Voi luoja, mies yllätti täysin minut!!
Tuota kertoi minulle autossa voittaneensa rahaa 14000 e.... Olin eka sillee, että helvetin hyvä vitsi taas.... Niin jumankautsi mentiin sitten automaatille ja siellä ne rahat helkutti oli!!!!! Meinasin ihan oikeasti pyörtyä siihen paikkaan samantien! Emmä oo ees tienny et harrastaa jotain peli juttuja! No ei se mitään, mentiin taas ostaa pojalle uusia vaatteita :)! Tälläistä siis tänää. Huom. Tämä ei ole sitten provo. Ihan totta. Kannattaa vissii jatkossaki pelata noita pelejä mistä voi voittaa rahaa...
Kommentit (45)
Kivaa! Tuli oikein hyvä mieli sun puolesta. Ja onnea jatkossakin! :)
Mun mies on ammattipetsari. Ikinä ei oo nälkää nähty ja kai meitä rikkaiksikin voisi sanoa. Itse olen normaaleissa päivätöissä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on ammattipetsari. Ikinä ei oo nälkää nähty ja kai meitä rikkaiksikin voisi sanoa. Itse olen normaaleissa päivätöissä.
mikä urheilulaji?
Tehtiin me niillä rahoilla paljon muutakin, maksettiin velat pois!
Nyt on loistava hetki lopettaa kun on vielä voitolla.
petsari? semmoinen joka sutii läpikuultavaa maalia puupintoihin?
Hyvät teille.
Mutta eikö normaaleilla ihmisillä ole tuo 14000 tilillä ihan ilman pelivoittoja?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa! Tuli oikein hyvä mieli sun puolesta. Ja onnea jatkossakin! :)
Kiitti :) joo.o kyllä päivä piristy ihan mukavasti :)
Kaverin mies voitti kenosta 50000€
Noo nyt ei erään j, kirjaimella alkavan haukut haittaa. Ei paljon mieltä ahdista tai harmita!
Nythän mie ostaa vaatteita ties kuin paljon meijän pojalle.... Jos mieli vaan tekee lähteä kaupoille.
Joo mäkin voitin 2000euroa ja sitä ennen olin pelannut varmaan 3000e
Vierailija kirjoitti:
Hyvät teille.
Mutta eikö normaaleilla ihmisillä ole tuo 14000 tilillä ihan ilman pelivoittoja?
Joo ei ole normipalkkaisilla lapsiperheellisillä 😄 Hauska provo!
Löysin torstaina maasta 2,5e :D Oli päivän pelastus!
Onnea teille! :)
N25N kirjoitti:
Löysin torstaina maasta 2,5e :D Oli päivän pelastus!
Onnea teille! :)
Juujuu :D kiitti :)
En ois kyllä ikinä uskonut et tuollaista peleistä voi voittaa noinkin paljon rahaa! Oon pitänyt niitä ihan semmoisina huijari pelinä.... Et rahaa menettää enemmän kun voittaa... No olipas ihan mukava yllätys :) t.ap
Mä voitin just lotosta näemmä 10euroa kun tarkistin tulokset. Repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät teille.
Joo ei ole normipalkkaisilla lapsiperheellisillä 😄 Hauska provo!
Kyllä minulla on tuon verran tilillä ja olen ihan norm lapsiperheellinen.
Paljonko ehti hävitä, ennen kuin tuli voitto?