Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä ärsyttää anopissa?

Vierailija
14.08.2016 |

Anoppiärsytyksiä jakoon! Kertokaa hei myös minkä ikäisiä itse olette, miehesi/naisesi ja tämä anoppisi. On mielenkiintoista vertailla, vaikuttaako iät näihin juttuihin.

Minä aloitan. Minulla on ihan kiva anoppi jonka kanssa tulemme toimeen ja nähdessämme juttu luistaa aika kivasti, mutta välillä kyllä keittää. Hänellä on tapana soitella miehelleni päivittäin kerran pari, ei kuulumisia kyselläkseen kun samalla paikkakunnalla asutaan ja näkevät usein, vaan välillä ihan asiaakin mutta useimmiten todella vääntää tikusta asiaa. Miestäni tämä tuntuu toisinaan ärsyttävän kun vastailee lyhyesti joojoo, mm jne. Silti ei vaan sano äidilleen ettei soittaisi ihan jatkuvasti. Minua ärsyttää tämä soittelu, lähes aina se keskeyttää jonkun tekemisemme. Milloin leffan, milloin juttelumme, milloin ruuanlaiton jos mies on kokkaamassa. Jos anoppi ei tavoitakaan häntä, niin kyselee missä oli kun ei vastannut.

Toinen, ärsyttävämpi juttu on, että anoppini on jotenkin kovin määräilevä. Siis jos hän keksii että joku juttu pitää tehdä, niin se ei voi odottaa vaan homma on hoidettava mahdollisimman nopeasti just silloin kun anoppi haluaa. Usein tämän saa tuta mieheni, joka joutuu auttamaan vanhempiaan milloin missäkin ongelmassa. Jos esim. tekniikan kanssa tulee ongelmia niin puhelin soi ja samantien pitäis olla menossa.

Minä olen 26, mieheni 28 ja anoppi 60.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ketään enää ärsytäkään ne paljon parjatut anopit?

Vierailija
2/4 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää se että anoppi meni kuolemaan.

Mielelläni olisin pitänyt monta vuotta pitempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anopissa ärsyttää välillä se hyysäys, enimmäkseen kyllä lähinnä huvittaa. Hyvä puoli, että voidaan aina kysyä neuvoa, mutta kun se oikeesti talvella on käskemässä että lapaset käteen ja pipo päähän ja onhan heijastin ja onko teillä ruokaa jääkaapissa. :D Ei me olla enää lapsia ja osataan huolehtia itsestämme. Muutettiin yhteen 19-vuotiaina ja vuosi oltu naimisissa. Anoppi on 49, mies 23 ja minä 22.

Vierailija
4/4 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkee alushousujaan samaan pesuun paitojeni kanssa.