Kalliit kuntosalivaatteet asiakkailla
Miksi kuntosaliasiakkaat käyttävät salilla kalliita kuntosalivaatteita? Esim: Better bodies housut, hinnat pyörivät 40 € - 120 € välillä. Better bodies housut ovat kuntosaliasiakkaiden käytössä. Halvemmat housut esim: verkkarit eivät kelpaa kuntosaliasiakkaille. Kalliita kuntosalijalkineita salilla käytetään, selvitin erään kuntosalikäyttöön soveltuvien kenkien hinnan. Kyseiset kengät maksoivat ostohetkellä: 149 €, kengät olivat aivan tavallisen näköiset, muistuttivat sisäpelikenkää. Halvempia kenkiä on varmasti saatavilla kuntosaliasiakkaille.
Kommentit (61)
Kiinnitätkö ehkä vaan erityisesti huomion noihin kalliisiin merkkeihin ja jätät huomiomatta meidät muut jotka käyttää lidlin leggareita salilla? Mä käytän halvempia housuja ja paitoja ihan vaan sen takia, että ne pitää pestä joka käytön jälkeen, joilloin väritkin lähtee kulumaan nopeampaa oli vaatteet sitten hm:n mallistosta tai niket. Kengät ja rintaliivit pitääkin sit valita huolella, koska ne on kehon tukena liikkuessa. Yksi syy kalliimpiin/hienompiin urheiluvaatteisiin saattaa myös olla että ne motivoi. :)
Minun kuntosalivaatteet maksoi näin paljon:
Tekninen t-paita n: 20 €
Jazzhousut n: 40 €
Nahkaiset jumppatossut n: 20 €
Salihansikkaat n: 20 €
Juomapullo n: 5 €
+
Pyyhe löytyy vaatehuoneesta
Yht: n: 105 €
Kysymys: Minkälaiseen salikäyttöön tarvitaan 200 € lenkkareita yleisellä tasolla?
No jos jollain on varaa, niin mitä väliä?
Et sä tiedä mitä niistä on maksettu! Ne voi hyvin olla -50% kampanjasta.
Ja toiseksi, mitä se sulle kuuluu? Miksi kyttäät toisten vaatteita ja jopa näet vaivaa selvittääksesi hinnan?
Se ei tee susta tippaakaan parempaa kuntosalikävijää, jos sulla on kympin verkkarit.
Minä olen ostanut omani kaikki alennusmyynneistä. Niitä voi myös saada tai ostaa käytettynäkin jopa.
Vierailija kirjoitti:
No jos jollain on varaa, niin mitä väliä?
Tämä.
Jollekin jotkut urheiluvaatekulut on vain roposia. Jos muutamalla roposella saa hiukan paremman fiiliksen treenata, niin se on ihan ok.
En ole koskaan kuullut että joku käyttää halpakaupan halpisleggareita kuntosalilla. On varmasti halpavaatteiden ostajia mutta... Todella vähän halpavaatteita näkyy salilla koska käyttöikä on erittäin lyhyt, ja kun halpavaatteet hajoaa niin... Ostetaan hieman kalliimmat kuntosalivaatteet.
Hyvä että aloitus synnyttää keskustelua. Yleisön tehtäviin kuuluu keskustella yhteiskuntaa koskevista asioista.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että joku käyttää halpakaupan halpisleggareita kuntosalilla. On varmasti halpavaatteiden ostajia mutta... Todella vähän halpavaatteita näkyy salilla koska käyttöikä on erittäin lyhyt, ja kun halpavaatteet hajoaa niin... Ostetaan hieman kalliimmat kuntosalivaatteet.
Eikö luulisikin näin?
Noh, Niken jumppatrikoot kesti 2vko ja alkoi saumojen langat rispaantua ja irtoilla. Ja ihan ohjeen mukaan pesin. Eli tosi hyvin valmistetut "laatusalihousut". Ei ne ainakaan pesua kestä.
Paskaa saat ihan kallistakin, joten turha dissata edullisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö luulisikin näin?
Noh, Niken jumppatrikoot kesti 2vko ja alkoi saumojen langat rispaantua ja irtoilla. Ja ihan ohjeen mukaan pesin. Eli tosi hyvin valmistetut "laatusalihousut". Ei ne ainakaan pesua kestä.
Paskaa saat ihan kallistakin, joten turha dissata edullisia.
Ensi kerralla osta sopivan kokoiset.
Taisit tehdä testin siitä montako kertaa saat tekstiin sanan kuntosaliasiakas.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuntosaliasiakkaat käyttävät salilla kalliita kuntosalivaatteita? Esim: Better bodies housut, hinnat pyörivät 40 € - 120 € välillä. Better bodies housut ovat kuntosaliasiakkaiden käytössä. Halvemmat housut esim: verkkarit eivät kelpaa kuntosaliasiakkaille. Kalliita kuntosalijalkineita salilla käytetään, selvitin erään kuntosalikäyttöön soveltuvien kenkien hinnan. Kyseiset kengät maksoivat ostohetkellä: 149 €, kengät olivat aivan tavallisen näköiset, muistuttivat sisäpelikenkää. Halvempia kenkiä on varmasti saatavilla kuntosaliasiakkaille.
Because they can. Jotkut haluavat brassailla vaatteillaan, ihan samoin kuin toiset autoillaan, laukuillaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Minun kuntosalivaatteet maksoi näin paljon:
Tekninen t-paita n: 20 €
Jazzhousut n: 40 €
Nahkaiset jumppatossut n: 20 €
Salihansikkaat n: 20 €
Juomapullo n: 5 €
+
Pyyhe löytyy vaatehuoneesta
Yht: n: 105 €
Kysymys: Minkälaiseen salikäyttöön tarvitaan 200 € lenkkareita yleisellä tasolla?
Nahkaiset jumppatossut korvaa kalliin lenkkarin.
Aloittelijat/vasta-alkajat ostaa salikäyttöön erittäin kalliita vaatteita, Miksi? Rikkaiden ökyhousut voi jättää ostamatta. Aloittelija/vasta-alkaja voi käyttää verkkareita, tai kaupan halpis juoksutrikoo-housuja.
Verkkarit ovat todella epämukava vaate kun hiki virtaa. Olen käyttänyt teknisiä urheilutrikoita parikymmentä vuotta, jo aikana kun niille naurettiin. En ymmärrä, miksi joku ivaa vaatetta, joka ei tunnu päällä ollenkaan suuren elastisuutensa vuoksi ja joka siirtää hikeä iholta aktiivisesti. Laadukkaassa, ihonmyötäisessä teknisessä kankaassa hikiliikunta on ilo. Joku varmasti tykkää verkkareistakin, mutta mulle ne ovat semmoinen kotivaate. Joskus, kun pitää pitää kroppa lämpimänä, puen trikoiden päälle verkkarit, esim. kirpeämmällä säällä ulkona jos on taukoja ja nimenomaan verryttelyvaiheessa. Verryttelyhousuthan ne ovatkin.
Niin mulla on reikänen T-paita ja 10v vanhat lenkkarit.
Terve ap. Inhoksesi kerron että olen yhdistänyt kaksi inhoamaasi asiaa: pyöräilyn ja helvetin kalliit trikoot. Päällä on joka vuosi castellin uusin mallisto ja sidin uusimmat pläägät.
Miksikö? Siksi että mulla on rahaa tuhlata asti. Mitäs siihen sanot?
PS. Ajan myös ajoradalla aina.
Itse löysin käyttämättömät better bodiesin housut kirpparilta 20 €(0vh 89,90€!), kengät ostin tarjouksesta 17,50€
Niinhän muissakin lajeissa tehdään: lenkkareita saa parilla kympillä Tarjoustalon alelaarista, mutta juoksijat haluaa ostaa 120-200 e juoksukenkiä. Ehkäpä kaipaavat laatua siis. Mun salivaatteet on tilattu Ellokselta, ei oo maksaneet mitään satasia suinkaan, mutta jos jotkut haluaa ostaa hienompia vaatteita, niin siitä vaan. Pääasia, etteivät katso nenänvarttaan pitkin niitä, jotka hikoilee hieman edullisemmissa vermeissä.