Esko Eerikäinen söi aamupalaa hotellissa tänä aamuna lippis päässä.
Kommentit (53)
Eskon ei tarvitse, koska Esko on hunksi!
Joidenkin konservatiivista tapakulttuuria arvostavien mielestä kyllä, valtaosaa ei voi vähempää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin konservatiivista tapakulttuuria arvostavien mielestä kyllä, valtaosaa ei voi vähempää kiinnostaa.
Eli olen opettanut poikaani väärin kun olen käskenyt lippiksen pois päästä syönnin ajaksi?
Et ole, jos olet sitä mieltä että se on hyvä tapa. Enemmistölle on ihan sama, onko lippis päässä vai ei.
Pälvikaljun voi näppärästi peittää lippiksellä.
Kiitos tiedosta. Onkohan kuva ens viikon seiskassa.
Juntit tekevät niin. Tuollaiset pienet hienovaraiset tavat erottavat wt-porukan sivistyneistä. Yleensä näillä aikuisilla lippalakkipäillä on vielä käsivarret täynnä tatuointeja.
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos on kalju päälaki ja siitä ahdistunut/häpeissään. Vrt. Veltto Virtanen baskerissa eduskunnassa ja Linnanjuhlilla.
Ei jos se lippis on kasvanut päähän kiinni niin kuin Eskolla.
Kyllä se vähän laskee fiilistä, jos olet ravintolassa ykköset päällä ja viereiseen pöytään tulee joku juntti lippis päässä.
Enemmän uutisoitavaa olisi, jos Esko olisi nähty jossain ilman lippistä.
Vierailija kirjoitti:
No voi iik!!
Tällaiset ketjut ja kommentit toimivat hyvänä muistutuksena siitä että ne korkeasti koulutetut naiset ovat niin paljon parempia. Kyllähän se lakin miehet ottavat pois ruokaillessa. Ihan itsestään selvää.
Ei tietenkään päähinettä sisällä ja eikä varsinkaan lippistä. Mites mammojen pojat? Syödäänkö pipo päässä?
Ei ole kotona opetettu tapoja eikä armeijaa käynyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olen opettanut poikaani väärin kun olen käskenyt lippiksen pois päästä syönnin ajaksi?
Olet opettanut poikaasi oikein.
Näin naisena, hyvät käytöstavat tekevät niin miehen kuin naisenkin. Pienistä jutuista tunnistaa hyväkäytöksisen ihmisen joka huomioi toisia. Tää hattu pois päästä sisätiloissa on yksi niistä.
Mikä hotelli? Oliko Batman-lippis?
Ei, jos on kalju päälaki ja siitä ahdistunut/häpeissään. Vrt. Veltto Virtanen baskerissa eduskunnassa ja Linnanjuhlilla.