Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies työtön, kouluttamaton ja luottotiedoton; Kuitenkin kiltti ja rakastaa minua

Vierailija
12.08.2016 |

Poikakaveri lojuu asunnossani päivästä toiseen työttömänä ja ilman koulupaikkaa. Käyttää useimmiten koko päivän tietokoneella pelaamiseen, tupakalla ravaamiseen sekä saattaa käydä lähikaupassa - tosin toisinaan palaa ilman ostoksia, kun ei ollut taaskaan tullut vanhemmilta rahaa. Tilanne on jatkunut nyt 2 vuotta. Hänellä on myös velkaa ja on luottotiedoton; muutoin kyllä kiltti ja huomioiva, rakastaa pyyteettömästi.

Olen monesti ehdottanut, että saisin hiukan omaa aikaa vaikkapa pariksi päiväksi; hänellä on omakin vuokra-asunto toisella paikkakunnalla. Silloin hän joko suuttuu tai ignooraa sanani kokonaan.

Itse opiskelen yliopistossa ja käytän lomat useimmiten työntekoon. Haluaisin elää edes pari päivää pirteämmin, energisemmin ja tehden mitä haluan ilman, että hän latistaa mieltäni flegmaattisuudellaan. Olen luonteeltani laittautuva, sosiaalinen ja vähän ladylike, mutta esimerkiksi lähtiessäni kaupungille hän tulee pyytämättä laahustamaan mukaani ilman minkäänlaista mielenkiintoa edes kahvillakäymiseen, kun menee rahaa.
Muut miehet ovat myös alkaneet kiinnostaa, ihan jopa siksi, että joku veisi minut edes kerran ravintolaan, ostaisi jonkin kauniin lahjan tai hyväilisi kahta minuuttia kauemmin. Vaikeaa.

s

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se luuseri!

Vierailija
2/2 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vaikeeta. Lue tuo oma tekstis ajatuksella niin tiät et ei oo vaikeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan