Lennon lähtöselvitys netissä. Saako matkalippun vain mobiilisti kännykään
Kommentit (11)
Pitäis saada kyllä tulostettua paperinen. Itse ainakin finnairilta sain.
Ainakin minun käyttämilläni lentoyhtiöillä on saanut myös pdf-tiedoston, jonka voi tulostaa, jos on printteri käytössä.
Useimmiten varmistus pitää printata ulos. Sitten kentällä se printti skannataan ja saat pahvisen boarding passin. Mobiiliversio ei kelpaa monille lentoyhtiöille, tarkista yhtiöltä jos ei lähtöselvitystä tehdessä sanota.
Onko muita, jotka lähtee huomenna etelän aurinkoon lomalle?
ainakin finnairilla sai valita, haluaako kännykkään vai s-postiin.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten varmistus pitää printata ulos. Sitten kentällä se printti skannataan ja saat pahvisen boarding passin. Mobiiliversio ei kelpaa monille lentoyhtiöille, tarkista yhtiöltä jos ei lähtöselvitystä tehdessä sanota.
Kiitos tämä valaisi asiaa. siis lähinnä sitä pahvista boarding passia kaipasin.
t AP joka on viimeksi lentänyt 2005.
Vierailija kirjoitti:
ainakin finnairilla sai valita, haluaako kännykkään vai s-postiin.
Ja valintana on myös että sen voi lentoasemalla tulostaa, jos ei itsellä ole tulostinta
Pahvisen boarding passin saat lentoaseman automaatista, johon näpytät varausnumeron/skannaat passisi.
Sähköisessä checkauksessa Finskillä saa kännykkään boarding passin, joka näytetään portilla. Et tarvitse paperiversiota.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, en ole itse törmännyt tähän ettei mobiiliversiota hyväksyttäisi. Jos lähtöselvityksen voi tehdä netissä ja vaihtoehtona on saada se boarding pass puhelimeen, niin miten se voi olla kentällä kelpaamatta?
Saa kännykkään.