Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset vai jotain muuta?

02.03.2006 |

Kysyn vielä näin erikseen kun ei tuohon pinossa kyselyyn kukaan vastannut... Haluaisin tietää onko jollain kokemusta tai tietoa seuraavasta. Eli söin pillerit loppuun normaalisti ja menkat alkoivat ajallaan 5.2. sitten 19.2. (kp 15) alkoi pieni vuoto jota jatkui viikon verran. Vuoto oli ihan kyllä verta, mutta ei juurikaan tullut housuihin asti, lähinnä pyyhkäistessä huomasi. En tiedä nyt lasketaanko ne menkoiksi vai miksi. Olisiko voinut liittyä ovikseen? Nyt on pari päivää ollut todella runsasta limaa tai valkovuotoa ja mietin että mitä tämä nyt on, on joko kp 26 tai 12. Eli jos tuo viikon kestänyt tiputtelu oli kuukautiset, tämä voisi liittyä ovikseen, vai mitä? Mutta jos ei ollut, tämä voisi kait liittyä kuukautisten alkuun tai parhaassa tapauksessa raskauteen eikö? Onko samanlaisia kokemuksia kun olette lopettaneet pillerit? Mulla on aina ollut vähän pidempi ja ei ihan säännöllinen kierto, mutta en muista miten esikoista yrittäessä oli hommelit...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on voinut olla ovisvuotoa tai sitten kiertosi on mennyt sekaisin. Aika monella menee kierto sekaisin pillereiden lopettamisen jälkeen. Niukka kuukautisvuoto voi johtua siitä, ettei ole ovuloinut. Odottele rauhassa seuraavia menkkoja =) Tämä on neuvoni...

Vierailija
2/2 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samanlainen tilanne noin 7 kk kierukan poiston jälkeen. Menkat oli olleet kierukan poiston jälkeen aika niukat joka kierrossa ja sitten tosiaan

yhdessä kierrossa alkoikin jo kp 15 tiputella. Ensin oli kolme päivää niukkaa tiputtelua (ihan verta)ja sit vielä pari päivää tuhrua. Itse laskin ne menkoiksi, sillä siitä parin vkon päästä oli selvä ovis. Tämän " tyhjennys" vuodon jälkeen menkat onkin olleet sit normaalimmat ja runsaammat. Joten omalla kohdallani luulen, että kyse oli hormonien tasaantumisesta.

Myös kivut olivat tuossa ihmeellisessä kierrossa kovemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla