Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todella kaunis nuori nainen :)

Vierailija
14.08.2016 |

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
62/73 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tolloset lollot luonnostaan! En nyt ole mikään missi, mutta ihan sievä. En tiennytkään olevani miesten mielestä kympin nainen, kun olen tuosta tytöstä ehkä pykälän, max. kaksi vain taviksempi. Mutta misä ne miehet on? Huomaan kyllä että katsovat rintojani. Mutta kukaan ei huoli matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

giina lolloprigita kirjoitti:

Mulla on tolloset lollot luonnostaan! En nyt ole mikään missi, mutta ihan sievä. En tiennytkään olevani miesten mielestä kympin nainen, kun olen tuosta tytöstä ehkä pykälän, max. kaksi vain taviksempi. Mutta misä ne miehet on? Huomaan kyllä että katsovat rintojani. Mutta kukaan ei huoli matkaan.

Käypäs itse vetämässä mies matkaasi. Turha odottaa aina miehen aloitetta.

Itse kuvan nainen on kyllä todella viehättävä.

Vierailija
64/73 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan me miehet sitten tyhmiä,kun aitoja naisiakin on maailma täynnä ja me vaan kuolataan muovitissien/peppujen perään. Tuollaiset saa meren takaa aika halvalla.

Ovat tämän lähteen mukaan luomut ja DD-kokoa.

http://brasizemeasurements.org/claire-abbott-bra-size/

Natural breasts or implants? Natural

Vierailija
65/73 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava tuo aloituksen nainen. Ei tulisi sydäntä Tinderissä.

Vierailija
66/73 |
16.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei kyllä ole kasvoiltaan mitenkään erityisen kaunis! Aika tavanomainen! Rintoja löytyy ja sehän se riittääkin nykyaikana, heh! Nuo pisamanaamatytöt erään kirjoittajan viestissä olivat aika kamalia, sori vaan! Sopivassa määrin pisamat ovat söpöjä, mutta rajansa kaikella! Jos koko kasvot ovat noin kirjavat, niin tulee hyvin epäsiisti vaikutelma!

Vierailija
67/73 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että nämä negatiiviset kommentit tulevat muilta naisilta :D Kateuden voi melkein haistaa tänne kotisohvalle asti tietokoneruudun lävitse. Naiset keksivät näitä ihme käsitteitä kuten söpön kaunis, näyttävän kaunis, persoonallisen kaunis, hyvännäköinen mutta ei klassinen jne. Ei miehet sitä pilkkua n*ssi tuolla tavalla, miehet ovat siinäkin mielessä simppelimpiäkin että heille nainen joko on viehättävä tai ei ole, niin yksinkertaista se on. Saivartelua ei tarvita "no on se nätti mutta ei haluttava". Yeah right. Lapsellista touhua. Kyseinen nainen on ihan helvetin kaunis, piste. Sanokaa mitä sanotte.

M27

Helvetin kaunis SINUN mielestäsi. Ja varmasti monen muunkin. Mutta minun mielestä vain "kaunis"ei sykähdyttävän tai "helvetin" kaunis.😄 Tosiaan,kun en naisena arvosta tissien kokoa tai peppuja.. Katson lähinnä vartalon sopusuhtaisuutta ja kasvoja.Ja ehei,tälläiselle naistyypille en osaa olla kateellinen vaikka viehättävä ja miesten makuun onkin.

Oletkin nainen, joten et ensinnäkään ole kykenevä katsomaan asiaa objektiivisesta näkökulmasta, naisilla on aina jokin tekosyy johon vedota että miksi joku yleisillä standardeilla kaunis ihminen ei muka ole "niin kaunis". Aina on sellaista mitätöintiä ja vähättelyä ilmassa kun kuva oikein kauniista naispuolisesta ihmisestä lävähtää kuvaruutuun, mutta kaikenmaailman kummallisuuksia ylistetään kilpaa kuten Meryl Streepiä :D Vaikka naiset aina kiistävät kateus-aspektin, tulee se hyvin epäsuorasti aina lopulta ilmi, vaikka he yrittävät tehdä kaikkensa peittääkseen sen. Suurin osa näistä negatiivisista viesteistä täällä on epäilemättä naisten käsialaa, ei miehet tuohon tyyliin edes naisista kirjoita ja kuten jo edellisessä viestissäni totesinkin, eivät miehet analysoi mitään yksittäisiä kohtia tai etsi yhtä virhettä johon takertuvat, jos kokonaisuus on silmää miellyttävän näköinen. Miesten tapa ilmaista että joku on kaunis on paljon suorempi, rehellisempi ja virtaviivaisempi. Eli täällä mieheksi itsensä (huonolla menestyksellä) naamioineet naiset haukkuvat kyseistä naista, sen huomaa ihan jokainen.

M27

Vierailija
68/73 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas tyrkky "nuorinainen" ja rinnat eivät todellakaan ole aidot DD kupit....  :D

http://brainblog.to/uploads/useruploads/gallerys/braindump-23-16/59.jpg

Vierailija
69/73 |
10.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla nuo rinnat kyllä aidot. Naisella todella pieni ja sopusuhtainen vartalo ja tommoiset DD rinnat???? Mitä mieltä muut. M45v

Vierailija
70/73 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi tiijäks että minä pidän sinusta

Vierailija
71/73 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain, et: "sivustoon ei saada yhteyttä."

Vierailija
72/73 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari kirjoitti:

Moi tiijäks että minä pidän sinusta

Ei se barmaa tääl liiku.... haloo.

Vierailija
73/73 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän vain enintään huomaamattomusta meikkauksista , täysluomuille kumarrus. Twiittityrkyt usein epäluonnollisii js lyhyet suhteet epävarmuutta ei lämpöö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä