Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta, että noin 10% kaikista köyhimmistä suomalaisita ei omista kesämökkiä?

Vierailija
12.08.2016 |

Olen aina luullut että kaikilla on, no meillä on oma tenniskenttä en tosin odottanutkaan että sitä kaikilla on, ihan vaan koska suurin osa ei halua pelata tennistä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina luullut että kaikilla on, no meillä on oma tenniskenttä en tosin odottanutkaan että sitä kaikilla on, ihan vaan koska suurin osa ei halua pelata tennistä.

Olen aina luullut että kaikilla on korvien välissä jotain. No meillä muilla on en tosin odottanutkaan että sinulla on. Ihan vaan koska sinä olet tyhmä.

Vierailija
2/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah... ...haa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 50% kansasta eli duunarit ja sossupummit. Ne ei omista mökkiä.

Vierailija
4/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökki on eläkeläisten hommaa. Nuorista enää harva sitä haluaa, ovat pois muodista. Meillä on tapana vuokrata mökki joka kesä tai parikin kertaa kesässä. Ei me haluta samaan paikkaan jämähtää. Tai no mulla on tosin 1/3 osuus kuolinpesän mökistä, mutta ei siellä mökillä kukaan käy, tai kerran vuodessa käydään katsomassa, onko pystyssä. Liian hankala matka.  Mitään varastettavaa siellä ei ole,  koska on tyhjillään. Joku vanha sohva ja pöytä vain. 

Vierailija
5/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis että yhdeksälläkymmenellä prosentilla KÖYHIMMISTÄ on mökki? Vaikka en mää sua uskonu.

Vierailija
6/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pakko ostaa, pakko omistaa...

Vierailija
7/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää runkata jatkuvasti? Tuossa iltapäivä lehdessä oli juttua miten nuoret naiset itsetyydyttävät itseään entistä enemmän. Miksi naiset runkkaavat suihkulla, sormilla, sähköhammasharjalla ja entistä enemmän? Miksi sitä ei syyllistetä kritisoida kuten miesten itsetyydytystä?

Vierailija
8/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mitä juuri luin? 90% köyhistä omistaa mökin.

Vierailija
9/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökki on kauhistus ihmiselle, joka on syntynyt ja kasvanut maalla itikoiden syötövänä, tyylittömässä puutalossa ilman mitään kulttuuritarjontaa.  Kyllä pitää päästä kesällä ihanalle kaupunkilomalle Italiaan ja Ranskaan. Käyn joskus pakkopullamatkalla sukulaisten mökillä, mutta tunnin päästä haluan kotiini kaupunkiin.

Vierailija
10/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luit väärin. 90 % rikkaimmista ei omista kesämöökkiä. Niillä on huvilat, mutta etupäässä lomaosakkeet tai muut, missä ei tarvitse yehdä niitä mökkihommia. Mökkihommat kuuluvat keskiluokalle, joka ei osaa rentoutua lomallakaan.

Vierailija
11/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa ei ole mitään järkeä.

Vierailija
12/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarjottiin mökkiä meren rannalta ennakkoperinnöksi, mutta kieltäydyin. En halua vaikuttaa samassa paikassa kovin kauan. Kukin tavallaan.

Vierailija
13/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mökkiä, mutta pelaan kyllä tennistä. ?? Huono?

Vierailija
14/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kesämökin omistaminen Suomessa mikään itsestäänselvyys sentään  ole . Ei siis keskituloisillakaan.

Vierailija
15/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei niillä varmaan ole kun se 10% elää sossun rahoilla.

Vierailija
16/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää runkata jatkuvasti? Tuossa iltapäivä lehdessä oli juttua miten nuoret naiset itsetyydyttävät itseään entistä enemmän. Miksi naiset runkkaavat suihkulla, sormilla, sähköhammasharjalla ja entistä enemmän? Miksi sitä ei syyllistetä kritisoida kuten miesten itsetyydytystä?

Vierailija
17/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saatiinhan se perjantaiprovo sieltä viimein. Eikä aivan huono olekaan!

Vierailija
18/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sulkkisverkko. Käykö se?

t. köyhä

Vierailija
19/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökki eteläisellä paratiisisaarella palvelijoiden kera, kiitos kelpaa!

Vierailija
20/34 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅😅😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan