Voi luoja, mies yllätti täysin minut!!
Tuota kertoi minulle autossa voittaneensa rahaa 14000 e.... Olin eka sillee, että helvetin hyvä vitsi taas.... Niin jumankautsi mentiin sitten automaatille ja siellä ne rahat helkutti oli!!!!! Meinasin ihan oikeasti pyörtyä siihen paikkaan samantien! Emmä oo ees tienny et harrastaa jotain peli juttuja! No ei se mitään, mentiin taas ostaa pojalle uusia vaatteita :)! Tälläistä siis tänää. Huom. Tämä ei ole sitten provo. Ihan totta. Kannattaa vissii jatkossaki pelata noita pelejä mistä voi voittaa rahaa...
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän tuonkin onnenpotkun saisi käännettyä jotenkin negatiiviseksi? En keksi nyt mitään, mutta pino mammoja on jo ahkeroinut, kuten odotettua.
Onnea aloittajalle!
Kiitos :)
"Yllätä vaimosi, tee se Wuorion matolla" (vanha mainos)
Tosi kiva juttu, oon iloinen teidän puolestanne! :)
Mä odottelen huomista palkkapäivää kuin kuuta nousevaa...
Itse olen hävinnyt samanlaisen summan viimeiset viisi vuotta putkeen. Noin 70t roskikseen.
no voi duudelis sentään, että kaupoille pitäisi päästä vaatetta ostamaan ja huhhuh, ihan semmoisesta Huijari pelistä voitti rahaa!111!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät teille.
Mutta eikö normaaleilla ihmisillä ole tuo 14000 tilillä ihan ilman pelivoittoja?
Joo ei ole normipalkkaisilla lapsiperheellisillä 😄 Hauska provo!
Ei ole pakko asua Helsingin keskustassa. Minä olen elämäntapatyötön ja tilillä on vähän päälle kymppitonni pahan päivän varalle. Satasen kuussa olen säästänyt työttömyystuista + asumistuista, sossun tukiin en ole koskenut.
Ei ne lapset voi noin paljon maksaa. Ajatellaan, että teillä on normipalkkaisina yhteensä 5000 euroa nettoa kuussa. 150e ruokaan per henkilö, teillä on kolme lasta = 750e/kk. Jotkut lasten kalliit harrastukset = 500e/kk. Lapsille jotain uusia vaatteita, kun ne kasvaa jne settiä emmätiedä = 250e/kk. Autojen kuluihin vaikka 500e/kk. Laitetaan vielä 500e/kk satunnaisiin menoihin. Nyt jäljellä on 2500 euroa, josta laitatte tonnin kuussa asuntolainaan. Mitä teette sillä jäljelle jäävällä 1500 eurolla?
Säännöllinen pelaaminen tarjoittaa säännöllisiä tappioita.
Mutta pelatkaa te vaan, itse olen viisaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät teille.
Mutta eikö normaaleilla ihmisillä ole tuo 14000 tilillä ihan ilman pelivoittoja?
Kyllä minulla on tuon verran tilillä ja olen ihan norm lapsiperheellinen.
Meillä ei ole koskaan ollut. Mitään ei ole saatu kotoa lähtiessä mukaa ja pienistä palkoista on lähdetty. Sitten ostettu asunto jne. Lisäksi olemme nettomaksajia sukuun päin, eli on autettu vanhempiamme milloin missäkin asiassa ja osaa sisaruksista myös. Ei vaan pysty säästämään. Sitten kun jotain on tilillä, tulee kohta remontin tarve.
Onnea. Tuli heti mieleen parisuhde peliongelmaisen eksän kanssa. Tyyliin "jess, voitin äsken nettipokerissa 300€!!" Sitten kun kysyin paljonko oli ensin hävinnyt, "no 400... Mutta voitinpahan 300 takaisin, pelaan nyt takas ne loputkin!". JOOPA JOO.
Vierailija kirjoitti:
Tosi kiva juttu, oon iloinen teidän puolestanne! :)
Mä odottelen huomista palkkapäivää kuin kuuta nousevaa...
Kiitti :) juujuu 😂
Vierailija kirjoitti:
no voi duudelis sentään, että kaupoille pitäisi päästä vaatetta ostamaan ja huhhuh, ihan semmoisesta Huijari pelistä voitti rahaa!111!!!!!
Pidäppä nyt kiltisti se turpas vaa tukossa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät teille.
Kyllä minulla on tuon verran tilillä ja olen ihan norm lapsiperheellinen.
Inflaatio syö sun säästöt.
Kyllähän myö tänään kaupoilla käytiin. Isooooo telkku ostettiin ja muutamiin vauvansänkyy pussilakanoita, tytsylle pitäis vielä löytää jotain kivaa. Oon meinannut jonkun kivan lelun ostaa sille :) nii pojalle löyty kans vauvan vaatteita.... Tälläinen päivä tänään. Ihan ku tää ois unta mut ei se oo. Oon sata kertaa nipistäny itteeni! 😅
Tänään imuroidessani kun siirsin sänkyä, löysin lattialistan vierestä 50cnt kolikon! :)
Vierailija kirjoitti:
Tehtiin me niillä rahoilla paljon muutakin, maksettiin velat pois!
Oliko pelivelkoja?
Pelottaisi, että joku toinen päivä ollaan tosi pahasti miinuksella. En kyllä ilosta hyppisi.
Mitenköhän tuonkin onnenpotkun saisi käännettyä jotenkin negatiiviseksi? En keksi nyt mitään, mutta pino mammoja on jo ahkeroinut, kuten odotettua.
Onnea aloittajalle!