Kalliit kuntosalivaatteet asiakkailla
Miksi kuntosaliasiakkaat käyttävät salilla kalliita kuntosalivaatteita? Esim: Better bodies housut, hinnat pyörivät 40 € - 120 € välillä. Better bodies housut ovat kuntosaliasiakkaiden käytössä. Halvemmat housut esim: verkkarit eivät kelpaa kuntosaliasiakkaille. Kalliita kuntosalijalkineita salilla käytetään, selvitin erään kuntosalikäyttöön soveltuvien kenkien hinnan. Kyseiset kengät maksoivat ostohetkellä: 149 €, kengät olivat aivan tavallisen näköiset, muistuttivat sisäpelikenkää. Halvempia kenkiä on varmasti saatavilla kuntosaliasiakkaille.
Kommentit (61)
Minä en kyllä tutki, mitä kenenkin vaatteet maksavat enkä tuijottele toisten vaatemerkkejä.
Mä käyn salilla Kauniaisissa ja siellä muuten käytetään ihan halpiskamaa ja laatukamaa. Eikä kukaan katso nenän vartta pitkin.
Mulla päällä yleensä lidlin tekniset trikoot, n. 10 euroa, tekninen paia samasta osoitteesta tai joku tarjouspaita myös 10 euroa, yhdet liivit, parhaat lidlistä 10 euroa, yhdet kappahlista samaan hintaan ja kolmannet ellokselta. Mulla on Niken salikengät 60 euroa, pelikengillä kävin alkuun, mutta ne on tehty erilaiseen liikuntaan ja eivät ole niin hyvät.
Minä ostin treenihousut tanssiliikkeestä, hintaa housuille tuli n: 70 €. Parempia housuja saa hakea.
Minä tilasin tänään Under Armourin salikamppeita 60-80% ale-hintaan. En ikinä ostaisi niitä täydellä hinnalla mutta nyt oli hinnat kohdallaan. Tykkään laadukkaista urheiluvaatteista. Ne motivoi enemmän kuin vanhat ja virttyneet verkkarit.
Paljastukset halpavaatteista johtaa siihen että viestejä alapeukutetaan. Ihmettelen sitä että miksi aloittelijan/vasta-alkajan pitää ostaa todella kalliita vaatteita? Perus-jumppatossuja voi käyttää aloittelijan/vasta-alkajan, ja kuntosaliammattilaisen kohdalla, hinnat pyörii 5-30 € välillä. Kalliit jumppalenkkarit voi maksaa yli 100 €, halpalenkkareita voi käyttää, perus-jumppatossujen korvaavana jalkineena, halpakaupoista/kalliimpien kauppojen alekorista voi löytää hyviä peruslenkkareita salikäyttöön. Aloittelija voi käyttää halpaverkkareita mutta... Kuntosalikäyntejä alkaa tulla enemmän, niin siinä vaiheessa voi miettiä kalliimpien housujen ostamista.
Kuntosali on näiden tyyppien egon jatke.
Trikoot joustaa paremmin kuin verkkarit, mutta se on totta, että halvalla saa ihan hyviä. Kerran laitoin salille, ja sen jälkeen menin venyttelyyn, verkkarit, virhe, ne eivät ole siihen riittävän elastisia ja en ole edes kovin notkea itse.
Vierailija kirjoitti:
Minun kuntosalivaatteet maksoi näin paljon:
Tekninen t-paita n: 20 €
Jazzhousut n: 40 €
Nahkaiset jumppatossut n: 20 €
Salihansikkaat n: 20 €
Juomapullo n: 5 €
+
Pyyhe löytyy vaatehuoneesta
Yht: n: 105 €
Kysymys: Minkälaiseen salikäyttöön tarvitaan 200 € lenkkareita yleisellä tasolla?
Collegehousut maksoi n: 10 €
Halpalenkkarit maksoi n: 18 €
T-paita maksoi n: 5 €
Juomapullo maksoi n: 6 €
Salihansikkaat maksoi n: 15 €
+
Pyyhe löytyy kodin kylpyhuoneesta
Yht: 54 €
200 € saa n: 11 paria halpalenkkareita tai n: 12 paria jumppatossuja salille.
Miksi niitä verkkareita pitäisi käyttää? Inhoan sitä, miltä kangas tuntuu ja niiden joustamattomuutta. Miksi kaiken pitäisi olla halvinta mahdollista? Miksi ei saisi ostaa merkikuteita? Pitääkö kirpparillakin jättää ostamatta, jos vaatteessa on merkki? Kerro ap, mitä ne hienot vaatteet haittaa.
Yksi mun treenipaita maksoi 80 euroa. No, se on sellainen tekninen paita, ja on erään jalkapallojoukkueen virallinen pelipaita. Hyvä, ettei tarvitse Liiterin laareista vaatteitaan ostaa ja kirppareilta hakea toisten koinsyömiä kolttuja.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun treenipaita maksoi 80 euroa. No, se on sellainen tekninen paita, ja on erään jalkapallojoukkueen virallinen pelipaita. Hyvä, ettei tarvitse Liiterin laareista vaatteitaan ostaa ja kirppareilta hakea toisten koinsyömiä kolttuja.
Oikea päätös. Lidlin vaatteisiin en koske.
Maksoin 200e kengistä mitä käytän salilla, normihinta oli jotain 260e. Niissä on todella laadukas kantakorotus ja kova, joustamaton pohja. Painot pään päällä olo on jotain 100 kertaa turvallisempi. Näytti tismalleen samaa kenkää olevan olympialaisissakin useammalla nostajalla.
Tässä mun salivaatteiden hinnat:
- Jumppatrikoot: Nike (3), Kari Traa(2), Under Armour(3), Casell(2), Röhnisch(3) ja 2XU(2). Trikoiden hinta n.950€.
-Urheilu Toppi ja Tekninen T-Paita: Nike(3), Under Armour(2), Casell(3), Röhnisch(3). Topit ja T-paidat hinnat n.550€
-Urheilurintaliivit: Shock Absorber(3), Nike(3), Casell(3), Röhnisch(2), Under Armour(2). Urheilurintsikat hinnat n.650€
-Urheilu tekniset alushousut Stringit: Adidas(2), Björn Borg(6), Casell(3), Under Armour(2), Röhnisch(3) Urheilu Tekniset Stringit n.280€
-Jumppalenkkarit: Nike(2), Asics(2) ja New Balance(1) Jumppalenkkarit hinnat n.580€
Aika kallis tämä mun jumppa/sali harrastus. Yhteensä treenivaatteisiin on mennyt n.3000€ 3 vuoden aikana. Terveisin: Salinainen 45v
Minun kuntosalivaatteille on tullut hintaa näin paljon 2v aikana:
-2 Kpl Tekninen t-paita n: 25 € yht: 50 € (Tekninen t-paita pitää vaihtaa salikäynnin aikana kahdesti)
-Jazzhousut n: 40 €, ja tavalliset verkkarit n: 20 €. Yht: 60 €
-Asics lenkkarit 145 € + Nahkaiset jumppatossut n: 20 € yht: 165 € (Jumppatossuilla ei voi tehdä kaikkia kuntosaliharjoituksia)
-Salihansikkaat n: 45 €
-Varrettomat sukat 2 Paria n: 20 €
-Juomapullo n: 15 €
+
Yht: n: 355 €
Vierailija kirjoitti:
+
Kysymys: Minkälaiseen salikäyttöön tarvitaan 200 € lenkkareita yleisellä tasolla?
200 € lenkkareita ja huippukalliita ökyhousuja et tarvitse salikäyttöön.
En ole ikinä laskenut salivaatteille hintaa koska en ole niitä siihen käyttöön ostanut. Salilla käytän vaatteita joita ei enää viitsi muualla käyttää. Tai sitten niitä samoja joita lenkkeillessä... Halpa harrastus jos ei halua kilpavarustella itseään.
Vierailija kirjoitti:
+
Painonnostokengät maksaa äkkiä sen 200.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että joku käyttää halpakaupan halpisleggareita kuntosalilla. On varmasti halpavaatteiden ostajia mutta... Todella vähän halpavaatteita näkyy salilla koska käyttöikä on erittäin lyhyt, ja kun halpavaatteet hajoaa niin... Ostetaan hieman kalliimmat kuntosalivaatteet.
Eikö luulisikin näin?
Noh, Niken jumppatrikoot kesti 2vko ja alkoi saumojen langat rispaantua ja irtoilla. Ja ihan ohjeen mukaan pesin. Eli tosi hyvin valmistetut "laatusalihousut". Ei ne ainakaan pesua kestä.
Paskaa saat ihan kallistakin, joten turha dissata edullisia.
Minulla neljät niken juoksutrikoot (käyn salilla 5 kertaa viikossa ja lenkkeilen) ja ovat kestäneet mulla yli neljän vuoden ajan täysin kulumattomina😄
Vierailija kirjoitti:
Tässä mun salivaatteiden hinnat:
- Jumppatrikoot: Nike (3), Kari Traa(2), Under Armour(3), Casell(2), Röhnisch(3) ja 2XU(2). Trikoiden hinta n.950€.
-Urheilu Toppi ja Tekninen T-Paita: Nike(3), Under Armour(2), Casell(3), Röhnisch(3). Topit ja T-paidat hinnat n.550€
-Urheilurintaliivit: Shock Absorber(3), Nike(3), Casell(3), Röhnisch(2), Under Armour(2). Urheilurintsikat hinnat n.650€
-Urheilu tekniset alushousut Stringit: Adidas(2), Björn Borg(6), Casell(3), Under Armour(2), Röhnisch(3) Urheilu Tekniset Stringit n.280€
-Jumppalenkkarit: Nike(2), Asics(2) ja New Balance(1) Jumppalenkkarit hinnat n.580€
Aika kallis tämä mun jumppa/sali harrastus. Yhteensä treenivaatteisiin on mennyt n.3000€ 3 vuoden aikana. Terveisin: Salinainen 45v
Sorry nämä unohti kiireessä :)
-Salisukat: 6 parit hinnat n.40€
-Juomapullo: Salijuomapullo 3kpl hinnat n.25€
-Hikipyyhe: Hikipyyhex3 n.25€
Terveisin: Salinainen 45v
Mulla on salilla trikoot Lidlistä, hinnat 5,90-10,90. Niitä olen ostanut yhteensä viidet, joista kahdet pitkät ja kolmet lyhyet. Käytän myös juoksulenkillä. Topit myös Lidlistä, hinnat 4,90-5,90, niitä on varmaan se sama 5kpl kaapissa. Nuo Lidlin vermeet on kestäneet hyvin. Useampia vuosia vanhimmat jo. Käsissä on Niken salihanskat, 24,90€. Jalassa Asicsen kengät, olen ostanut 5 vuotta sitten, 79,90€ maksoivat silloin. Hyvin menneet nää vuodet ja kestää vieläkin. Ei paha vuosihinta. Olen käyttänyt myös jumpassa ja sählyssä noita kenkiä.
Että silleen. Kelpaako ap? Vai pitääkö jostain nyt kaivaa verkkarit (mulla ei kyllä ole...)