Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoren naisen ohje nuorille naisille: "Kokeilkaa vanhempaa miestä!"

N19
13.08.2016 |

Sain yöllä elämäni parasta seksiä, kun yli nelikymppinen mies rakasteli kiihkeästi minun kanssai. Seksi oli kuin romanttisen elokuvan täydellisestä rakastelukohtaukseksta!

Ohje nuorille naisille: "Kokeilkaa vanhempia miehiä!"

PS. Joku kuitenkin kysyy, niin tapasin hänet baarissa. Oli komea vanhempi herrasmies. Oltiin työporukan kanssa viettämässä iltaa, joten nyt ei oltu perus "teinidiskossa".

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hieno ohje.

Vierailija
2/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan setämies on alentunut ihan uudelle tasolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helkkari! Ei ikinä 25-vuotiasta miestä, jolla on jo ryppyjä, kaljua ja läskiä.

Vierailija
4/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hitto, ei kiitos :D t. N23

Vierailija
5/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut jotain kolmekymppistä, mutta se oli just ihan paska, eli sellainen laiska ja tylsä hempeilijä.

Parhaat on olleet 18-25v, kyltymättömiä ja niiin kiihkeitä miehiä, jotka haluavat tehdä kaikkea uutta, kokeilla kaikkea ja panna täysillä, pistää mut kuriin eikä mitään romanttisen leffan paskakohtauksia(hyi).

Vahvistit siis juuri ap käsitystäni siitä, ettei vanhemmilla miehillä ole todellakaan mitään annettavaa minulle.

N24

Vierailija
6/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että seksi ikinä ois kovinkaan hyvää tuntemattoman kanssa, korkeintaan teknisesti mutta ilman tunteita ei oo kivaa.

Vierailija
7/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi saatana. Vanhat miehet ovat vitun oksettavia.

N25

Vierailija
8/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kun itse olin 21 olin 42vuotiaan miehen kanssa just sen takia että olin kuullut että WOW. No, minä petyin. Terv nyt yli 40v.

Vierailija
9/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämä taas johdu enemmän ihmisestä/ihmisistä, yhteensopivuudesta ja keskinäisestä vetovoimasta. Ihmeellinen ajatus laittaa kaikki iän piikkiin...

Olen harrastanut ikäisteni miesten kanssa sekä surkeaa, keskinkertaista, että mielenräjäyttävää seksiä, tosi huonoa yhden nuoremman kanssa ja naimisiin päädyin 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, joka vielä monen aviovuoden jälkeen saa minut aivan sekaisin sängyssä.

Ei ihminen ole pelkkä ikä, itse suosittelisin etsimään sellaisen ihmisen, joka saa sukat pyörimään jalassa ja mielen seikkailemaan... ;)

Vierailija
10/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

N25

Hellanlettas sittennii.

Vierailija
11/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AjebdiH kirjoitti:

N25

Provopelle jälleen.

Vierailija
12/12 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AjebdiH kirjoitti:

N25

Provopelle jälleen.

Ai mä oon provo, kun pidän ikäloppuja miehiä oksettavina? Ajatuskin seksistä vanhan ukon kanssa ällöttää.