Mitä lahjaksi viisikymppiselle naiselle
Kommentit (49)
Pleikka 4, liput Klamydian konserttiin, hotelliyöpyminen, liput lavatansseihin kyydin kera. Nää ainakin minulle kelpais.
Viiniä tai lahjakortti kosmetologille tai muihin vastaaviin hoitoihin.
Rahaa. Sitä ei ole koskaan liikaa.
Lahjakortti hyvään ravintolaan tai kauneushoitolaan.
Kai hänellä jotain mielenkiinnon kohteita on?
Älä osta lahjakorttia. Ne jää aina käyttämättä.
Mä sain ihania lahjoja 50v lahjaksi: lahjakortit K-rautaan, puutarhaliikkeeseen, day-spahan ja kirjakauppaan. Lisäksi design raastimen ja kilon parmesanjuustoa, shamppanjaa ja pitkän viikonlopun Istanbulissa.
Sanottakoon että meillä on iso puutarha ja rakastamme ruuanlaittoa, se selittänee monta em lahjoista;)
Vierailija kirjoitti:
Mä sain ihania lahjoja 50v lahjaksi: lahjakortit K-rautaan, puutarhaliikkeeseen, day-spahan ja kirjakauppaan. Lisäksi design raastimen ja kilon parmesanjuustoa, shamppanjaa ja pitkän viikonlopun Istanbulissa.
Sanottakoon että meillä on iso puutarha ja rakastamme ruuanlaittoa, se selittänee monta em lahjoista;)
Jatkan vielä - työkavereilta sain teräksisen aalto-vadin, Julia&Julie DVD:n ja siihen liittyvän Julia Childin keittokirjan
Tuttava osti kietaisupyyhkeen, ja shampoon , vähän arkinen lahja viiskymppiselle, lahjakortti hyvä, taikka joku elämys, benji-hyppy, seinäkiipeily, nykyajan viisikymppinen on entisajan nelikymppinen.
Lukeeko? Hyvä kirja on aina paikallaan. Vaikka sitten tietokirja eri kissaroduista kuvitettuna.
Hei kymppi: vaikka nykytiedon valossa kiikkutuoli on jopa terveellinen, niin ei se sentään ole lahja virkeälle viisikymppiselle. Kun isoisä täytti 70 vuotta, ostimme hänelle hopeapäisen kävelykepin. Lahja ei ollut mieleinen! Seuraavaksi hankimme keinutuolin ja siihen punaisen lampaantaljan. Se lahja osui ja upposi. Nyt se samainen kiikku on minun makuuhuoneessani!
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kissoista
Ap
Lahjakortti kissakahvilaan Tampereelle.
Jos hänellä on kissoja, niin osta lemmikkiliikkeen lahjakortti. Varmasti tervetullut lahja!
Kissa-aiheinen kirja tai kirjakaupan lahjakortti?
Konserttilippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkää kissoista
ApLahjakortti kissakahvilaan Tampereelle.
Hyvä idea! Tai Helsinkiin.
Ohis
Vagisania