Mikä tekee miehestäsi hyvän miehen?
Ja koska miehesi on hyvä, mitä ominaisuuksia hänessä katsot sormien läpi? Toivoisin vastauksia sellaisilta joiden suhde on kestänyt jo jonkinverran vastoinkäymisiäkin..
Kommentit (7)
Myötätunto ja samalla puolella oleminen ovat tärkeitä. Myös ahkeruus ja rehellisyys. Samanlaiset arvot.
ikuisesti 17-vuotias kirjoitti:
Iso kulli.
Katson läpi sormien väkivaltaisen taipumuksen alistaa kanssaihmisiä.
Olispa mielenkiintoista nähdä minkälainen ihminen kirjoittaa näin.. Suht kouluttamaton, huono itsetuntoinen, yksinäinen, hermostunut.. Osuukohan mielikuva oikeaan..
Mun mies on reilu, lämmin, toiset huomioon ottava. Rehellinen ja uskollinen. Siis myös muutoin kuin parisuhteessa. Hän on myös pitkäpinnainen ja perusteellinen kaikessa mihin ryhtyy. Katson läpi sormien välillä sitä, että ei aina osaa lukea toisten tunnetiloja, eli jos mä olen surullinen, ajattelee, että olen vihainen ja jättää rauhaan (vaikka kaipaisin just lohdutusta). Mutta jos pyydän, niin toki tulee lohduttamaan. Jää myös perusteellisuutensa takia välillä jumiin "pikkuhommiin", ts. maalaa samaa seinää 10 kertaa ennen kuin on tyytyväinen, joskus toi riepoo tosi paljon, mutta kuitenkin mieluummin noin kuin että olisi samanlainen huithapeli kuin minä.
Oon monesti miettinyt tuota. Että mikä se viime kädessä on. Ehkä se on se, että se tahtoo puhtaasti hyvää. Asettaa aina perheensä itsensä edelle. Siis aina. Sormien läpi sitten katsotaan esimerkiksi sitä, että se ei ole mikään seuramies, vaan yrittää vältellä suurempien joukkojen kohtaamista mahdollisuuksien mukaan, mikä estää monenlaista sosiaalista toimintaa, johon jopa joskus itse tahtoisin osallistua muutenkin kuin yksin. Eiköhän tässä ole paljon alapeukun aihetta jonkun mielestä.
Pari pientä puutetta löytyy, ettei ihan pyhimykseksi voi sanoa.
Täydellinen minulle, yhdessä 24v.
Ystävällinen ja perushyväntuulinen, ei mikään rähjääjä. Rakastaa ja näyttää sen. Aina näkee positiivisen puolen. Ei hermostu turhasta.
Hiukan lepsu raha-asioissa ja paperihommissa. Minä hoidan ne, koska hän on parempi muissa asioissa, esim rauhoittaa minut ja saa nauramaan kun hermostun.
Iso kulli.
Katson läpi sormien väkivaltaisen taipumuksen alistaa kanssaihmisiä.