Minä tilipäivänä kauppareissulla ajattelin hemmotella itseäni hyvän tuoksuisella voiteella...
... haistelin kymmenen putelia ainakin kolmee kertaan, että mikä on nyt se paras tuoksu. Ja sitten huomasin kotona jo ennenkuin olin itse ehtinyt sitä käyttää kertaakaan, että mies laittaa sitä käsiinsä, en ollut nähnyt mutta haistoin että joku sitä oli johonkin laittanut. Kerran olen nyt laittanut sitä sääriini karvanpoiston jälkeen, ja oli kiva kun tuoksui tosi hyvältä, harvoin laitan mitään voiteita kun ei ole kuiva iho.
Tänään näin kun mies laittoi mun voidetta käsiinsä, ja sanoin että miten sinä sitä laitat, mies vastasi että jotain rasvaahan tämä on. Minä sanoin että se on naisten rasvaa, ei käsirasvaa.
Joku täällä kämpässä tuoksuu seksikkäältä, mutta se en ole minä.
Ei mun mies ole koskaan ollut mikään romanttinen, mutta ei tää nyt ihan oikein ole.
Kommentit (6)
"Ja sitten huomasin kotona jo ennenkuin olin itse ehtinyt sitä käyttää kertaakaan, että mies laittaa sitä käsiinsä, en ollut nähnyt mutta haistoin että joku sitä oli johonkin laittanut."
Siis häh?
Vierailija kirjoitti:
"Ja sitten huomasin kotona jo ennenkuin olin itse ehtinyt sitä käyttää kertaakaan, että mies laittaa sitä käsiinsä, en ollut nähnyt mutta haistoin että joku sitä oli johonkin laittanut."
Siis häh?
Siis haistoin sen tuoksun, ja arvasin että mies on käyttänyt käsirasvana, kun se tapaa lotrata usein käsirasvaa, yleensä kyllä omaa apteekista ostettua hajustamatonta. En uskonut että meidän 7v. pojat olisi sitä tursutelleet vaikka sekin olisi ollut mahdollista. Kyllä mun putelit yleensä on saaneet olla rauhassa missä tahansa pöydällä. Tuo uusi oli vielä keittiön pöydällä kun en ollut ehtinyt viedä makuuhuoneeseen jossa ne yleensä on mun yöpöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Nii auoit ja haistelit.
Niin. Mistä muuten tietäisi miltä se tuoksuu?
Sano suoraan, että ostit itsellesi tällaisen rasvan.