Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Kertokaa unelmienne synttäreistä

Jack81
14.08.2016 |

Elikkä naisystävän synttärit on lähestymässä ja nyt alan tuskailla lahjan kanssa.. Meillä on 15v ikäeroa ja olen 35v joten en osaa yhtään samaistua mitä hän haluaisi. Suhde on vielä todella tuore ja haluisin yllättää hänet todenteolla!

Kertokaas siis naiset minkälaiset synttärit vie teiltä jalat alta?

Mielessäni on käynyt risteily Tallinnaan ja hotelliyö, Hyvän ruoan ja juoman kanssa. Kukkapuska, kuohuvaa ja hänen toivomansa merkkilaukku kohokohdaksi. Illemmalla veisin hänet hienoon ravintolaan ja illalla hotellissa pitäisin häntä hyvänä..

Miltä tämä kuulostaa vai onko liian ahdisteleva?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso täytekakku ja koko perhe paikalla. Risteilylle voi mennä sitten jonain tavispäivänä.

Vierailija
2/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso täytekakku ja koko perhe paikalla. Risteilylle voi mennä sitten jonain tavispäivänä.

Tuo on oiva idea, mutta viettäisimme mieluiten kahdestaan ja romanttisesti varsinkin kun en ole hänen vanhempia tavannut aiemmin ..

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään sun ideasta. :)

Vierailija
4/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään sun ideasta. :)

Huh, eli ehkä tämän toteutankin!..

-ap

Vierailija
5/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aivan mahtava kuulla miten teidän miehenne on tarjonnut teille synttäreinä ja mitä olette saaneet lahjaksi!

-ap

Vierailija
6/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkilähtö vkl kaupunkilomalle lontooseen, siellä hotelli, ravintolat, kävely käsikkäin kaduilla katsellen maisemia, shoppailu, ja sit joku kaunis lahja. Ja hotellin henkilökunta voisi toimittaa kauniin synttärikakun ja kuohuvaa huoneeseen. Siinä olis mun unelmien synttärit.

Vierailija
7/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hommaa kuva sinusta 15 vuotta sitten ja naisesi kuva 15 vuotta sitten ja photoshoppaa sinut pitämään naistasi sylissä. ja sydän ympärille

Vierailija
8/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hommaa kuva sinusta 15 vuotta sitten ja naisesi kuva 15 vuotta sitten ja photoshoppaa sinut pitämään naistasi sylissä. ja sydän ympärille

Tuohan... Olisi sairasta.

-Ap

Vierailija
9/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jostain syystä kehtaisi käydä vain syömässä, antaa lahjaa ja viedä häntä kotiin.. Yhteinen yö olisi mahtava ja tyttö asuu vielä kotona. Luokseni myös Toki voisi mennä, mutta hotelli olisi ylellisempi. Suomessa hotelliin meno voisi Toki myös olla hyvä..

-ap

Vierailija
10/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tänä vuonna miesystävältä ns. arkipäivällisen (spagettia ja bolognesekastiketta) punkun kanssa, jälkkäriksi skumppaa ja mansikoita vaahtokylvyssä. Kylvyn jälkeen sain lahjaksi korvikset ja seksihepeneet ja hyvän käsittelyn sängyssä. Niin ja suklaata.

Matkat ja merkkilaukut kuulostaa siltä, että yrität ostaa parikymppisen tytön rakkautta.

Vierailija
11/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain tänä vuonna miesystävältä ns. arkipäivällisen (spagettia ja bolognesekastiketta) punkun kanssa, jälkkäriksi skumppaa ja mansikoita vaahtokylvyssä. Kylvyn jälkeen sain lahjaksi korvikset ja seksihepeneet ja hyvän käsittelyn sängyssä. Niin ja suklaata.

Matkat ja merkkilaukut kuulostaa siltä, että yrität ostaa parikymppisen tytön rakkautta.

Tuo kuulostaa romanntiselta, vietittekö iltaa kotona?

Tyttö on varakkaasta perheestä ja tottunut ylellisyyteen ja toki sitä hänelle haluan tarjota. Laukku nyt vain pn hänen oma toiveensa ollut. Ajattelin että voisimme tytön kanssa Mennä yhdessä espalle ostamaan laukkua ja saisi valita mieluisensa.. Varmasti muistaisi ikuisesti synttärinsä (:

-ap

Vierailija
12/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuulostaa romanntiselta, vietittekö iltaa kotona?

Tyttö on varakkaasta perheestä ja tottunut ylellisyyteen ja toki sitä hänelle haluan tarjota. Laukku nyt vain pn hänen oma toiveensa ollut. Ajattelin että voisimme tytön kanssa Mennä yhdessä espalle ostamaan laukkua ja saisi valita mieluisensa.. Varmasti muistaisi ikuisesti synttärinsä (:

-ap

Kotona. Ja siis oikeasti yök mikä namusetä 😯

Vierailija
13/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ystävällisesti kertoa miksi olen ällöttävä namusetä jos haluan järjestää aikuiselle naiselle ikimuistoiset synttärit ?

-ap

Vierailija
14/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ystävällisesti kertoa miksi olen ällöttävä namusetä jos haluan järjestää aikuiselle naiselle ikimuistoiset synttärit ?

-ap

Olen eri ihminen, mutta jollei tyttö ole vielä edes muuttanut kotoaan omilleen hän on ainakin merkittävästi "vähemmän aikuinen" kuin 35- vuotias mies.

Vierailija
15/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on siis 20-v? Mitä ihmettä sen ikäinen edes voisi nähdä 35-vuotiaassa ukkelissa? Taidat hourailla päiväunissasi. Minä vetäisin lättyyn jos tuon ikäinen tulisi tytärtäni hakemaan jollekin kämäiselle Tallinnanristeilylle.

Vierailija
16/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täyttää 20v ja minäkin täytin vasta 35..

Mikä ei sitten olisi kämästä?

-ap

Vierailija
17/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ikä on mielestäsi olennainen tieto lahjan kannalta, kerro oletko 15 vuotta nuorempi vai vanhempi.

Vierailija
18/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä .. Vanhempi olen toki

-ap

Vierailija
19/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Aikuinen nainen ei asu äitinsä ja isänsä luona. Aikuinen nainen ei myöskään ole tottunut siihen, että joku muu hankkii hänelle tavarat ja maksaa matkat. Aikuinen nainen kokisi uuden miesystävän synttärisuunnitelmat liian mahtipontisina (merkkilaukku, matka yms) suhteen alussa, kun ei olla vielä vakiinnuttu eikä edes tiedetä, onko yhteistä tulevaisuutta. Aikuinen nainen kokisi em. lahjukset vähän epäilyttävänä ja kokisi jäävänsä velkaa. Aikuiselle naiselle olisi ikimuistoista saada rakkautta ja lämpöä, ei materiaa.

Vierailija
20/23 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä .. Vanhempi olen toki

-ap

Varmaan haluat, että tämä tyttö on kanssasi sun persoonan, ei lompakon takia? Vai oletko niin varakas, että voit ostaa tämän rakkauden? Jatkossakin siis.