Lue keskustelun säännöt.
Kysely tavaroita rakastaville: Mitä keräilet?
12.08.2016 |
Itse olen aika hulluna vanhoihin käsitöihin. Niitä käsin kirjailtuja tyynynliinoja, lakanoita, pyyhkeitä, liinoja ja peittoja on jo pari kaapillista. Enkä oikein raski edes käyttää niitä. Mies pitää ihan hullutuksena tätä, mutta minusta tämä on vanhan ja arvokkaan taltiomista.
Olen myös aika hurahtanut vanhoihin mattoihin. Niitä myös käytän, mutta ostan aina uutta jos jostain löydän "hyviä".
Mitä muuta voisi keräillä? Yksi ystävistäni kerää kaikki vanhanaikaiset semmoiset satiini-silkki-täkit. Ne jotka oli muotia joskus 50-60-luvuilla ja joita saatiin aina häälahjaksi pari.
Kommentit (2)
Kerään vanhoja astioita, rasioita, ja vanhoja karttoja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kerään sellaisia vanhoja eri kauppojen ja Kauppiaiden kustannuksen ruokaohjevihkoja ja -kirjoja, joita on aikoinaan jaettu ilmaiseksi kassalla tai sitten myyty hyvin edullisesti. En siis mitään kovakantisia keittokirjoja, vaan näitä unohdettuja aikansa julkaisuja, joissa ei aina ole edes painovuotta merkittynä. Myös niitä kortteja kerään, jossa on ruuan tai leipomuksen kuva toisella puolella ja resepti toisella puolella. Porsaankyljys ja herneitä, hahaa :) Tai tunnelikakku. Niissä on ajan henkeä.