Pepulle läpsiminen.
Hei. Mitä mieltä rouvat on täällä pepulle läpsimisestä? Aina himon huipulla tekee mieli omaa naista läpsäyttää pepulle(kovaakin), kun paukutan kunnolla takaapäin. Kertokaa pidättekö. Mies 38
Kommentit (45)
Siis mistä miehet siinä nauttivat? Vai luulevatko he naisten nauttivan?
70F kirjoitti:
Tosin ei niin rajua, että tekisi kipeää. Meillä läpsyjä esileikissä ja kun ratsastan, mikä on suosikkiasentoni seksissä. 2m1n:ssa otin mieheltäni suihin ja samaan aikaan kaverini läpsi minua pyllylle ja nuoli. Superhyvä kombo.
Ajattelit sitten ihan joka keskustelussa mainita tuo 2m1n?? On varmaan jo aika monen tiedossa.
Hyvä kuitenkin kun nyt on pienellä molemmat eikä n isolla..tasa-arvo on tärkeää.
Mä tykkään pepulle läpsimisestä
Tykkään siitä sängyssä, tykkään siitä esileikkinä, tykkään siitä ihan vaan silloinkin, kun kuljen miehen ohi pikkuhousuissa ja hän läpsäisee pepulle
Ja ei, läpsiminen ei satu (vaikka ei minua kyllä haittaisi, vaikka se hiukan sattuisikin)
Välillä mies ottaa kaulasta kiinni ja läpsii naamallekin
Tosin minullahan on alistumisfantasia, joten tottakai tykkään ;)
Läpsiminen osoittaa minulle rakkautta, sitä että olen miehen silmissä seksikäs ja myös sitä, että minä olen nainen ja mies on mies :D
Näin miehenä kun katson pokea jossa jätkä mäiskii naista perseelle, niin suoraan sanottuna pidän häntä idioottina, hint.. keskittyy läpsimiseen ei panemiseen eli kaappi -jore asialla.
Läpsiminen ei oikein kiihota, mutta ex teki pakaroiden kärjille sellaista ikään kuin työnteli niitä ulospäin eli venytteli reikää.. se oli kuumaa.. muutenkin tykkään että takamuksestani otetaan kiinni...ennemmin kuin läpsitään.