Kumppaneita "varailevat" ihmiset ärsyttää!
Mitä tehdä, muuta kuin katkaista välit totaalisesti, ihmiselle joka "varaa" toisen ihmisen, vaikka on sillä hetkellä suhteessa? Sanoo aina, että aloitetaan joskus puhtaalta pöydältä, tai että "tällä hetkellä ei", mutta myöhemmin. Yhdestä tämmöisestä ihmisestä pääsin eroon, mutta työkuvioiden takia palattiin keskusteluyhteyteen ja taas sama peli alkoi. Ja juu, meillä oli jossain vaiheessa romantiikkaa mukana, mutta tämä toinen aloitti suhteen toisen ihmisen kanssa, mutta on pitänyt mua varalla. Poltin käämini ja katkaisin välit, mutta kuten sanoin, taas ollaan tekemisissä.
Kommentit (12)
Ymmärsikö joku tästä jotain? Ap on varatyttöystävä vai? Ei oo pakko olla.
Ja sä uskot ja odotat että näin tapahtuu? Miksi? Eikun deittailemaan muita.
Jos nyt oikein ymmärsin, niin lopetat sen varalla olon. Ei se ole tämän toisen osapuolen valinta, vaan sinun. Mitään oikeaa suhdetta tuosta menosta ei koskaan synny, sitä on turha jäädä odottamaan.
No ei todellakaan pidä suostua varattavaksi. Jos joku seurusteleva alkaa sinua varailemaan myöhempien aikojen varalle, ilmoitat vaan, ettei sinua varallaolo kiinnosta. Palatkoon asiaan sitten kun on oikeasti vapaa ja oikeasti kiinnostunut sinusta (en oikein usko, että on), ja jos sinä silloin satut olemaan enää vapaa. Elä sinä omaa elämääsi ja etsi luotettavampia ja vakaampia kumppaneita. Ei tuollainen ihminen kivalta kuullosta, joka kokoajan etsii seuraavaa kumppania "varalle".
Mitä mä just luin?
Kukahan sen päättää että minkälaisiin suhteisiin ja varauksiin sinä suostut?
Hän tekee noin, koska sinä sallit sen.
Tuossa nyt riittää että sanot "ei kiinnosta". Lopetat varalla olon ja jatkat omaa elämääsi vapaana sinkkuna ja mies jääkööt parisuhteeseensa.
En mä ainakaan jäisi kenenkään "varaamaksi" noin. Pari kertaa on joku mies selitellyt onnetonta liittoaan ja halunnut mun kanssa salasuhdetta ja sitten voitaisiin olla oikeasti yhdessä kun hän joskus eroaisi vaimostaan. Jo tuollainen ehdotus vie multa viimeisenkin kiinnostuksen mieheen.
Otit vuoronumeroautomaatista vastaan numeron 2? Jätä vuoro käyttämättä, kyllä joku hölmö siihen löytyy tilalle.
Siis että tavallaan sanoo, että mä alan sun kans olemaan sitten kun tää nykyinen juttu loppuu. Ja aloite tulee tän suhteessa olijan puolelta.
t:ap
Vierailija kirjoitti:
Siis että tavallaan sanoo, että mä alan sun kans olemaan sitten kun tää nykyinen juttu loppuu. Ja aloite tulee tän suhteessa olijan puolelta.
t:ap
Sehän voi loppua vaikka 30 vuoden päästä.
Täh?