Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemallani miehellä on vaimo ja lapsi

Vierailija
12.08.2016 |

Olen tapaillut erästä miestä parin kuukauden ajan tosi tiiviisti. Olen aivan rakastunut häneen ja hän minuun. Tänään selailin hänen facebookiaan ja klikkasin vahingossa erään naisen profiiliin, jonka kanssa tämä mies oli tägätty johonkin kahvilaan aiemmin tänä kesänä. No, naisen profiilista sitten paljastui, että tämä mies on ollut naimisissa vuodesta 2007 ja että heillä on yhteinen tytär. Kesäkuussa oli päivittänyt profiilikuvakseenkin sellaisen kuvan, missä olivat yhdessä miehen ja tyttären kanssa.

Tuntuu kyllä aivan käsittämättömältä. Mies on kertonut avoimesti monia asioita itsestään ja viettänyt todella paljon aikaa kanssani. Ei mitään ihmepoissaoloja tai salaisia puheluita jne. Olen ihan puulla päähän lyöty. Mitäs nyt?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minulle kelpaisi ikuinen salasuhde ihailemani ukkomiehen kanssa. taitaa vaan hänellä olla niin hyvä liitto ettei minulla mahdollisuuksia?

ihalemani mies on yli 60v ja itse olen alle 40v. nami nami mikä seksikäs harmaapää...

Vierailija
22/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tota enää jauhamaan. Ukko ulos! Valehteleva petturi 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan paskana ja nolottaa. Miten oikeasti olin näin tyhmä?? :((((

Ap

ei ole sinun syytäsi, että mies joko on valehdellut (jos on vielä.suhteessasen lapsen äidin kanssa) tai jättänyt kertomatta olennaisia asioita itsestään (että hänellä on lapsi toisen naisen kanssa). sinun ei ole syytä hävetä tai nolostella, miehellä sen sijaan on, koska hän ei ole ollut sinulle rehellinen. Jos itse olisin tuossa tilanteessa, en voisi jatkaa suhdetta missään tapauksessa ellen saisi tietää, mistä on kysymys.

Vierailija
24/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi hävetä; et ole tehnyt mitään noloa tai väärää.

Mies on tässä se nolo ja typerä lurkki, jonka sietäisi painua jonnekin maan alle.

Asuuko nainen samassa kaupungissa missä miehen "asunto" sijaitsee?

Ettei vain ole reissutyöläinen tai muuten töissä toisella paikkakunnalla kuin perheenä asuu, ja siitä syystä ole oma "poikamiesboksi" työskentelypaikkakunnalla.

Vierailija
25/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kaikille palvelus ja kerro vaimolle. Haluaisit varmasti itsekin vaimona tietää!?

Mies on kusettanut sinuakin mennen tullen.

Vierailija
26/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otatkin yhteyttä vain vaimoon ja kerrot kaikki + laitat vielä paljon paljon lisää päälle...niin sitten se on sinun mies.

Vierailija
27/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kanssa, jos laittaisin vaimolle viestiä tai valokuvan meistä tai jotain enkä olisi enää mieheen missään yhteydessä.

Ap

Vierailija
28/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia kerta päivän selvä niin miksi antaisit miehen koittaa valehdella vielä sinulle jotain.

Vierailija
29/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja kiitos tsemppauksista! Tuntuu mukavalta tämän sopan keskellä.

Ap

Vierailija
30/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

flower kirjoitti:

kyllä minulle kelpaisi ikuinen salasuhde ihailemani ukkomiehen kanssa. taitaa vaan hänellä olla niin hyvä liitto ettei minulla mahdollisuuksia?

ihalemani mies on yli 60v ja itse olen alle 40v. nami nami mikä seksikäs harmaapää...

Kuvottaa tälläiset naiset, jotka tarkoituksella voisivat vikitellä varattuja miehiä!

Vierailija
31/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit kuunnella miehen selityksiä aiheesta? Miehellä on jossain nainen, jolle tämä on vannonut ikuista rakkautta ja uskollisuutta ja halunnut tämän naisen kanssa lapsen. Kyllä mies selityksiä kertoo, mutta tosiasiat puhuvat puolestaan.

Vierailija
32/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin joku vuosi sitten naistenlehdestä suomalaisesta naisesta, joka oli tapaillut kymmenisen vuotta varattua miestä tietämättä, että mies on naimisissa. Miehen perhe asui Virossa. Lopulta miehen kaveri soitti tälle naiselle ja kertoi totuuden miehestä. Mies oli viettänyt pitkiä aikoja naisen asunnossa. 

Vierailija
33/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

flower kirjoitti:

Kuvottaa tälläiset naiset, jotka tarkoituksella voisivat vikitellä varattuja miehiä!

Etkö nyt edes ällöttävän huonoa provoa tunnista..?

Vierailija
34/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit kuunnella miehen selityksiä aiheesta? Miehellä on jossain nainen, jolle tämä on vannonut ikuista rakkautta ja uskollisuutta ja halunnut tämän naisen kanssa lapsen. Kyllä mies selityksiä kertoo, mutta tosiasiat puhuvat puolestaan.

Näinhän se on. Toivoin vaan niin kovasti, että se nainen olisin voinut olla minä :(

Ap

Vierailija
35/40 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Vaimolle. Sääliksi käy jos joutuu elää valheessa. Sinä et oo tehnyt mitään väärää, mies sen sijaan on. Tai sitten kysyt mieheltä kasvotusten ja katot reaktion. Jos ovatkin eronneet? Mut jos naimisissa nii vaimolla oikeus tietää.

Vierailija
36/40 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan tänne kertomaan, miten kävi? Kiinnostaa, miten mies reagoi / päädyitkö ottamaan yhteyttä vaimoon jne.

Vierailija
37/40 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, tyhmä olin :( Lähinnä mietin, että mitenkä tämän asian nyt miehen kanssa selvittäisin ja ottaisin puheeksi? Tai voiko tähän olla vielä joku järkevä selitys? Vasta eronneet tai jotain? Äääh, harmittaa vaan niin helvetisti.

Ap

Ei kai tuota nyt tarvi miettiä sekuntiakaan että miten ottaisi puheeksi.

Minä kysyisin ihan suoraan että oletko naimisissa ja onko sinulla ehkä lapsia.

Jos väittää kirkkain silmin ettei ole niin tiedät valehtelijaksi.

Ja jos on valehtelija niin minä tiedän miten toimisin mutta sinä tietysti saatat olla niitä jotka selittelee itselleen parhain päin ja katuu jonkin ajan kuluttua.

Jos myöntää voisit kysyä että miksi ei ole kertonut.

Joitain ei haittaa viedä perheenisiä mutta kyllä jokaisen pitäisi saada tietää mihin ryhtyy .

Enkä ymmärrä sitä että itse pitäisi jotain salapoliisityötä tehdä.

Eli niin tai näin, taisit pistää kätesi paskaan.

Vierailija
38/40 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan paskana ja nolottaa. Miten oikeasti olin näin tyhmä?? :((((

Ap

Ethän sinä tyhmä ole ollut ellet sitten ole jättänyt selviä merkkejä huomioimatta.

Mies vaan on yksinkertaisesti epärehellinen.

Vaikka olisi eronnutkin niin selkärankainen olisi kertonut että on isä.

Sekin on joillekin kynnyskysymys.

Vierailija
39/40 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se onki identtinen kaksoiveli

Vierailija
40/40 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskenkö vaan painua helvettiin vai annanko mahdollisuuden selittää? Naisen profiilista näkee, että asia on ihan päivän selvä.

Ap

Aivan ehdottomasti vaadit jonkin selityksen. Sen verran voit pakottaa ottamaan tekemisistään vastuuta.

Että joutuu selittämään miksi on valehdellut.

Jos ei suostu niin sitten on tapapettäjä.

Äläkä mene helppoon halpaan" vaimoni ei ymmärrä" - jatkovaleisiin.