Esko Eerikäinen söi aamupalaa hotellissa tänä aamuna lippis päässä.
Kommentit (53)
Ilman muuta pitäisi ottaa pois päästä ruokailun ajaksi, sehän on selvä.
Olen nro 15:n piruilema "parempi ihminen, korkeasti koulutettu" ja olen sitä mieltä, että ruokaa on kunnioitettava niin paljon, että paljastaa päänsä, oli siellä laella sitten karvoja tai ei. Tämän ymmärsivät jopa kouluttamattomat ihmiset entisaikaan, esim. 1800-luvun puolella syntynyt ja vain kiertokoulua käynyt isoisäni. Mutta peruskoulun käyneiltä ei voine enää odottaa edes alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen nro 15:n piruilema "parempi ihminen, korkeasti koulutettu" ja olen sitä mieltä, että ruokaa on kunnioitettava niin paljon, että paljastaa päänsä, oli siellä laella sitten karvoja tai ei. Tämän ymmärsivät jopa kouluttamattomat ihmiset entisaikaan, esim. 1800-luvun puolella syntynyt ja vain kiertokoulua käynyt isoisäni. Mutta peruskoulun käyneiltä ei voine enää odottaa edes alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
Käytöstapojen opettaminen on kodin tehtävä, ei koulun.
Sen kalju on niin nähty. Mitä se sitä piilottelee? Vetäis vaikka kaikki pois. Ai niin, sitten ei oo tumma latino...
Vierailija kirjoitti:
Mikä lippis se oli?
Ei ainakaan hankkija.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi jos on juutalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Ed Hardy lippis?
Ed Hardy -vaatteet oli WT-väestön kansallisasuste. Ja sitten koko brändi vain lakkasi olemasta. Viime viikolla oli Cittarissa joku megaurpo valkonen Ed Hardy -huppari päällään. Nauroin sisäisesti. :D
Miten tiesit, että oli megaurpo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä lippis se oli?
Ei ainakaan hankkija.
Se olisi ainoa lippis minkä kodalla voisin tehdä poikkeuksen ja sallia se päässä aterioinnin. Legendaarinen lätsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan se Ed Hardy lippis?
Ed Hardy -vaatteet oli WT-väestön kansallisasuste. Ja sitten koko brändi vain lakkasi olemasta. Viime viikolla oli Cittarissa joku megaurpo valkonen Ed Hardy -huppari päällään. Nauroin sisäisesti. :D
Miten tiesit, että oli megaurpo?
Ed Hardy -hupparista päättelin. Näytti myös urpolta.
Tapa ottaa hattu pois päästä on vanhentunut, ja juurtaa juonensa uskontoon.
Kirkossa on oltu ilman hattua, ja ehtoollinen syötiin ilman hattua. Ja jotenkin tämä "Muista pyhittää ruokasi" liittyi aina kirkkoon ja uskontoon, eli hattu pois päästä ottamalla pyhitettiin ruoka.
Ruoka on nykyään ruokaa, eikä liity mitenkään uskontoo, eli ruokaa ei tarvitse pyhittää jos ei halua.
Syön hattu päässä ihan silloin kun haluan, vaikka huippuravintolassa, eikä kukaan tarjoilija ole koskaan tullut sanomaan, että otatko hatun pois.
Jos tapa olisi loukkaava, tarjoilija varmaan sanoisi, että ota hattu pois.
Syökäämme siis hattu, huivi tai pipo päässä, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Juntit tekevät niin. Tuollaiset pienet hienovaraiset tavat erottavat wt-porukan sivistyneistä. Yleensä näillä aikuisilla lippalakkipäillä on vielä käsivarret täynnä tatuointeja.
Anteeksi kulunut ilmaisu, mutta JUURI NÄIN!
Vierailija kirjoitti:
Tapa ottaa hattu pois päästä on vanhentunut, ja juurtaa juonensa uskontoon.
Kirkossa on oltu ilman hattua, ja ehtoollinen syötiin ilman hattua. Ja jotenkin tämä "Muista pyhittää ruokasi" liittyi aina kirkkoon ja uskontoon, eli hattu pois päästä ottamalla pyhitettiin ruoka.Ruoka on nykyään ruokaa, eikä liity mitenkään uskontoo, eli ruokaa ei tarvitse pyhittää jos ei halua.
Syön hattu päässä ihan silloin kun haluan, vaikka huippuravintolassa, eikä kukaan tarjoilija ole koskaan tullut sanomaan, että otatko hatun pois.
Jos tapa olisi loukkaava, tarjoilija varmaan sanoisi, että ota hattu pois.Syökäämme siis hattu, huivi tai pipo päässä, jos siltä tuntuu.
Olet moukka! Mutta mikäs siinä, ole ihan rauhassa, jos siltä tuntuu!
No huiiii, olen nähnyt julkkiksen. Jäitkö tölläämään?
Peittelee kaljuaan. Näyttää naurettavalta kun keski-ikäinen mies on niin epävarma, että pakko käyttää lakkia sängyssäkin.
Vierailija kirjoitti:
Pälvikaljun voi näppärästi peittää lippiksellä.
Eskolla on ihan oikea kaljun alku eikä mikään pälvikalju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pälvikaljun voi näppärästi peittää lippiksellä.
Eskolla on ihan oikea kaljun alku eikä mikään pälvikalju.
Ja kaiken lisäksi otti hiustatuointeja päälaen kaljuille alueille. Mahtaa näyttää hienolta kun keskellä päälakea on musta läntti ja muuten ei hiuksia ollenkaan.
Toivottavasti Esko ja Marttiina saavat rahaa, kun avittavat lehtimyyntiä joka päivä :-D Jos ei, niin heidän kannattaa hankkia lakiapua ja manageri, että saavat osuutensa tästä julkisuudesta :-D