Mikä ihmeen idea hääparin sotkea toistensa naamaa hääkakulla?
Hääpari leikkaa yhdessä kauniin hääkakun palan lautaselleen ja sitten toisen avatessaan suunsa vastaanottamaan hääkakunpalastaan puoliso muussaakin sen pitkin toisen naamaa sotaten ja nauraa räkättäen .
Toinen vastaa samalla mitalla yrittäen ulottua kakun palasellaan sottaamaan siippansa naamaa.
Heh heh.
Olipa hauskaa.
Mistä tällainen pöljyys oikein on lähtöisin.
Kommentit (10)
Amerikkalaisissa hääohjelmissa ainakin näkee. Onko se levinnyt suomeenkin?
Tuntien meikkaaminen, ellei jopa ammattilaisella käynti ja kakkua naamaan. Ei minun häissäni.
Olen ihmetellyt samaa. Minusta olisi aika ikävää sotkea meikki ja puvun etumus kesken juhlamenojen.
Kun nyt amerikkalaisista häistä puhutaan, mikä idea on niissä hääharjoituksissa, tiedättehän, ennen häitä on joku kenraaliharjoitus?
Amerikastapa hyvinkin. Olen ihmetellyt myös mitä hauskaa on kakun naamaan heittämisellä.
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt amerikkalaisista häistä puhutaan, mikä idea on niissä hääharjoituksissa, tiedättehän, ennen häitä on joku kenraaliharjoitus?
Olen saanut kuvan että lähisuku menee syömään yhdessä tms. En tiedä mitä muuta tapahtuu. Häiritsee muuten näissä hääohjelmissa, kun syövät ruokaansa pelkällä haarukalla toinen käsi sylissä. Näyttää juntilta.
Vierailija kirjoitti:
Amerikastapa hyvinkin. Olen ihmetellyt myös mitä hauskaa on kakun naamaan heittämisellä.
Amerikassa on ilmeisen hupaisa "food fight" -niminen ajanviettotapa, ainakin viihdeohjelmista ja joistakin kulttielokuvista päätellen. Hyvin vieras ja epämiellyttävä ilmiö tällaiselle suomalaiselle, joka on sekä kotona että koulussa kasvatettu olemaan leikkimättä ruoalla.
Supisuomalaisissa Satuhäät-jaksossakin oli tällainen muussaus.
Huisin jänskää.
Ameriikasta. Siellä kaikki on hassua.