautumatautiin sen jälkeen kun hän työskenteli hometalossa vuosia. Syy-yhteyttä ei tosin tunnustettu.
Auton kylkeen kuva auto-onnettomuuden kuolonuhrista.
Vaatteisiin kuvia lapsityöntekijöistä.
"Ylipaino tappaa!"
Teksti pullapussin kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Itse tunnen tapauksen joka on tupakoimaton henkilö mutta sairastui vaikeaan keuhkoahtautumatautiin sen jälkeen kun hän työskenteli hometalossa vuosia. Syy-yhteyttä ei tosin tunnustettu.
En ole moisesta kuullu, mutta mksei voisi olla totta, homehan on todella vaarallista, itselläkin kokemusta, valitettavasti. Suurin osa keuhkoahtaumapotilaista kyllä varmasti on sairastunut tupakoinnin, ei homeen vuoksi.
Avioliitto aiheuttaa masennusta.
Avioero itsemurhia. Katso Alla Tilastokaavio.
Teksti maistraatin ovessa.
?[/quote]Tupakan ainoa haitta kun ei ole vain ne syövät, voit tutkia asiaa netistä, jos kiinnostaa. Itse tunnen monia tupakkaan kuolleita kyllä. Syy ei ollut syöpä, vaan keuhkoahtaumatauti, ja tämä on jo todella yleinen tauti.[/quote]
[/quote]En ole moisesta kuullu, mutta mksei voisi olla totta, homehan on todella vaarallista, itselläkin kokemusta, valitettavasti. Suurin osa keuhkoahtaumapotilaista kyllä varmasti on sairastunut tupakoinnin, ei homeen vuoksi.[/quote]
Paljon mahdollista jos home kerran aiheuttaa astmaakin (hengityselinsairauksia) ?
Muumimukeihin ja Vallilan verhoihin kuvia laihoista, pölyisistä aasialaisista lapsista uupuneina työpajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Voipaketin kylkeen kuva tukkeutuneista verisuonista ja ihmisestä joka on kuolemassa sydän ja verisuonisairauteen.
Siis margariinipaketin. Ja lisäksi varoitus sekakäytöstä esimerkiksi vehnän kanssa.
Kuulemma synteettinen kasvuhormoni + insuliini turvottaa sisäelimiä. Laita googleen tai youtubeen Gh gut, niin näät lisää samanlaisia.