Ystävien halailu
Miesystävä väittää, että suhteensa kaverinaiseen on ihan vain ystävyyttä. Kuitenkin sitä naista pitää päästä halaamaan mun nenän edessä niin että pokekin katsoo tilannetta merkitsevin katsein. Ja jos olemme porukassa tämä katsoo naista kuin naantalin aurinkoa ihan kuin salaa haluaisi tätä. Kutsui myös kerran naista eräässä tekstiviestissä sanalla "babe".
Nainen on kaunis ja myös minä olen itse kaunis, mutta varmaan siihen omaan ämmään kyllästyy. Onko tällainen ystävän halailu ja ihailu normaalia? Tämän ystävän kanssa pitää myös aina lähteä jonnekin jos hän vain pyytää siinä missä minä saan aina väitellä miehen kanssa.
He ovat tunteneet yli 10 vuotta eivätkä ole koskaan panneet. Aivan sama vaikka panisivatkin jos sillä pääsisi eroon miehen ärsyttävidtö tavoista.
Ai niin, olen pettänyt miestä useasti ja tunnustanut. Vähän kuin kostoksi käytöksestään ja jutuistaan, jotka ovat minua halventavia ja alentavia. Että tämän maan miehet ovat täyttä paskaa.
Kommentit (22)
Mulla oli tollanen äijä.päätyi pettämään ämmän kanssa. Varo jos miehellä kauniita ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mies on teistä se hirveä?
Virheetkö ihmisestä tekevät hirveän?
Petin miestä kostoksi kun hän katseli muita liikaa.
Mistä tiedät ovatko panneet? 10 vuoden aikana voi tapahtua kaikenlaista ja jos olisin miehesi en ehkä kertoisi panneeni kyseistä naista jos haluaisin pitää hänet vielä ystävänä... Ei tässä tilanteessa kai auta muu kuin kysyä suoraan mieheltä ja kertoa tunteistasi?
Siis sänkyyn en mennyt kuitenkaan tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ovatko panneet? 10 vuoden aikana voi tapahtua kaikenlaista ja jos olisin miehesi en ehkä kertoisi panneeni kyseistä naista jos haluaisin pitää hänet vielä ystävänä... Ei tässä tilanteessa kai auta muu kuin kysyä suoraan mieheltä ja kertoa tunteistasi?
No molemmat väittävät etteivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pettäjä, pelottavan mustasukkainen miehensä pitkäaikaisesta ystävästä ja lukee miehensä viestit? Mitähän vielä. Ja mies....no hänellä on naispuolinen ystävä, jota halailee. Ja ne virheet olivatkaan?
Vierailija kirjoitti:
Sitä paitsi mitä väliä. Mies aina vitsailee ksikella paskalla kuten jalkavaimojen ottamisella. Sanoin tähän, että vain sellaiset miehet voivat ottaa jalkavaimoja joilla on siihen varaa. Sai paska näpäytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on pettäjä, pelottavan mustasukkainen miehensä pitkäaikaisesta ystävästä ja lukee miehensä viestit? Mitähän vielä. Ja mies....no hänellä on naispuolinen ystävä, jota halailee. Ja ne virheet olivatkaan?
Miten niin pelottavan mustasukkainen?
"Olen usein pettänyt miestä kostaakseni hänelle. Kyllä ne miehet sitten on paskoja juu." Oletko ihan tosissasi?
Vierailija kirjoitti:
No minä olen pannut suurinta osaa miespuolisista ystävistäni. Miehet aina haluavat ystävättäriään. ap
Teillä on siis hyvä, reilu ja antava parisuhde, tai ainakin sinulla on hyvin antava asenne. On myös ihana, että olet kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. En näe miehen ystävyydessä siis kovin paljoa riskejä, onhan teillä hyvä suhde ja mies selvästi haluaa olla kanssasi. Anna hänen siis halia ystävättärensä kanssa, ehkä jopa hieman harrastaa pientä puuhasteluakin, sehän on vain miehelle kiva.
Hakkaa se karju. Veda niin munille etta tuntuu ja sano sille etta muistaa kunnioittaa Tuiskuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pelottavan mustasukkainen?
Jos hymyilyn saa tulkittua himoksi, oikeasti kokee tarvetta lukea ne toisten ihmisten viestit ja hakemalla hakee merkkejä siitä että ystävyys on muutakin kuin ystävyyttä, niin ei tuo meininki ihan tervettä ole. Sääliksi käy miestä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on siis hyvä, reilu ja antava parisuhde, tai ainakin sinulla on hyvin antava asenne. On myös ihana, että olet kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. En näe miehen ystävyydessä siis kovin paljoa riskejä, onhan teillä hyvä suhde ja mies selvästi haluaa olla kanssasi. Anna hänen siis halia ystävättärensä kanssa, ehkä jopa hieman harrastaa pientä puuhasteluakin, sehän on vain miehelle kiva.
Alentakoot vain ystävänsä lutkan tasolle. Ei se ole minulta pois. Onhan se nainen tosi kiva ja mukavakin ja nyt minua hävettävät nämä kirjoitukset kun hön on niin mukava, vaikka mies on tollo vaikka rakastaakin minua paljon. Mies tietää petoksistani. Miksei mies voi vain olla täydellinen?! Muuta en pyydä. Miksen minä saa olla ykkösnsinen edes yhtä baari-iltss vaan toista katsovat kaikki? Minä olen se ykkönen!
"Naiset pettävät aina, joten petin ensin". Näin totesi ensirakkauteni. Seuraava oli sitten käynyt eron jälkeen huorissa. Kaikki ne ovattuollaisia.
"Miksei mies voi vain olla täydellinen?! Muuta en pyydä."
Ei ole paljoa pyydetty, kun itsekin olet. Eikun hetkonen...
Miesystäväsi kuulostaa mustasukkaiselta.