Yhä useampi vanheneva nainen toivoo olevansa uudelleen 16-vuotias
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei niinkään
Lähde?
Aloittajainisijän "aivot".
No tuskimpa kukaan noin ajattelee. Ei millään jaksaisi olla taas se lukion ekalle menevä/ammattikoulun aloittava nuori. Nyt kun on ikää jo 50+ osaa vihdoinkin olla oma itsensä. Ei tarvitse enää välittää mitä muut sinusta ajattelee. Nuorena sitä on aika epävarma. Ei se nuoruus aina niin ihanaa ole.
Miehillä karttuu karisma - Naiset rupsahtaa
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla 16-vuotias.
Toivoisitko sinä, että sinulla olisi edes 16-senttinen?
6-senttinen olisi realistisempi toive.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei niinkään
Lähde?
Aloittajainisijän "aivot".
Ja sekös sua haittaa. ;) Ihan just sun kiusaks.
Vierailija kirjoitti:
"Eläkkeellä on aikaa hoitaa puutarhaa - My ass. Työnnellä vaginaansa jotain tököttejä toivoen ikuista nuoruutta.
Miksi joku toivoisi ikuista nuoruutta? Voisiko pahempaa kohtaloa ihmisellä olla? Ja työnnellä vaginaansa jotain tököttejä? Mitä helvettiä? Pitäisköhän sun työntää päähäs jotain järkeä?
Mikä on tällaisten turhien aloitusten idea?
En haluaisi missään tapauksessa. Olihan se mukavaa aikaa, elämä oli helppoa, huoletonta ja mukavaa, mutta olen sen ajan elänyt jo, ja niin kuin en haluaisi palata muihinkaan aikaisempiin vuosiin, niin en myöskään 16 vuotiaaksi. Olen oikein tyytyväinen nykyiseen elämääni 42 vuotiaana. Nyt vanhin lapsistani on pian 16 vuotias ja meillä on mukava iso koti ihanassa ympäristössä, on rahaa, on mies, on työ, josta todella pidän ja kaikki on kohdallaan. Myös ulkonäkööni olen ihan tyytyväinen. :)
Minä ainakin toivoisin olevani jo eläkeiässä. Ei ikinä uudelleen 16v, vaikka se ihanaa aikaa olikin. Mutta että pitäisi jaksaa elää uudelleen tämä elämä? Ei kiitos!
Ei tietenkään miehet toivo olevansa uudelleen 16v. Kuka jaksaisi olla uudelleen 16v? Eivät edes ne sinun kuvittelemasi "vanhenevat naiset".
Mä en tunne yhtään joka haluaisi. Ei ikinä - koskaan -milloinkaan enää! Olin ruma, epävarma, laihanlittanankuikelo tyttö joka oli varma ettei kukaan koskaan voi huolia.
Nyt olen50+ ja ihan jotain muuta:) Elämä on ihanaa ja täyttä
Vierailija kirjoitti:
Mikä miehillä karttuu? Karisma? Ai, minä luulin,että se on maha mikä miehillä karttuu iän myötä. Ja aika monella karttuu myös pälvikalju. Karismasta en niinkään menisi sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun olisikin näin. Mikäpä sitä olisi karismaattista miestä vanhoilla päivillään katsella. Mutta karu totuus on se,että naiset on yleensä aina se paremmin hoidettu osapuoli kun pareja kaduilla/ulkona katselee. Lökähousuinen, puolikalju, isomahainen mies ja vierellä sievä, kauniisti laitettu nainen.Näinhän se tuppaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tällaisten turhien aloitusten idea?
Kostaa viikonloppuna saadut pakit.
Ei kukaan toivo.
Kuolisin turhautumisesta, jos heräisin uudestaan 16-vuotiaana. Olen saavuttanut elämässä paljon eikä se ole ollut helppoa. En jaksaisi tehdä kaikkea uusiksi! Lisäksi pidän ulkonäöstäni nykyään enemmän ja seksistä aloin nauttia vasta ihan hiljattain.
N45
Joo en todella palaisi sen ikäiseksi vaikka maksettaisiin. Miehet ehkä näkevät 16-kesäisessä vain sen kauniin ulkokuoren, mutta naiset tietävät, millaisia olivat sisäisesti sen ikäisenä, ja valtaosalle se on suuri helpotus, että se nuoruuden epävarmuus, teini-iän ongelmat ja suoranainen tyhmyys on ohi.
Vaan taisipa olla pelkkä miehen tekemä päiväuni tämä aloitus ylipäänsä?
Vähän päälle kakskymppisenä on ollut parasta aikaa, ei yläasteikäisenä!
Joskus haluaisin jotain yksittäisiä hetkiä nuoruudesta taas kokea, esim. ensirakkaus, ensikänni, kevätillat kaveriporukassa siiderihiprakassa, vapaus! ja monia muita asioita.
Mutta en haluaisi enää olla 16. Nyt on nyt ja olen monin kerroin onnellisempi aikuisena perheen ja lasten kanssa.
En haluaisi olla 16-vuotias.
Toivoisitko sinä, että sinulla olisi edes 16-senttinen?