Apua! Nielasin purkan vahingossa :'(
Kommentit (16)
Elinaikaa on alle vuorokausi. Etkö lue lehtiä. Suomessa kuolee kymmeniä ihmisiä päivittäin siihen!
Jos ei matkalla tarttunut kurkkuun, ei hätää! Poistuu kyllä aikanaan luonnollista tietä.
Pahimmassa tapauksessa aiheutuu suolitukos jonka vain lääkäri osaa poistaa. Mutta se ei ole todennäköistä, huomaisit sen jos kakka ei kulje pitkään aikaan.
Ei tapahdu mitään. Itsekkin joskus niellyt noita vahingossa.
No ei yhdestä purkasta mitään suolitukosta tule, mutta jos nielet kourallisen niin sitte voinntullakkin. Yksi purkkakyllä mahtuu ihan hyvin kulkemaan suoliston läpi.
Voi hyvänen aika!!! Oon nielly lukemattomia kertoja purkan elämässä eikä mitään ole mulle koskaan tullut.
Vierailija kirjoitti:
Puhalla pyllystä kupla.
En osaa :(
Vierailija kirjoitti:
Puhalla pyllystä kupla.
Nielisin aina purkat, jos näin vois tehdä :D
Oi voi. Kuolema se tulee. Miksi ihmeessä menit nielemään purkan? Eikö se järki sano, että purukumia ei niellä!
Siskon tädin kaimankummi on töissä isossa sairaalassa missä joudutaan hätä leikkaamaan ihmisiä, jotka ovat nielleet purkan! Kuulemma on aina kauheaa touhua kun se sitkeä purkka tukkii suoliston sekä valtimot ja sitä ei millään meinaa saada sieltä pois vaan joudutaan leikkaamaan paljon tervettäkin kudosta. No tuloksena on sitten avannepussi.
Ihan järkyttää kun ihmiset eivät ajattele mitään vaan toimivat jonkun älynväläyksen voimin!
Mitenköhän sä ap selviät jos sulle tulis syöpä? Yks itkee jonkun vitun purkan takia. Luuseri
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän sä ap selviät jos sulle tulis syöpä? Yks itkee jonkun vitun purkan takia. Luuseri
NO hei syöpä ja nielty purkka on vähän niinkus eriluokan asioita! Ajattele nyt hieman ennenkuin möläytät!
Kaikillahan nykyään on syöpiä.
Et sentää nikotiinipurkkaa nielaissut niiku minä, pari päivää olin ruikulla sitte helpotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhalla pyllystä kupla.
Nielisin aina purkat, jos näin vois tehdä :D
Jos kupla poksahtaa tulee paha haju.
Vierailija kirjoitti:
Minä nielen aina purkan. 1-2 palaa päivässä ei edes huomaa.
Miksi ihmeessä nielet aina purkan?
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt?? Pelottaa.
Soita heti ambulanssi. Olet hengenvaarassa.
Minä nielen aina purkan. 1-2 palaa päivässä ei edes huomaa.