Onko totta, että noin 10% kaikista köyhimmistä suomalaisita ei omista kesämökkiä?
Olen aina luullut että kaikilla on, no meillä on oma tenniskenttä en tosin odottanutkaan että sitä kaikilla on, ihan vaan koska suurin osa ei halua pelata tennistä.
Kommentit (34)
Varmaan 50% kansasta eli duunarit ja sossupummit. Ne ei omista mökkiä.
Kesämökki on eläkeläisten hommaa. Nuorista enää harva sitä haluaa, ovat pois muodista. Meillä on tapana vuokrata mökki joka kesä tai parikin kertaa kesässä. Ei me haluta samaan paikkaan jämähtää. Tai no mulla on tosin 1/3 osuus kuolinpesän mökistä, mutta ei siellä mökillä kukaan käy, tai kerran vuodessa käydään katsomassa, onko pystyssä. Liian hankala matka. Mitään varastettavaa siellä ei ole, koska on tyhjillään. Joku vanha sohva ja pöytä vain.
Niin, siis että yhdeksälläkymmenellä prosentilla KÖYHIMMISTÄ on mökki? Vaikka en mää sua uskonu.
Miksi naisten pitää runkata jatkuvasti? Tuossa iltapäivä lehdessä oli juttua miten nuoret naiset itsetyydyttävät itseään entistä enemmän. Miksi naiset runkkaavat suihkulla, sormilla, sähköhammasharjalla ja entistä enemmän? Miksi sitä ei syyllistetä kritisoida kuten miesten itsetyydytystä?
Anteeksi, mitä juuri luin? 90% köyhistä omistaa mökin.
Kesämökki on kauhistus ihmiselle, joka on syntynyt ja kasvanut maalla itikoiden syötövänä, tyylittömässä puutalossa ilman mitään kulttuuritarjontaa. Kyllä pitää päästä kesällä ihanalle kaupunkilomalle Italiaan ja Ranskaan. Käyn joskus pakkopullamatkalla sukulaisten mökillä, mutta tunnin päästä haluan kotiini kaupunkiin.
Luit väärin. 90 % rikkaimmista ei omista kesämöökkiä. Niillä on huvilat, mutta etupäässä lomaosakkeet tai muut, missä ei tarvitse yehdä niitä mökkihommia. Mökkihommat kuuluvat keskiluokalle, joka ei osaa rentoutua lomallakaan.
Mulle tarjottiin mökkiä meren rannalta ennakkoperinnöksi, mutta kieltäydyin. En halua vaikuttaa samassa paikassa kovin kauan. Kukin tavallaan.
En halua mökkiä, mutta pelaan kyllä tennistä. ?? Huono?
Ei kesämökin omistaminen Suomessa mikään itsestäänselvyys sentään ole . Ei siis keskituloisillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut että kaikilla on, no meillä on oma tenniskenttä en tosin odottanutkaan että sitä kaikilla on, ihan vaan koska suurin osa ei halua pelata tennistä.
Joo, ei niillä varmaan ole kun se 10% elää sossun rahoilla.
Miksi naisten pitää runkata jatkuvasti? Tuossa iltapäivä lehdessä oli juttua miten nuoret naiset itsetyydyttävät itseään entistä enemmän. Miksi naiset runkkaavat suihkulla, sormilla, sähköhammasharjalla ja entistä enemmän? Miksi sitä ei syyllistetä kritisoida kuten miesten itsetyydytystä?
No, saatiinhan se perjantaiprovo sieltä viimein. Eikä aivan huono olekaan!
Mulla on sulkkisverkko. Käykö se?
t. köyhä
Mökki eteläisellä paratiisisaarella palvelijoiden kera, kiitos kelpaa!
Olen aina luullut että kaikilla on korvien välissä jotain. No meillä muilla on en tosin odottanutkaan että sinulla on. Ihan vaan koska sinä olet tyhmä.