Katsotteko Murha paratiisissä sarjaa?
Kommentit (16)
Hyvä sarja. Tosin jännä miten noin pienessä paikassa tapetaan ihmisiä alvariinsa. Sarjan nimi vois olla Murha muka-paratiisissa.
Olen katsonut kaikki jaksot. Tykkään kyllä. Kivat hahmot ja ihana maisema. Usein murha tapahtuu jonkin yhteisön sisällä ja nämä ovat usein joko työmatkalla/työssä olevia ulkomaalaisia, ei niinkään saaren kantapohjaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja. Tosin jännä miten noin pienessä paikassa tapetaan ihmisiä alvariinsa. Sarjan nimi vois olla Murha muka-paratiisissa.
Turistiksi en uskaltaisi noin vaaralliseen paikkaan lähteä😃
Tykkään. Oli vaan tosi ikävä, kun Di Richard Poole tapettiin. Vasta nyt olen alkanut lämmetä Humphrey Goodmanille. Ikävä myös, että Camille lähti sarjasta, oli suosikkini. Olen miettinyt, miksiköhän niin monta ihmistä lähtee sarjasta. Onko kulisseissa jotakin ikävää?
Tykkään kyllä, olisi ihana päästä itsekin Guadalupelle samoihin maisemiin :) Mutta jos siellä on noin suuri murhaprosentti, ehkei kannata :)
Olen kyllä tykännyt. Ihanat maisemat.
Joo, oon joskus katsonut. Hyvä sarja.
En. Joskus yritin ja totesin että on täyttä hömppää.
Vierailija kirjoitti:
En. Joskus yritin ja totesin että on täyttä hömppää.
Hömppäähän se on, mutta niin ovat myös muutkin sarjat.
Aika hyvä juoni on ollut jaksoissa.
Ei huonoimmasta päästä.
Naiskonstaapeli vaihtaa vaatteita vähintään 3 kertaa/ jakso.
Kerran oli seitsemän eri asua. En tykkää hahmosta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään. Oli vaan tosi ikävä, kun Di Richard Poole tapettiin. Vasta nyt olen alkanut lämmetä Humphrey Goodmanille. Ikävä myös, että Camille lähti sarjasta, oli suosikkini. Olen miettinyt, miksiköhän niin monta ihmistä lähtee sarjasta. Onko kulisseissa jotakin ikävää?
Mäkin tykkäsin Rickhardista. Sääli, että murhattiin. Oli sympaattinen hahmo ja näyttelijä oli hyvä.
Onko nykyinen päähenkilö se tummeli?
Tykkään