Yhtäkkiä poikaystävällä kestää ja kestää laueta
Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi ja aina ennen poikaystävä on lauennut ilman ongelmia, missä asennossa vaan ja välillä esim. mun ollessa päällä käskenyt hidastaa tahtia, ettei vielä laukeaisi. Lisäksi hän on aina ennen lauennut kerran nopeasti, jonka jälkeen ollaan jatkettu hommia erektion palattua. Kuitenkin muutaman viikon on ollu sellasta, että huomaan selkeästi, että poikaystävällä on vaikeuksia laueta. Ei oltu nähty viikkoon ja aattelin, et nyt ei varmaan oo vaikeuksia, mutta väärässä olin. :( Lopulta seksi oli sellasta puuduttavaa jyystämistä, et oli paikat hellinä. Vietettiin viikonloppua yhdessä, ja seksikertoja oli vuorokaudessa neljä, joka kerta sama homma.
Kyllä hän lopulta aina tulee, nyt viime aikoina hän on halunnut aina tulla asennossa, jossa minä makaan mahallani jalat suorina, jolloin tuntuma on varmaan tiukempi ja hän pääsee painamaan pohjaan asti. Tästä mulle tuleekin olo, että tunnunkohan minä jotenkin löysältä tai jotain. :( Mutta tosiaan rennon ei ollu tällasta ongelmaa, ehkä pikemminkin päinvastoin.
Mistä tää voi johtua? Mitä minä voisin tehdä? En ole ottanut asiaa ainakaan vielä puheeksi, mutta pakko ehkä kohta kysyä, mikä on... Välillä mulla on olo, että hänellä on paineita, koska ei saa mua tulemaan ja ajattelee, että tarvitsen pidemmän panon tullakseni, voiko tää ongelma juontaa siitä?
Huoh, kauhea vuodatus, mut vähän ahdistaa... Ei sellanen jyystäminen ole kivaa, mutta en halua pahoittaa hänen mieltään kysymällä, jos tää on hänelle ongelma.
Kommentit (36)
Törmäsin tähän juttuun (http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001238816.html) ja se avasi vähän silmiä, tiesin, että alkoholi vaikeuttaa miehillä laukeamista, mutta en tajunnut, että ihan noin paljon. 😳
"Nuorilla miehillä jo kaksi ravintola-annosta voi vaikeuttaa erektion saamista. Useampien annosten jälkeen testosteronitason palautuminen normaaliksi voi viedä runsaan vuorokauden.
Humalassa mielihyvän ja orgasmin saaminen on huomattavasti vaikeampaa, vaikka itse akti muuten onnistuisikin. Alkoholin käytön jatkuessa pidempään mielihyvän saaminen seksin aikana voi loppua tyystin."
Nyt oltiin tosiaan juotu jonkin verran alkoholia, ilmeisesti se hänellä vaikeuttaa tulemista. Ja kun noiden testosteronitasojen palautuminen voi viedä vuorokaudenkin, niin alkoholi voi selittää muitakin kertoja, kun hän ei ole tullut niin nopeasti.
Jännä muuten, että naisilla alkoholi vaikuttaa päinvastoin: testosteronitaso nousee. Selittää sen, että ainakin itse olen humalassa varsinainen seksipeto. :-D
AP
Tiätteks naiset? Löytyy myös sellaisiakin miehiä ketkä tarviaa niitä esileikkejä ihan yhtälailla kuin tekin. Ja että erektio ei aina tarkoita kiihotustilaa.
Elikkä onnistuneen suorituksen perustana on myös henkinen kiihottuneisuus ja sitä myöten intensiivinen läsnäolon kokemus. Orkku voi olla joskus tiukassa ilman näitä.
Oma vaimo on entisessä elämässään tottunut sellaisiin hetivalmiisiin tapauksiin ja mä joudun monasti nylkyttämään puoli päivää ilman että tuntuu missään, vaikka mieluiten menisin hoitamaan puutarhaa. Esileikkeinä meillä toimii se, että vaimo ottaa housut jalastaan, pyllistää ja kysyy että haluaisinko tulla sisään.
Ei siitä voi kieltäytyäkään, mutta ei siinä orgasmiinkaan pääse..
Kyllä tiedostan sen, että esileikki on tärkeää myös miehille, vaikka usein ongelma taitaa olla niin päin, että nainen kaipaisi enemmän esileikkiä. Näin on myös meillä: mies on välillä vähän turhankin nopeasti tulossa sisään, minä voisin lämmitellä pidempäänkin. ;-)
Ja piti vielä kysyä, et mikset voi kieltäytyä seksistä, jos sinun ei tee mieli? Ei kai laukeaminen voi olla kovin helppoa, jos olisit mieluummin hoitamassa puutarhaa? Ja mikset voi sanoa vaimollesi, että kaipaat enemmän esileikkiä?
AP
Jos AP vaan lopettaa (toisen l. miehen) asioiden murehtimisen. Ainakin itselle naisen analysointi seksiasioissa ( kuinka äkkiä tulee, tuleeko ollenkaan, kuinka usein haluaa, mistä asennosta pitää...) vie vähän makua koko hommasta. Lisäksi AP:kin voi saada, kun lopettaa ( turhien ) asioiden pohtimisen ja "antaa virran viedä".
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin tähän juttuun (http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-2000001238816.html) ja se avasi vähän silmiä, tiesin, että alkoholi vaikeuttaa miehillä laukeamista, mutta en tajunnut, että ihan noin paljon. 😳
"Nuorilla miehillä jo kaksi ravintola-annosta voi vaikeuttaa erektion saamista. Useampien annosten jälkeen testosteronitason palautuminen normaaliksi voi viedä runsaan vuorokauden.
Humalassa mielihyvän ja orgasmin saaminen on huomattavasti vaikeampaa, vaikka itse akti muuten onnistuisikin. Alkoholin käytön jatkuessa pidempään mielihyvän saaminen seksin aikana voi loppua tyystin."
Nyt oltiin tosiaan juotu jonkin verran alkoholia, ilmeisesti se hänellä vaikeuttaa tulemista. Ja kun noiden testosteronitasojen palautuminen voi viedä vuorokaudenkin, niin alkoholi voi selittää muitakin kertoja, kun hän ei ole tullut niin nopeasti.
Jännä muuten, että naisilla alkoholi vaikuttaa päinvastoin: testosteronitaso nousee. Selittää sen, että ainakin itse olen humalassa varsinainen seksipeto. :-D
AP
No hyvä, että opit edes nyt. Etkä valitettavasti taida olla edes ainoa nainen, jolle nämä tulee uutisena. Kerronpa sinulle nyt pari muutakin uutista:
-Erektio ei vielä tarkoita, että mies olisi kiihottunut. Heijari voi tulla fyysisestä ärsykkeestä ilman henkistä kiihottumista.
-Siemensyöksy ei ole sama asia kuin miehen orgasmi. Toki usein esiintyvät yhdessä, mutta ei lähelläkään aina.
Taitavat naiset olla ihan yhtä pihalla miehistä kuin miehet naisista.
Numero 26: kyllä tiesin, että alkoholi vaikuttaa miehillä laukeamiseen ja erektioon, mutta se tuli yllärinä, et jo kaksi ravintola-annosta voi vaikuttaa vahvasti ja vielä vuorokauden juomisen jälkeenkin. Mä oon tykänny ostella meille välillä viiniä, koska ite tykkään harrastaa seksiä hiprakassa, mutta näköjään poikaystävän kannalta se ei oo niin hyvä juttu.
Aattelin tänne tulla päivittämään meiän seksikuulumisia. :-D Viimeksi ei ollu laukeemisessa mitään ongelmaa, kun yhen illan aikana puuhailtiin kolmesti. :) Yhen kerran harmitti, kun olin niiiiin lähellä laueta ite (lähempänä ku koskaan) ja sit mies laukee, damn. :-D
Joskus ei vain lähde lasti liikkeelle. Siinä reilun parinkymmenen minsan jälkeen lopetan, mitä sitä turhaan yrittämään. Naisystävä on tässä ajassa jo lauennut pari kertaa, joten hänellä ei ole mitään valittamista. Yleensä homma hoituu kyllä minunkin kannaltani ja paneskelu on silti kivaa vaikka ei tulisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Numero 26: kyllä tiesin, että alkoholi vaikuttaa miehillä laukeamiseen ja erektioon, mutta se tuli yllärinä, et jo kaksi ravintola-annosta voi vaikuttaa vahvasti ja vielä vuorokauden juomisen jälkeenkin. Mä oon tykänny ostella meille välillä viiniä, koska ite tykkään harrastaa seksiä hiprakassa, mutta näköjään poikaystävän kannalta se ei oo niin hyvä juttu.
Aattelin tänne tulla päivittämään meiän seksikuulumisia. :-D Viimeksi ei ollu laukeemisessa mitään ongelmaa, kun yhen illan aikana puuhailtiin kolmesti. :) Yhen kerran harmitti, kun olin niiiiin lähellä laueta ite (lähempänä ku koskaan) ja sit mies laukee, damn. :-D
Ensin miehellä kestää liian kauan ja nyt tulee liian nopeasti. Koita ensi kerralla kertoa tavoiteaika etukäteen, niin mieskin tietää mihin tähdätä :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin miehellä kestää liian kauan ja nyt tulee liian nopeasti. Koita ensi kerralla kertoa tavoiteaika etukäteen, niin mieskin tietää mihin tähdätä :P
Ei hän tullut liian nopeesti, vaan ihan normaalissa ajassa, hänelle itselleen siis. Enkä minä tiedä, kuinka kauan minulla todellisuudessa olisi vielä kestänyt tulla, vaikka lähellä tuntukin olevan, kun en ole koskaan yhdynnän aikana saanut orgasmia. Koitin vielä hieroa klitorista miehen lauettua, mutta hetki oli jo menny, miehen penis sisälläni tuntui niiiiin hyvältä. :-P En siis ollut katkera, vain hyvin iloinen, että nyt ei ollu ongelmia laukeemisessa ja seksi oli muutenkin hyvää. :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän tullut liian nopeesti, vaan ihan normaalissa ajassa, hänelle itselleen siis. Enkä minä tiedä, kuinka kauan minulla todellisuudessa olisi vielä kestänyt tulla, vaikka lähellä tuntukin olevan, kun en ole koskaan yhdynnän aikana saanut orgasmia. Koitin vielä hieroa klitorista miehen lauettua, mutta hetki oli jo menny, miehen penis sisälläni tuntui niiiiin hyvältä. :-P En siis ollut katkera, vain hyvin iloinen, että nyt ei ollu ongelmia laukeemisessa ja seksi oli muutenkin hyvää. :)
AP
Tuntuu, että tyydyt liian vähään ja miehen nautinto on keskiössä.
Voisiko mies laukeamisensa jälkeen vaikka työnnellä sormiaan sisälläsi samalla kuin hieroisi tai sinä hieroisit klitoristasi? Tai nuolla sinut "jälkeenpäin"?
Haluaako mies, että sinäkin laukeat? Ehdottaako hän jotain jälkihoitoa sinulle?
Kokeile tehokasta klitorisvibraa yhdynnän aikana.
Kyllä mies haluaa minunkin laukeavan ja keskusteluiden jälkeen on alkanut esim. hieroa klitoristani kesken yhdynnän. Luulen, että hän ei olisi kovin halukas sormettamaan minua saatuaan orgasmin, sillä silloinhan emättimeni on täynnä spermaa. :-P Hän siis välillä esim. "toisella kierroksella" minua sormettaessaan kommentoi sisälläni olevaa spermaa, joka ei ole vielä valunut ulos, häntä siis selvästi hiukan ällöttää se. Mutta eihän se klitoriksen koskettelua estä... Hän ei ole koskaan ehdottanut jälkihoitoa.
Tiedostan sen, että olen liian "arka" ehdottamaan esim. nuolemista hänen lauettuaan, kun hän rojahtaa tyytyväisenä ja väsyneenä makaamaan. Täytyis uskaltaa vaatia esim. suuseksiä enemmän, sillä itse annan sitä hänelle paljon. Ongelmia siis on, mutta pikku hiljaa ollaan menty eteenpäin. :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies haluaa minunkin laukeavan ja keskusteluiden jälkeen on alkanut esim. hieroa klitoristani kesken yhdynnän. Luulen, että hän ei olisi kovin halukas sormettamaan minua saatuaan orgasmin, sillä silloinhan emättimeni on täynnä spermaa. :-P Hän siis välillä esim. "toisella kierroksella" minua sormettaessaan kommentoi sisälläni olevaa spermaa, joka ei ole vielä valunut ulos, häntä siis selvästi hiukan ällöttää se. Mutta eihän se klitoriksen koskettelua estä... Hän ei ole koskaan ehdottanut jälkihoitoa.
Tiedostan sen, että olen liian "arka" ehdottamaan esim. nuolemista hänen lauettuaan, kun hän rojahtaa tyytyväisenä ja väsyneenä makaamaan. Täytyis uskaltaa vaatia esim. suuseksiä enemmän, sillä itse annan sitä hänelle paljon. Ongelmia siis on, mutta pikku hiljaa ollaan menty eteenpäin. :)
AP
Hyvä, että eteenpäin on menty.
Olet kai aika nuori? Olen kohta viisikymppinen ja nyt jälkeenpäin ajattelen, että tyydyin nuorempana melko vähään. Mulle oli tärkeintä, että mies oli tyytyväinen. Mietin kovasti sitä, miten olisin hälle parhaiten mieliksi ja mietin, miltä näytin, kuulostin jne.
Tottakai tunsin mielihyvää tuolloinkin, mutta verrattuna nykyiseen seksiini se oli huonoa.
Seksikaavani nykyisen kumppanin kanssa on sellainen, että minut hoidetaan tyytyväiseksi ja kylläiseksi ennen kuin hän laukeaa, sillä hänkin rojahtaa sänkyyn kaikkensa antaneena eikä jaksa sen jälkeen enää mitään.
Hän nuolee minulle ensin pari orkkua. Sitten sormettaa, käytetään leluja, yhdytään siten, että jompikumpi hieroo klittaani käsin tai vibralla. Yhdyntä kestää pitkään. Saan useita orkkuja, jotka siis vaativat sen klittakäsittelyn.
Jos mies on liian lähellä laukeamista, hidastetaan tahtia. Hän voi välillä keskittyä minun sormettamiseen tai nuolla uudestaan. Kun hän on vähän jäähdytellyt, yhdyntää lisukkeineen jatketaan.
Sitten kun olen saanut "tarpeekseni", on hänen finaalinsa vuoro. Hän valitsee asennon. Hän valitsee, laukooko sisään vain otanko suihin loppuun asti.
Ennen yhdyntää otan myös yleensä häneltä suihin, mutta sitä ei jatketa lähellekään laukeamispistettä.
Poikaystäväsi vaikuttaa hieman estoiselta, jos hän ei omaa spermaansa halua käsiinsä sisältäsi.
Neuvoja en osaa jaella. Itselläni oli kuvaamasityyppistä seksiä vuosikausia. En tiennyt silloin paremmasta. Ainoastaan voit kertoa hänelle, mitä haluat, toivot ja kaipaat. Jos hän ei ota sitä huomioon tai hänellä on selvästi estoja tai inhoja, niin tilanne on vaikea.
Itse vähättelin seksin merkitystä vuosikaudet; ajattelin, että jos muuten tykätään toisistamme, se ei ole niin tärkeä. Asia kuitenkin söi minua ja teki katkeraksi. Se siis, kun joka seksikerralla huomasi, että minun tarpeet on vähemmän tärkeät kuin hänen ja hänen mielestään minulle riittää se, että saan siinä hänen tarpeitten tyydyttämisessä sivutuotteena jonkinverran mielihyvää.
Ohiksena vaan että se nuolenta todellakin hoidetaan ennen laukeamista, jos sisälle lauetaan. Ei tule kysymykseenkään että omia nesteitä nuolisi. Se nyt on sata kertaa homompaa kuin kaiken maailman straponit yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Olet kai aika nuori? Olen kohta viisikymppinen ja nyt jälkeenpäin ajattelen, että tyydyin nuorempana melko vähään. Mulle oli tärkeintä, että mies oli tyytyväinen. Mietin kovasti sitä, miten olisin hälle parhaiten mieliksi ja mietin, miltä näytin, kuulostin jne.
Tottakai tunsin mielihyvää tuolloinkin, mutta verrattuna nykyiseen seksiini se oli huonoa.
Seksikaavani nykyisen kumppanin kanssa on sellainen, että minut hoidetaan tyytyväiseksi ja kylläiseksi ennen kuin hän laukeaa, sillä hänkin rojahtaa sänkyyn kaikkensa antaneena eikä jaksa sen jälkeen enää mitään.
Hän nuolee minulle ensin pari orkkua. Sitten sormettaa, käytetään leluja, yhdytään siten, että jompikumpi hieroo klittaani käsin tai vibralla. Yhdyntä kestää pitkään. Saan useita orkkuja, jotka siis vaativat sen klittakäsittelyn.
Jos mies on liian lähellä laukeamista, hidastetaan tahtia. Hän voi välillä keskittyä minun sormettamiseen tai nuolla uudestaan. Kun hän on vähän jäähdytellyt, yhdyntää lisukkeineen jatketaan.
Sitten kun olen saanut "tarpeekseni", on hänen finaalinsa vuoro. Hän valitsee asennon. Hän valitsee, laukooko sisään vain otanko suihin loppuun asti.
Ennen yhdyntää otan myös yleensä häneltä suihin, mutta sitä ei jatketa lähellekään laukeamispistettä.
Poikaystäväsi vaikuttaa hieman estoiselta, jos hän ei omaa spermaansa halua käsiinsä sisältäsi.
Neuvoja en osaa jaella. Itselläni oli kuvaamasityyppistä seksiä vuosikausia. En tiennyt silloin paremmasta. Ainoastaan voit kertoa hänelle, mitä haluat, toivot ja kaipaat. Jos hän ei ota sitä huomioon tai hänellä on selvästi estoja tai inhoja, niin tilanne on vaikea.
Itse vähättelin seksin merkitystä vuosikaudet; ajattelin, että jos muuten tykätään toisistamme, se ei ole niin tärkeä. Asia kuitenkin söi minua ja teki katkeraksi. Se siis, kun joka seksikerralla huomasi, että minun tarpeet on vähemmän tärkeät kuin hänen ja hänen mielestään minulle riittää se, että saan siinä hänen tarpeitten tyydyttämisessä sivutuotteena jonkinverran mielihyvää.
Tuo teidän seksi taas kuulostaa siltä pääasia on sinun nautintosi. Mies tekee työt, jotta sinä voit nauttia pitkän kaavan mukaan ja saa sitten itse jonkinverran mielihyvää. Mitä jos välillä hoitelisittekin miehelle monta tai pitäisitte häntä pitkään rajoilla ja kun hän olisi tyytyväinen saisit sinäkin kerran laueta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tuo teidän seksi taas kuulostaa siltä pääasia on sinun nautintosi. Mies tekee työt, jotta sinä voit nauttia pitkän kaavan mukaan ja saa sitten itse jonkinverran mielihyvää. Mitä jos välillä hoitelisittekin miehelle monta tai pitäisitte häntä pitkään rajoilla ja kun hän olisi tyytyväinen saisit sinäkin kerran laueta?
Ai mies kokee jonkin verran mielihyvää????
Hän on pitkään rajoilla juuri kuten hän haluaa.
Minä olisin enemmän kuin valmis uusintakierrokseen hänen lauettuaan, hän itse ei halua toista kertaa. Hän laukeaminen on jumalattoman intensiivinen, eli kirjoittajan ilmaisu "jonkinverran mielihyvää" tuntuu melko hassulta.
Omat orkkuni eivät lääkityksestäni johtuen olen kovin intensiivisiä, mutta saan niitä onneksi suht helposti monta peräkkäin, eli määrä kompensoi laatua.
Olisin myös valmis ottamaan suihin sen jälkeen tai mitä tahansa, mutta hän ei enää halua.
Minäkin teen töitä koko ajan. Puristelen kovasti vahvoilla lihaksillani, ratsastan reippaasti, "kyykkään" päällä vahvoilla reisilläni. Puristelen hänen kiveksiään aina kuin yllän. Hyväilen hänen peräaukkoaan aina kuin yllän. Teen ihan mitä hän vain tahtoo.
Ei tässä ole meidän koko seksielämä. Voimme esimerkiksi ruokiksella nähdä ja ajaa piiloon ja otan hältä suihin autossa. Hänen nautintoonsa keskittyen.
Lisäksi meillä on pikapanoja, joissa niissäkään en itse saa mutta keskityn hänen nautintoonsa.
Kovasti olen mieheltä tiedustellut, että josko hän on tyytymätön johonkin tai tuntee itsensä hyväksikäytetyksi. Erittäin tyytyväinen kuulemma on, kai se on uskottava.
Joo. 😃 Ei oltu nähty tosiaan viikkoon, niin oli vähän himoja. 😉
AP