Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin sopulit Flow'ssa

Vierailija
14.08.2016 |

En usko hetkeäkään että kaikki Suvilahteen menevät urpåt kuuntelevat kotona näitä Keltainen Kalsarinlahje quintet ja Irronneen laastarin mätäläiskä -nimisiä erikoisuudentavoittelijoita. Sinne vaan pitää päästä ja hehkuttaa ja olla olevinaan niin älykköä ja muuta shaibaa ja sitten täytetään insta ihkutuksella miten taas tajunta räjähti ja oli siis niinku niiiiiin siiiistiiii! IIIK.

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kymmenien tuhansien kävijöiden täyteenahdettu festivaali voi olla täynnä erikoisuudentavoittelijoita?

Kuten uimahalli on täynnä ihmisiä, jotka tahtovat pysyä vaatetettuina ja kuivina.

Vierailija
22/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa pitäis riittää Popeda ja Juice.

Juice on kuollut. Joku uus tulokas saa mahdollisuuden. Esim. Cheek tai Maija Vilkkumaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen mutta en mene Flowiin, käyn klubikeikoilla kuuntelemassa.

Vierailija
24/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Suomessa pitäis riittää Popeda ja Juice.

Eikös Flow'ssakin esiintynyt J. Karjalainen.

Vierailija
25/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rumba.fi/uutiset/kommentti-ylimielinen-flow-kolumni/

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001240086.html

Rumban toimittaja on kovin pahoittanut mielensä siitä että iltiksen Koskinen ei tykännyt flow:n tungoksesta. Muutenkin tietty jokainen itseään kunnioittava musiikin tosiharrastaja kuuntelee ne keikat joissa ei muita kuuntelijoita ole koska massat jo olemassaolollaan pilaa yhtyeen kuin yhtyeen.

Vierailija
26/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne esiintyjät on siis erikoisuudentavoittelijoita ja yleisö sopuleita jotka menevät vain koska "kuuluu" mennä. En sano etteikö heistä voisi olla siellä oikeasti hauskaa (olen tungoksessa näyttäytymässä=olen olemassa) mutta perimmäinen syy mennä on vain se kun muutkin. Suurimmalla osalla ei olisi munaa sanoa trendikkäille sopulikavereilleen että en ollut Flow'ssa, ei kiinnostanut.

Vierailija
27/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä kamalaa, juu-u, kun ihmiset nauttivat tavoillaan elämästä. Esittävät vain että haluavat mennä jonnekin ja menevätkin, perkele sentään, esittävät kuuntelevansa musiikkiakin mukamas, mitä siitä edes tietävät ennalta saatanat, ja näyttelevät olevansa muka jotenkin tyytyväisiä hetken aikaa. Ei tässä maassa perkele pidetä hauskaa. Täällä ei pidetä hauskaa!

Vierailija
28/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi maksaisin kalliista lipuista jos menisin kuuntelemaan vain samaa musiikkia mitä kotonakin jo luukutan? Tällä kertaa ainakin View ja Dua Lipa jäävät kuunteluun. Miksi kaiken pitää olla niin vakavaa ja korrektia, missä sitä musiikkisnobbailisi jos ei flowssa?

Jos pidät ko. musiikista miksi et kuuntelisi sitä kotona? Onhan livemusiikki aina erilainen kokemus kuin levyltä tai tietokoneelta.

Vierailija
29/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.rumba.fi/uutiset/kommentti-ylimielinen-flow-kolumni/

http://www.iltasanomat.fi/musiikki/art-2000001240086.html

Rumban toimittaja on kovin pahoittanut mielensä siitä että iltiksen Koskinen ei tykännyt flow:n tungoksesta. Muutenkin tietty jokainen itseään kunnioittava musiikin tosiharrastaja kuuntelee ne keikat joissa ei muita kuuntelijoita ole koska massat jo olemassaolollaan pilaa yhtyeen kuin yhtyeen.

Joo, siis jokainen indiviualistinen edelläkävijä ja musiikin tosiaharrastaja menee 25000/päivä massafestareille kuuntelemaan ekslusiivisia bändejä, joita kukaan muu ei kuuntele, paitsi siis ne 25000/päivä. Mutta onhan se niin pajon heinmpaa seistä skumppalasi toisessa kädessä ja jäähtynyt gourmet-festari-ateria toisessa käessä siinä tungoksessa, koska voi olal varma että tätä aktia ei rumbassa haukuta tuulipukukansan makkaraperunatapahtumaksi. Musiikkikin edustaa laajinta valikoimaa millään suomalisella festarilla (ilkka Mattila, hs, tänään), paitsi että mukaan ei varmasti kelpuuteta yhtään bändiä, jotka voisivat altistaa tuulipukuepäilylle. Ei siis tavispoppia, iskelmää, tangoa, eikä mtiään raskasta rokkia tai heviä eikä varsinkaan yhtään mitään mikä voisi haista tampereelta, porilta, kemiltä, oululta koska ne on juntteja, eivätkä viileitä individualistisia flow-tyyppejä, jotka kuuntelee vain oikeaa musiikkia samanlaisten ihmisten kanssa, eikä mitään junttibändejä.

Olen helsinkiläinen, mutta Flow on kyllä yksi ahdasmielisimpiä festareita joita tiedän. Rajat tulevat muurina vastaan just siinä, missä omanmielisyys loppuu ja haateet alkavat.

Vierailija
30/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä kamalaa, juu-u, kun ihmiset nauttivat tavoillaan elämästä. Esittävät vain että haluavat mennä jonnekin ja menevätkin, perkele sentään, esittävät kuuntelevansa musiikkiakin mukamas, mitä siitä edes tietävät ennalta saatanat, ja näyttelevät olevansa muka jotenkin tyytyväisiä hetken aikaa. Ei tässä maassa perkele pidetä hauskaa. Täällä ei pidetä hauskaa!

Kyllä minusta elämästä saa enemmän irti kun tekee sitä mistä itse nauttii eikä sitä mistä kuuluu nauttia. Mutta mikäpä minä olen mitään sanomaan. Fakta on se että random kävijä ei parin viikon päästä muista kovinkaan montaa esiintyjää nimeltä saati tunnista sokkona musiikkia.

Vierailija
31/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iggya olisin halunnut mennä katsomaan, mutta yhdestä kiinnostavasta artistista en maksa 90 euroa. Eipä kyllä tuonne hipstereiden sekaan olisi kyllä huvittanut lähteäkään.

Vierailija
32/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos festareille saisi mennä vain todelliset fanit ja hardcore musadiggarit niin yhtään festaria ei myytäis koskaan loppuun.

Vierailija
33/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta elämästä saa enemmän irti kun tekee sitä mistä itse nauttii eikä sitä mistä kuuluu nauttia. Mutta mikäpä minä olen mitään sanomaan. Fakta on se että random kävijä ei parin viikon päästä muista kovinkaan montaa esiintyjää nimeltä saati tunnista sokkona musiikkia.

Ja sinäkös sen määrität muiden osalta? Hupiveikko! Minusta vaikuttaa kuule siltä, että sinä olet vain turhan ylimielinen ja itseäsi täynnä. En itse ole koskaan käynyt Flow'ssa, mutta voisin kyllä kuvitella käyväni, jollen sitten ala olla jo hieman yli-ikäinen... Onko sitä koskaan, tuskin. Mielestäni on elämänviisautta mennä ja tehdä erilaisia asioita jos vaan yhtään huvittaa ja haluaa mennä kokeilemaan ja katsomaan uusia asioita. Minäkin käyn vaikka missä tapahtumissa välillä, ja puolet jutuista jääkin kenties siihen yhteen kertaan, mutta yleensä on tosi mukavaa joka tapauksessa. Siinä avartaa mieltään, kohtaa erilaisia ihmisiä, saattaa löytää uusia kiinnostuksenkohteita. Niin että mikähän ajanviettopoliisi kuvittelet olevasi? Mikähän kuvittelet olevasi, kun sulle pitäisi oikein perustella miksi joku jotakin tekee... Naurettavaa. Ei tuo mussutuksesi kerro mistään muusta kuin omasta rajoittuneisuudestasi. Kasvaisit vähän henkisesti, jos mitenkään kykenet.

Vierailija
34/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä porukka mene Tangomarkkinoille etsimään live-elämyksiä? Voihan sielläkin joku vetää aivan päräyttävän (!) setin. Välimatka ei ole selitys koska "Ruissi" imee myös tehokkaasti kaikki pääkaupunkiseudun tyhjäpäät riippumatta esiintyjälistasta.

Vierailija
35/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iggy Pop oli syyni mennä Flow festareille. Mutta muuten olen kyllä melko samaa mieltä.

Vierailija
36/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Cheek, Anna Abreu ja JVG ei ollut soittamassa niin selväähän se on, että sellanen festari on pelkkää poseeraamista ja erikoisuuden tavoittelua. Onko muka Suomessa yhtään OIKEAA festaria, joissa nämä eivät soittaisi paitsi joku hevilettien Tuska? :D

Vierailija
37/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, kyl on rankkaa :) Itse kävin parina päivänä kuuntelemassa nämä ihan flowta varten kasaan rykäistyt Iggy Popin, Massive Attacin, New Orderin, J. Karjalaisen. Oli siellä kans joku Sia. Sattumalta osuin jonkun reipasta brittipunkia veivanneen bändin keikan rippeille ja sitäkään en ikinä enää meinaa kuunnella (enpä en). Kyllä mussa joku vika on, kun olin puettu villapuseroon ja farkkuihin. Hipsterihattua en omista enkä naisena partaakaan. Safka oli hyvää ja juotavaa sai baarista. Lupaan hakeutua terapiaan.

Vierailija
38/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te flow-kansan moittijat olette määrittelemään, millä mielellä ja fanituksen määrällä festareille saa mennä? Joku tykkää poseerata, joku keskittyy enemmän kuuntelemiseeen. Eläkää ja antakaa toistenkin elää! terv täti.

Vierailija
39/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltainen Kalsarinlahje Quintet.. Ai saatana, tyrskähti kahvit ravintolavaunun pöydälle! :DDD

Vierailija
40/70 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kyl on rankkaa :) Itse kävin parina päivänä kuuntelemassa nämä ihan flowta varten kasaan rykäistyt Iggy Popin, Massive Attacin, New Orderin, J. Karjalaisen. Oli siellä kans joku Sia. Sattumalta osuin jonkun reipasta brittipunkia veivanneen bändin keikan rippeille ja sitäkään en ikinä enää meinaa kuunnella (enpä en). Kyllä mussa joku vika on, kun olin puettu villapuseroon ja farkkuihin. Hipsterihattua en omista enkä naisena partaakaan. Safka oli hyvää ja juotavaa sai baarista. Lupaan hakeutua terapiaan.

Älä nyt maatasi myy, ei tämä niin vakavaa ole. Kyllähän siellä varmaan jotkut ihan oikeasti diggailevat musiikista. Mutta suurin osa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä