Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen saunakulttuuri ärsyttää

Vierailija
13.08.2016 |

Vaikka olenkin ihan suomalainen. Silti en jaksaisi joka hiivatin ikinen viikko saunoa. En tajua miksi joku sauna on niin pyhä paikka suomalaisille.

T: 22-vuotias nuori mies/poika

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on osa suomalaista kulttuuria. Saunassa on synnytty ja kuoleman jälkeen ruumis on pesty saunassa. Siinä välissä vielä morsiussaunat ja muut elämän etapit.

Vierailija
2/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sua käskee saunoa joka viikko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään sauno kuin kerran kuussa ehkä. Lisäksi minua ärsyttää että toitotetaan että on luonnollista kun mennään porukalla saunaan. Ei kaikki suomalaiset tykkää olla ystäväporukankaan keskellä alasti.Enkä halua jutella saunassa vaan rauhoittua ja rentoutua. Käyn siis yksin, olen hiljaa ja nautin 😊

N28

Vierailija
4/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka saunominen on osa suomalaista kulttuuria ei se tarkoita että sinun pitäisi saunoa. Valoja päälle!

Vierailija
5/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sua kukaan pakota saunaan.

Mä taas tykkäisin saunoa, mutta en ehdi.

Vierailija
6/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut saunomista. Onnekseni asun nyt kaukana Suomesta. En ole kunnon suomalainen ollenkaan.

Vierailija
7/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole siitä juuri perimmiltään kyse että jokaisella suomalaisella on oma tyylinsä. Siihen porukkaan mahtuu monta harvoin saunassa kävijää.

Vierailija
8/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sua käskee saunoa joka viikko?

No ainakin vielä kun asun näin lähellä mummoa. Käyvät saunassa 2 kertaa viikossa ja tietenkin kutsuvat mut myös saunaan. Ensi kuussa asunkin jo sitten opiskelija-asunnossa. Kyllä ihan tykkään saunoa mutta liika on liikaa silti mun mielestä.

Ap

Vierailija
9/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus voitan lotossa, ostan talon jossa minulla on neljä saunaa! Puusauna, sähkösauna, infrapunasauna ja höyrysauna.

Vierailija
10/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina inhonnut saunomista. Onnekseni asun nyt kaukana Suomesta. En ole kunnon suomalainen ollenkaan.

Mutta entä jos siellä jossain kaukana on jotain sellaisia tapoja tai perinteitä, joista sinä et tykkää. Pitääkö sitten taas muuttaa?

Vierailija
11/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta eihän sinne saunaan kukaan PAKOTA!

Vierailija
12/13 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei onneksi pakota sinua.

Minä saunoisin vaikka joka toinen päivä jos siihen olisi mahdollisuus

Vierailija
13/13 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Minä katson saunassa millainen mulukku miehellä on. Miehen Munat kertovat millainen mies on Isomuna miehet saavat enempi palkkaa ja kaikki naiset pienimunaiset miehet on luusereitaryottomiia ja miksei paskantaakin