Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko järkeä lopettaa työt ja lähteä ulkomaille haahuilemaan?

Vierailija
14.08.2016 |

Olen hyvin nuori, pätkätöissä, asun vuokralla. Olen jo kauan aikaa halunnut lähteä matkustelemaan ja tutkimaan maailmaa. En halua mitään tylsää tai keskinkertaista elämää.

Ajattelin että luovun kämpästä, irtisanon itseni ja lähden maailmalle. Olisin siellä niin kauan kuin rahat riittää, sen jälkeen takaisin Suomeen, teen ehkä vähän töitä ja takaisin reissaamaan. Mitä sanotte? Toimiiko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go for it!

Vierailija
2/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita järjestää niin, että rahat riittäis noin kuukauden pidemmälle kuin mitä oikeasti aiot siellä olla. Ja ota vakuutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii! Lähde vaikka Australiaan, sinnehän on kai yhä niitä work & Travel -juttuja?

Suunnittele vaan vähän etukäteen ja ota selvää asioista, miten pärjätä ja mitä tarvii eri puolilla & anna palaa!

Vierailija
4/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä! Takaisin kyllä pääsee! Muosta vakuutus!

Vierailija
5/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava idea, olisinpa itsekin aikoinaan uskaltanut.

Vierailija
6/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa! Mene jo, elä, hanki kokemuksia! Mä olen kateellinen.. :)

Vierailija
7/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat, oon positiivisesti yllättynyt teistä! :-) ei yhtään "ei kannata" -narinaa eikä alapeukkua!! Johtuuko tää tän hetken taloustilanteesta vai mistä?

Vierailija
8/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähen lähivuosina koska mä en kestä enää suomea enkä sitä millaseksi naisen asema täällä menee ja miten täällä pilataan kaikki!en väitä että ulkomailla kaikki on paremmin, mutta mä uskon että itse viihdyn siellä paremmin. Nykypäivänä se on niin, että Suomeen jos jäät, niin hullu olet. Ennen, kun suomi kukoisti, ajateltiin ehkä vähän eri tavalla.lähde vaan!

Vierailija
9/9 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ihmeessä! yksi elämä ja kannattaa siitä ottaa kaikki irti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi