Kokemuksia: SPORTTI-DIVARI (Jyväskylä)
Ahjokadulla sijaitseva liike.
Millaista kokemuksia teillä on: edullista, laadukasta tavaraa, ystävällistä palvelua..?
Mitä ostavat/myyvät?
Kommentit (28)
Hei!
Olen käynyt pariin otteeseen ko. liikkeessä ja minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa kummastakin kerrasta. Palvelu on ollut aina asiantuntevaa ja ystävällistä. Tavarat ovat todella siististi laitettu esille ja valikoima on laaja. Tänään ostin teini-ikäiselle pojalleni käytetyn ja laadukkaan maastopyörän kohtuuhintaan ja vielä valmiiksi huollettuna. Myyjä vielä nosti pyörän autoon. Enpä voi palvelusta valittaa. Aion syksyllä mennä jälleen liikkeeseen ja hankkia lapsille lasketteluvarusteita.
Hei!
Olen käynyt pariin otteeseen ko. liikkeessä ja minulla ei ole kuin hyvää sanottavaa kummastakin kerrasta. Palvelu on ollut aina asiantuntevaa ja ystävällistä. Tavarat ovat todella siististi laitettu esille ja valikoima on laaja. Tänään ostin teini-ikäiselle pojalleni käytetyn ja laadukkaan maastopyörän kohtuuhintaan ja vielä valmiiksi huollettuna. Myyjä vielä nosti pyörän autoon. Enpä voi palvelusta valittaa. Aion syksyllä mennä jälleen liikkeeseen ja hankkia lapsille lasketteluvarusteita.
Pakko sanoa, että tämä kyseinen "pyöräkorjaaja" ei edelleenkään osaa asiakaspalvelutilanteessa käyttäytyä. Asioin liikkeessä ensimmäistä kertaa nyt tammikuussa 2018. Katsoimme tyttärelle lasketteluvälineitä samaan aikaan kun kyseinen herra palveli toista äitiä ja poikaa. Miehen käytös heitä kohtaan oli todella ala-arvoista. Hän komenteli poikaa monoja laitosta ja naureskeli ja vähätteli hänen äitiään. Oma 10v. tyttäreni pyysi tässä kohden tilanteesta ahdistuneena, että lähtisimme pois. Olin kuitenkin jo kyllästymiseen asti kolunnut Tori.fi-sivuja löytämättä sopivia välinaitä, joten pakon sanelemana oli liikkeeseen jäätävä. Kun meidän vuoromme tuli, otin hyvin asiallisen mutta topakan linjan kyseiseen myyjään. Pari kertaa keskeytin hänet napakasti kun hän yritti lähteä vähättelyyn ja naureskeluun. Loppuasiointi sujui ok:sti. Mutta pakko sanoa, että vastaisuudessakaan en liikkeessä asioi ellei ole aivan välttämätöntä.
Terve. On ko. liikkeessä oleva pappa melko kyrpiintyneen olonen asiaikkaisiin, hänen armolahjat enenpi huoltopuolella. olen tehnyt saman päätöksen eli ostan kalliinmalla uutta, ja en vie käytettyjä tarjolle.Hyvin täytyy firmalla mennä kun em. myyntiohjus on asiakasta vastassa.
Asiakaspalvelu tämän tämän tässä ketjussakin mainitun äijän puolelta todella huonoa. Ehkä huonoin asiakaspalvelukokemus, mitä olen ikinä kokenut. Käytös lasta kohtaan töykeää. Eli eipä ole ”huonot päivät” tässä yrityksessä vähentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Terve!
En yleensä vastaile näihin kokemuksia sivustoille mutta nyt joutuu vähän puolustautua kun tällä sivustolla on vääristeleviä kertomuksia yrityksestä!
Ensinnäkin "omistaja" ei ole kyseinen henkilö ketä moititte huonosta asiakaspalvelusta hän on meidän pyöräkorjaaja jonka kanssa olemme keskustelleet asiasta ja sopineet ettei tälläistä tapahdu enää, puolustukseksi
sanon että kaikilla meillä on joskus huono päivä mutta olen pahoillani että tälläistä on tapahtunut!
Hintapolitiikasta sen verran että olemme parantaneet varusteiden kuntotasoa pikkuhiljaa että kaikki myytävä olisi siistiä nykyaikaista ja kunnossa olevaa urheiluvarustetta joten voi tuntua että hinnat olisivat nousseet kun näitä halvempia ja huonokuntoisia ei enää näy hyllyissä vaikka olemmekin laskeneet näiden hintoja ja joudumme laskemaan edelleen niitä pikku hiljaa alaspäin mikä johtaa myös siihen että meille tuod...
No, huh huh!
Meillä olivat ainakin laadukkaat ja uudet luistimet ja teidän luistimet olivat vähemmän laadukkaat ja todella vanhat (mutta isommat).
Ja silti piti maksaa väliä. Luulisi että se olisi niin päin että te maksatte väliä! Mutta ei.