Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulla on työaikasaldoa nyt?

Vierailija
13.08.2016 |

ja paljonko on ollut parhaimmillaan /pahimmillaan?
Onko työaikapankissa monta tuntia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-2 h. Tein loman jälkeen vähän lyhyempää päivää. Ensi viikolla teen tunnit takaisin.

Vierailija
2/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 tuntia. Mulla ei ole liukuvaa työaikaa, mikä on kyllä outoa, koska alallani siihen olisi hyvä mahdollisuus ja yleensä se alallani on. Mutta pomoni on jäärä ja vanhanaikainen ja hänen mielestään kaikkien tulee olla töissä 8-16. Nuo ovat ylitöistä. Mutta eilenkään ei ollut iltapäivällä mitään tekemistä, mutta en saanut lähteä pois kun ei ollut mitään selkeää menoa, mihin olisin saldoa tarvinnut. Tehotonta mielestäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+44h ja työaikapankissa 15 päivää. Kuukauden voisin olla siis poissa töistä.

Vierailija
4/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+9 h, välillä on ollut -30 h

Meillä ei saa enää muuttaa lomarahoja vapaaksi eli lomaa 1 viikko (5 päivää) talvella ja 4 viikkoa (20 arkipäivää kesällä).

Vierailija
5/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku 40 tuntia. Tosin niistä osa nyt luultavasti maksetaan palkkana kun ei noita kerkiä ikinä pitään ja määrä vaan kasvaa.

Vierailija
6/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikasaldosysteemit pitäisi poistaa. Nykyisellään ne ovat ihan höpöhöpöä ja suosivat vääristyneesti keskijohtoa. Naurettavia joidenkin "pomojen" 80+ saldot... Todistusvoima olematon, sitä golfkentällä himmailua ei voi hyvällä tahdollakaan laskea ylityöksi.

Vierailija
7/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuksen puolella mennään, olisikohan puolitoista tuntia. Lähdin torstaina ja perjantaina töistä heti tasan kahdelta ihan vaan koska mä voin. Yleensä mennään reippaasti plussalla, nyt kesällä on tehnyt mieli vähän löysäillä. 

Vierailija
8/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 6 tuntia. Tulee kyllä lisää tässä syksyn mittaan. 

Vierailija
9/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalle jäädessä oli +99 tuntia. Kotona muijan kanssa on yhtä helvettiä, vielä 3 viikkoa lomaa kärsittävänä. Lomalta palatessa on taas kivasti miinuksella kun en leimannut lähtiessä "loma ulos".

Vierailija
10/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7h plussan puolella. Meillä HR toivoo max. 10h liukumaa kumpaankin suuntaan, mutta osalla on jatkuvasti tunnit työviikon verran plussalla tai miinuksella. Kvartaaleittain sitten katsotaan esimiehen kanssa pystyykö niitä pitämään vapaana/tekemään takaisin - jos ei, niin saldot nollataan palkanlaskennassa.

Vierailija
11/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+68 tuntia. Lisää tulee joka viikko ja entisiä ei koskaan ehdi pitämään pois.  Joulun/uudenvuoden välipäivinä saan ehkä hukattua noin puolet, mutta ne on tehty takaisin jo kevääseen mennessä.

Tiedän, olen tyhmä kun teen extraa. Helpomaa olisi vaan laittaa hanskat tiskiin heti kun on 7,5 h täynnä..Pomolla on vielä jotenkin olevinaan varaa vittuilla tekemättömistä töistä.

Vierailija
12/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työaikasaldosysteemit pitäisi poistaa. Nykyisellään ne ovat ihan höpöhöpöä ja suosivat vääristyneesti keskijohtoa. Naurettavia joidenkin "pomojen" 80+ saldot... Todistusvoima olematon, sitä golfkentällä himmailua ei voi hyvällä tahdollakaan laskea ylityöksi.

En ihan tiedä mitä tarkoitat. Meillä työaikasaldo liittyy liukumakäytäntöön, ja itse koen alimman portaan toimistovirkailijana kyllä hyötyväni tästä systeemistä. Ei tarvitse pyydellä mitään lupia esim. lääkäri- tai vaikka kampaamokäynteihin, sen kun lähtee ja tekee jonain toisena päivänä sitten puuttuvat sisään. Lapsiperhearkeenkin joustava työaika sopii paljon paremmin kuin orjallinen kahdeksasta neljään -systeemi. Sitä paitsi julkisilla liikkuvana arvostan kovasti, kun voin aloittaa hommat samalla hetkellä kuin tosiasiallisesti saavun työpaikalle (enkä esim. ole töissä 7.45, mutta palkka ala juosta vasta kahdeksalta) ja sama poislähdön kanssa. 

Vierailija
13/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-25 tuntia kesän jäljilta. Oli +32 ennen kesää. Ollut pirun hiljasta duunissankesäklä...

Vierailija
14/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+33 h. En koskaan raaski pitää saldoja pois vaikka varmaan pitäisi. Säästän jos jotain erikoista tapahtuisi ja olisi pakko olla pois mutta eipä sitä näytä kovin usein sattuvan....

Vierailija
15/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+44h ja työaikapankissa 15 päivää. Kuukauden voisin olla siis poissa töistä.

Parhaimmillaan yli +400 tuntia. Tosin ne kertyivät 10 vuoden aikana ja niidne turvin olin kuukauden lapsen kanssa kotona ja loput otin rahana vanhempainloma vuonna. Mulla ei ole ikinä ollut miinusta. Alle 30 tuntia joskus 20 vuotta sitten. Mun päässä nollaraja on +40 h. :)

Vierailija
16/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lomalle jäädessä oli +99 tuntia. Kotona muijan kanssa on yhtä helvettiä, vielä 3 viikkoa lomaa kärsittävänä. Lomalta palatessa on taas kivasti miinuksella kun en leimannut lähtiessä "loma ulos".

Miksi et?

Ihan ok, jos sinulla ei ollut tienattua lomaa, mutta turhaa työtä, jos olet vinkumassa niitä takasin loman jälkeen. Fiksu osaa kyllä leimata, tyhmä taas ei.

Terveisin minä, jonka työtehtäviin kuulua valvoa ja päivittää näitten tollojen tekemiset.

Vierailija
17/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 40 tuntia taitaa olla. Työaikapankkia ei ole, muta jos olisi niin kai siellä joku 5-10 päivää olisi. 3 kk välein nollautuvat kaikki 40h ylittävät tunnit.

Vierailija
18/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kymmenen tuntia, osa ennen viiden viikon kesälomaa tulleita. Lopetan työt aina perjantaina klo 14.00, jos työ- ja saldotilanne sallii.

Vierailija
19/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

+13h jo nyt. Meillä ei saisi olla kuin max 10 tuntia, mikä on hölmöä, kun aina elokuusta tuonne marraskuulle tulee ihan jumalattomasti hommia, jotka pakko tehdä ja sitten taas tammi-huhtikuussa. Jouluna ja kesällä ei sitten ole paljoakaan tekemistä, mutta miinussaldoa ei saa kerätä etukäteen.

Vierailija
20/38 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et?

Ihan ok, jos sinulla ei ollut tienattua lomaa, mutta turhaa työtä, jos olet vinkumassa niitä takasin loman jälkeen. Fiksu osaa kyllä leimata, tyhmä taas ei.

Terveisin minä, jonka työtehtäviin kuulua valvoa ja päivittää näitten tollojen tekemiset.

En ole vinkumassa. Esimiesasemassa olen, ja teen hieman muidenkin töitä heidän ollessa lomilla että asiakastyytyväisyys säilyisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi