Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä oli lihonut ihan muodottomaksi

Vierailija
14.08.2016 |

Ei oltu hetkeen nähty ja näky oli aika hurja. Olisi edes kantanut kilonsa kunnialla, mutta ilta meni itsesäälissä rypemistä kuunnellen. Lihavat on lepposia taitaa olla vaan sanonta. Vai onko?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin hänellä on ymmärtävä, kannustava ja ihana ystävä <3

Vierailija
2/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpirauhanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkaat uutisjutusta iltasanomille, siellähän on ollut näitä juttuja aiemminkin 

Vierailija
4/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eihän se ruoka lihota

Vierailija
5/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, typerää ehkä avautua täällä. Tunnen myös monta ihanaa isompaa naista, jotka kantaa kilonsa ylpeenä. Ehkä noi ystävän itkut ja mun tsemppaus yritykset jäi nyt vähän alitajuntaan. T:Ap

Vierailija
6/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, typerää ehkä avautua täällä. Tunnen myös monta ihanaa isompaa naista, jotka kantaa kilonsa ylpeenä. Ehkä noi ystävän itkut ja mun tsemppaus yritykset jäi nyt vähän alitajuntaan. T:Ap

Niin. Ihanaa kun olet ljaali ja varauksetta hyväksyvä ystävä. Luotettava olkapää myös kun ei kaikki mene hyvin.

Vierailija
7/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oltu hetkeen nähty ja näky oli aika hurja. Olisi edes kantanut kilonsa kunnialla, mutta ilta meni itsesäälissä rypemistä kuunnellen. Lihavat on lepposia taitaa olla vaan sanonta. Vai onko?

Ollapa siinä sitten lepposa, kun hullut hyppii ympärilla vanhan länkkärin intiaanien tapaan.

Vierailija
8/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihanaa kun olet ljaali ja varauksetta hyväksyvä ystävä. Luotettava olkapää myös kun ei kaikki mene hyvin.

Vaikea hyväksyä varauksetta ihmistä joka ei selvästi hyväksy itseään.

ps. Mitä tarkoittaa ljaali?

Vierailija
9/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhanen.

Aika paljon tulee tuolla kaupungilla vastaan näitä kilpirauhasongelmista kärsiviä...

Vierailija
10/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysimme lukijoitamme lähettämään meille omia kokemuksiaan aiheeseen liittyen.

Vastauksista käykin ilmi, että tapa, jolla lihaviin ihmisiin suhtaudutaan Suomessa, ei juurikaan poikkea pääasiassa yhdysvaltalaisten tviittaajien kertomasta osakseen saamasta kohtelusta. IL.

En ole persoonaltani se, joksi synnyin, koska kaiken aikaa on huomioitava, että olen läski ja mitä tuo toinen minusta ajattelee. Käyttäydyn, kuten läskin oletetaan käyttäytyvän!

Vierailija
11/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO kyllä ymmärrän ihan hämmennyksesi. Mahdoton määrä kiloja tutulla ihmisellä, sehän on sairaus siinä kuin mikä muu tahansa, ainoastaan vaan näkyvämpi, oli taustasyynä masennus, kilpirauhanen tai ahdistus ja ahmimishäiriö. Surullistahan se on.

Vierailija
12/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä länkytä paskaa, jos ei ole mitään mistä piikitellä.

-Jaarli Paskapää

Vierailija
13/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oletpa vitsikäs. Kirjoitusvirhe. Lojaali. Onko tuttu käsite?

Jos ihminen lihoo lyhyessä ajassa rajusti, hänellä ei kaikki ole kunnossa. Henkisesti ja/tai fyysisesti.

Minulta posahti kilpirauhanen. Tulehtui, ylitoimi, alitoimi. Painoa tuli sen ja rajun kortisonikuurin myötä neljässsä kuukaudessa yli 30 kiloa. Samaan aikaan lapsi sairastui, mies irtisanottiin ja itselläni oli yt:t. Juu, en ihan kaikkea jaksanut sairaana saman tien "hyväksyä".

Vierailija
14/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä usein väitetään myös tyhmiksi, vaikka itsekin olen korkeakoulut käynyt ihminen.

Vierailija
15/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhanen.

Aika paljon tulee tuolla kaupungilla vastaan näitä kilpirauhasongelmista kärsiviä...

Lyhyessä ajassa rajusti lihovista heitä on valtaosa. Kaupungillahan et erota onko lihottu nyt vai milloin.

Vierailija
16/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että tuntemattomalle irvailu kadulla saattaa olla kohtalokasta vaikka ensin naurattaa. Paskaperselastentarhavitsin kohde saattaa olla erittäin stressaantunut ja ahdistunut.

Vierailija
17/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan tästä nyt tuli outo keskustelu. Olin ystävälle ihan tukena ja yritin tsempata kohti elämänhallintaa. Mutta eihän sieltä suosta nousta ilman, että oppii rakastaan ja hyväksyyn itsensä. T:Ap

Vierailija
18/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti kaikkien ihmisten tolkuton lihominen ei aina liity siihen, että syö liikaa ja liikkuu liian vähän.

Vaikkapa nivelreuma tai nivelpsoriasis lääkityksineen tuottavat sen, että ihmisen aineenvaihdunta menee ihan kokonaan sekaisin. Vaikka kuinka eläisi liikkuvaa elämää ja söisi terveellisesti ilman viinaa ja tupakkaa. Se on oikeasti surullista katsottavaa, tunnen pari, ja molemmat miettivät, että paskaaks tässä. Mitä väliä terveellisellä elämällä, kun lopputulos tautien takia on pahempi kuin monella umpijuopolla.

Vähän armoa ja asian tutkimista ennen kuin käydään suoralta kädeltä haukkumaan.

Vierailija
19/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan tästä nyt tuli outo keskustelu. Olin ystävälle ihan tukena ja yritin tsempata kohti elämänhallintaa. Mutta eihän sieltä suosta nousta ilman, että oppii rakastaan ja hyväksyyn itsensä. T:Ap

No onpa kiva kun kaiken tidät. Ja ihan tiedoksi vaan että en minä lihavaksi jäänyt vaan laihduin takaisin kun sairaus hellitti. Eli ohjeesi on ihan täyttä kuraa ja paskaa.

Vierailija
20/43 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinor tai Seroquel?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi