Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkä viestiketju, joten aloitan uuden!! TÖPPÄILYT!!!

02.03.2006 |

Niin pitkälle kuin jaksoin lukea, oli hyvää (ja tuttua tekstiä), mutta vain esikoisen kanssa (ei enää siis tuplien kanssa). Onko nämä hassuttelujutut aina esikoisten kanssa, toisen kanssa äiti " jo relaa" ??? Tosin kaksosten kanssa kotiapulainen puolipäiväisenä kunnan taholta (hyvä minä: kerrankin suu oikeassa paikassa auki).

No, minun toilailut lähinnä siis esikoisen kanssa: Vaipat pyykkipussiin, joitakin vaatteita ei enää koskaan nähty... Kylpyyn tunteella " nyt ei kaikki ole kohdallaan" , vasta peseytymisen yhteydessä huomaan, että minulla on pikkuhousut jalassa. - Kauppaan jääneet ostokset (onneksi lapsi sentään mukana) - Kaupassa heijaan tyhjiä rattaita ja juttelen " mukavia" tyhjille rattalle, kun poika onkin kotona - siinä vaiheessa en ymmärtänyt, mitä vanha mummeli tarkoitti sanoessaan , että " tapahtuu sitä näköjään nuoremmillekin" , hyssyttelin siis vain tyhjää ostoskärryä. Kissat ja muksut sanoissa sekaisin, mies soittaa päivisin kotiin ja kysyy miten menee - siellä ne kisut nukkuu jo toista tuntia partsilla (ja silitän kissaa par aikaa).

Näin tutusti meillä-..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menin esikoisen kanssa kauppaan(1,5v), kaupassa hirveetä kyytiä kori kädessä haahuilin ja yhtäkkiä tajusin että tyttö oli jäänyt autoon:/

vähän nolotti jättää kori maahan ja hakea tyttö autosta. Se ei ollut edes kerennyt alkaa huutamaan vaan ihmetellen istui pimeässä autossa:)

pari kertaa olen unohtanu laittaa vauvan kaukalon turvavyöt kiinni. on siis ollu kiinni autossa muttei tuolin vöissä, siinä sitten keskelle moottoritietä vaan pysähdys ja vyöt paikolleen

kuivaksi opettelu käynnissä tytöllä 2v ja ulkona kuitenkin pidetään vaippaa. Erääänä päivänä ulkoa tullessa huomasin etten ollut laittanut ollenkaan vaippaa, no ei kyllä pissannut housuunkaan.

tuossapa mitä nyt muistuu mieleen

Vierailija
2/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa ulos kohti autoa. Nuorin istui rattaissa kypärämyssy päässä ja toppapuku auki, eli siinä tilassa missä oli ollut kirjastossa sisällä :( Onneksi matka autolle oli vain n. 20 m ja autolla huomasin heti tilanteen. Kyllä silti harmitti! Mutta sitä sattuu...

Päiväkodin pihalla muuten sattui kerran hauska tapaus, ei kyllä itselle, kerron kun tuli mieleen. Eli pihalla oli kaksi samanlaista autoa, toinen meidän auto. Tulin lasten kanssa päiväkodista ja kävelin autolle. Tyttö tuumasi, että tämä ei ole meidän auto ja samassa itsekin huomasin, että meidän auton ratin takana istuu vanhempi mies ja rouvashenkilö " tunkee" itseään parhaillaan takapenkille tyttömme selkänojalliseen turvaistuimeen :))) Siinä samassa ko. rouva huomasi, että jotain on vialla, kun kävelimme autollemme. Edelleenkään emme tiedä, oliko meillä jäänyt ovet auki vai sopiko toisten avaimet meidän autoon. Lapsia vieläkin naurattaa, kun tulee mieleen se täti tunkeutumassa turvaistuimeen. Että sattuu sitä kaikenlaista, ikään ja elämäntilanteeseen katsomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yön huonosti nukkuneena menin aamulla kylppäriin laittamaan naamarasvaa. tajusin siinä vaiheessa kun koko naama kihelmöi ja silmät vuosi vettä että olin laittanut nivean sijasta kylmävoidetta!!

olen myös muuttunut sellaiseksi unohtelijaksi että! en muista kesken lauseen mitä piti sanoa jne. kerran mietiskelin että miten tuntuu et jotenkin ois elämä muuttunu. mietin sitä kauan kunnes hoksasin että mulla on vauva!:)