Mary Kay vai Avon - kummalla tienaa paremmin?
Asiallista keskustelua aiheesta, kumpi kosmetiikkafirma tarjoaa konsultilleen paremman katteen, tai kumman kautta pääsee helpommin jonkinlaisille ansioille. Rikastumista en kysele, vaan vaikka osa-aikatyöhön verrattavaa tuloa.
Molempien tuotteita olen kokeillut, ja pidän itse Mary Kayn tuotteita laadukkaampana, mutta Avonilla on monipuolisemmat valikoimat ja edullisemmat hinnat.
Kummastakin on minulle tarjottu konsultin työtä ja mietin, kumpi kannattaisi.
Kommentit (6)
Aloitin Mary Kay - konsulttina viime vuonna ja olen ollut tyytyväinen. Valikoima on runsas ja asiakkaat olleet tyytyväisiä.
Uskon että pitkäjänteisellä työllä tästä saa hyvää lisätuloa ja itselle laatutuotteita.
Avonista en osaa sanoa mitään.
Mary Kay on joillekin ainut tulonlähde eli kympeistä on tullut tuhansia jos kerää omaa tiimiä ympärilleen.
Kumpikin firma on työllistänyt esim Amerikassa ja Englannissa naisia, joista on tullut hyvinkin varakkaita. Miksi Suomessa ei ole tällaisia menestystarinoita?
Suomessa on vastaavia menestystarinoita. Tua Backman (Esa Tikkasen ex-vaimo) tienaa hyvin Mary Kay - sales directorina ja tästä on olemassa faktatietoa.
Olen itsekin ko. yrityksen konsultti ja saan lehden kotiini joka viikko. Viimeisellä aukeamalla listataan pohjoismaiden eniten myyneet konsultit.
Elättääkö Avon ketään? Käykö osa-aikatyöstä?
Pakko korjata Tuaa tuntevana, ettei ikinä sekaantuisi verkostomarkkinointiin, kuten näköjään ruotsalainen täyskaimansa on tehnyt... Umpisurkeaa markkinointia Mary Kaylta, että yritetään ratsastaa julkkiksen nimellä!
Kummallakaan ei kymppejä enempää tienaa.