Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalliit kuntosalivaatteet asiakkailla

Vierailija
12.08.2016 |

Miksi kuntosaliasiakkaat käyttävät salilla kalliita kuntosalivaatteita? Esim: Better bodies housut, hinnat pyörivät 40 € - 120 € välillä. Better bodies housut ovat kuntosaliasiakkaiden käytössä. Halvemmat housut esim: verkkarit eivät kelpaa kuntosaliasiakkaille. Kalliita kuntosalijalkineita salilla käytetään, selvitin erään kuntosalikäyttöön soveltuvien kenkien hinnan. Kyseiset kengät maksoivat ostohetkellä: 149 €, kengät olivat aivan tavallisen näköiset, muistuttivat sisäpelikenkää. Halvempia kenkiä on varmasti saatavilla kuntosaliasiakkaille.

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuntosaliasiakkaat käyttävät salilla kalliita kuntosalivaatteita?

Kuntosalilla käyminen on vain yksinkertaisesti muotia ja siellä pitää käydä näyttäytymässä ja tietysti tässä näyttäytymisessä on myös tärkeätä, että on kalliit vaatteet ja vehkeet joita näytellä.

Ihmisistä tulee typeriä ryhmäpaineen alaisina ja sitähän tämä sali ja fitness touhu pääasiassa on.

Vierailija
42/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kalliimpia vaatteita käytetään että mielensäpahoittajilla olisi syytä katkeruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksussa tarvitsee olla kunnolliset kengät, jotka maksavat sen 150-200 euroa. Jollen juoksisi (juoksen siis matkaa muutoinkin), ostaisin jotkut halvat sisäkengät. Kompressio trikoot edesauttavat urheilusuorituksessa, palautumisessa etc. Toppi mulla on yleensä joku halpa, alelaarista ja pyyhe ikuisuuksia vanha.. 

44/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ikinä kehtaisi laittaa trikoita päälleni, en ainakaan tämän kokoisena, ne näyttävät mielestäni kaikkien päällä naurettavilta, mutta koska niin moni niitä kehuu ja niitä käyttää, niin uskon sen kyllä, että ne ovat pirun hyvät. Itse tykkään collareista, koska en muita ole koskaan koettanutkaan :D

Vierailija
45/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuullut että joku käyttää halpakaupan halpisleggareita kuntosalilla. On varmasti halpavaatteiden ostajia mutta... Todella vähän halpavaatteita näkyy salilla koska käyttöikä on erittäin lyhyt, ja kun halpavaatteet hajoaa niin... Ostetaan hieman kalliimmat kuntosalivaatteet.

Eikö luulisikin näin?

Noh, Niken jumppatrikoot kesti 2vko ja alkoi saumojen langat rispaantua ja irtoilla. Ja ihan ohjeen mukaan pesin. Eli tosi hyvin valmistetut "laatusalihousut". Ei ne ainakaan pesua kestä.

Paskaa saat ihan kallistakin, joten turha dissata edullisia.

Minulla neljät niken juoksutrikoot (käyn salilla 5 kertaa viikossa ja lenkkeilen) ja ovat kestäneet mulla yli neljän vuoden ajan täysin kulumattomina😄

Oli mullakin yhdet juoksucaprit Nikeltä aiemmin, jotka olivat kestävät ja hyvät, siksi nämä ostinkin kun ajattelin että hinnasta viis, ovat kuitenkin niin hyvät ja valitsin valikoiman parhaalta tuntuvat ja olivat sattumalta ei ne halvimmat. Eivät vaan saumojen langat näköjään kestä pesua kun ekan pesun jälkeen oli muutama irtolanka ja nyt selkeästi lankasaumat "nukkaantuneet".

Vierailija
46/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kalliimpia vaatteita käytetään että mielensäpahoittajilla olisi syytä katkeruuteen.

Tämä.

Vierailija
47/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaan 5-6x viikossa ja vaatteet on aina pestävä treenin jälkeen, hikoilen ihan törkeän paljon. Halpisvaatteet ei kerta kaikkiaan kestä kasassa sitä. Tässä asiassa säästää ostamalla laatua. En viitsi ostella joka toinen viikko uutta halpisrytkyä virahtaneiden tilalle.

Vierailija
48/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.....MUTTA MITÄ ALUSHOUSU MALLEJA KÄYTÄTTE?? STRINGIT,HIPSTERIT,BOXER VAI TAIT???? T:PERTTIPERVO VM.69

Vierailija
49/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksussa tarvitsee olla kunnolliset kengät, jotka maksavat sen 150-200 euroa. Jollen juoksisi (juoksen siis matkaa muutoinkin), ostaisin jotkut halvat sisäkengät. Kompressio trikoot edesauttavat urheilusuorituksessa, palautumisessa etc. Toppi mulla on yleensä joku halpa, alelaarista ja pyyhe ikuisuuksia vanha.. 

Tätä olin tulossa sanomaan. Ei kuntosalilla musta tarvi olla mitään superkalliita vaatteita, parilla kympillä saa oikein hyviä treenivaatteita. Itsellä myös Lidlistä muutama treenitoppi, on oikeesti tosi hyviä. Jumppatrikoot on ihan h&m ostettu ja hyvin palvelevat myös. Salikengät ostin pari vuotta sitten kun oli lahjakortti.

Mutta juoksuun tarvitsee hyvät ja tukevat kengät. Niitä ei kannata ostaa kympillä halpa hallista. Juoksukengissä ymmärrän täysin, että ostetaan kalliit ja laadukkaat kengät. Itsellä on vanhat lenkkarit ja huomaa kyllä aina juoksulenkin jälkeen että tarvis uudet. Mulla on jaloissa ylipronaatiota ja heti lenkin jälkeen on polvet, nilkat, sääret ja jopa lonkat todella kipeät. Säästän uusiin lenkkareihin, on musta hyvä sijoitus kun juoksen paljon ja tarvitsen jaloille hyvää tukea

Vierailija
50/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että pakko on ostaa kunnolliset kengät myös salille. Olen alkanut juosta juoksumatolla ja jalka kyllä kipeytyy näissä halpiskengissä. Crosstrainereissä, soutulaitteessa tai kuntopyörässä nyt ei ole niin väliksi mitä jalassa on eikä painoharjoittelussakaan.

Vierailija
51/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.....MUTTA MITÄ ALUSHOUSU MALLEJA KÄYTÄTTE?? STRINGIT,HIPSTERIT,BOXER VAI TAIT???? T:PERTTIPERVO VM.69

Pitkiä kalsareita. Aukollisia.

Vierailija
52/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut, että pakko on ostaa kunnolliset kengät myös salille. Olen alkanut juosta juoksumatolla ja jalka kyllä kipeytyy näissä halpiskengissä. Crosstrainereissä, soutulaitteessa tai kuntopyörässä nyt ei ole niin väliksi mitä jalassa on eikä painoharjoittelussakaan.

Painonnostossa on erittäin tärkeää että kenkä on tukeva ja tasapohjainen. Ei ole kauhean mieltä ylentävä tunne kun kenkä alkaa nuljuamaan kun on 200 kg tanko niskassa.

Vierailija
53/61 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painonnostossa on erittäin tärkeää että kenkä on tukeva ja tasapohjainen. Ei ole kauhean mieltä ylentävä tunne kun kenkä alkaa nuljuamaan kun on 200 kg tanko niskassa.

Ok. No niillä painoilla, joita itse av-mammana käytän, ei kengillä oikeasti ole väliä. Kohta se 20 kg nousee...

Vierailija
54/61 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kuntosalivaatteet maksoi näin paljon:

Tekninen t-paita n: 20 €

Jazzhousut n: 40 €

Nahkaiset jumppatossut n: 20 €

Salihansikkaat n: 20 €

Juomapullo n: 5 €

+

Pyyhe löytyy vaatehuoneesta

Yht: n: 105 €

Kysymys: Minkälaiseen salikäyttöön tarvitaan 200 € lenkkareita yleisellä tasolla?

Tuossa on asialliset vaatteet salille. 200 € lenkkarit niin... Minkälainen kuntosaliharjoittelu pitää olla kyseessä että 200 € lenkkareille tulee käyttöä?

Vierailija
55/61 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän muissakin lajeissa tehdään: lenkkareita saa parilla kympillä Tarjoustalon alelaarista, mutta juoksijat haluaa ostaa 120-200 e juoksukenkiä. Ehkäpä kaipaavat laatua siis. Mun salivaatteet on tilattu Ellokselta, ei oo maksaneet mitään satasia suinkaan, mutta jos jotkut haluaa ostaa hienompia vaatteita, niin siitä vaan. Pääasia, etteivät katso nenänvarttaan pitkin niitä, jotka hikoilee hieman edullisemmissa vermeissä.

Juoksukengät ovat hieman eri asia... Salilla paras vaihtoehto on painonnostokengät, jotka ovat kyllä varsin kalliita. Toiseksi paras vaihtoehto on olla sukillaan. Jos siis käyttää salilla joitain muita kuin painonnostokenkiä, niin silloin ns. paljasjalkakengät. Turhat nekin kyllä, paitsi jos lattia on kylmä ja siksi sukillaan on epämukavaa. 

Treenivaatteissa ei nyt mitenkään hirveästi kannata tinkiä, mutta kyllähän alle satasella saa jo sellaiset vaatteet päälle, jotka eivät ole tiellä treenatessa. Tärkein lienee se, ettei kyykyssä kiristä mistään.

Vierailija
56/61 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla on kaikki alesta

Vierailija
57/61 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Better bodiesia näkyy kirppispalveluissa mukavasti. Niistä ostan valtaosan treenivaatteistani, joita kyllä tulee käytettyä jatkuvasti kotivaatteinakin, eli kierrossa täytyy olla jatkuvasti aika läjä. Seasta löytyy myös Lidliä ja ylikansallisia sporttimerkkejä, mikäli ne ovat jotenkin parempia.

Vierailija
58/61 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä tiedä mitä niistä on maksettu! Ne voi hyvin olla -50% kampanjasta. 

Ja toiseksi, mitä se sulle kuuluu? Miksi kyttäät toisten vaatteita ja jopa näet vaivaa selvittääksesi hinnan?

Se ei tee susta tippaakaan parempaa kuntosalikävijää, jos sulla on kympin verkkarit.

Ei niin, mutta tekevätkö ne kalliita vaatteet jotenkin paremman?

Vierailija
59/61 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
60/61 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa ihmetellä. Monet on tarkkoja vaatteiden ja kenkien ominaisuuksista ja ulkonäöstä. Kengissä lisäksi on se, että monilla on erilaisia jalkavaivoja ja erimuotoisia jalkoja, joten voi olla, että ne kalliit kengät ovat olleet ainoat, jotka istuvat jalkaa. Jos on pistää paljon rahaa niihin, niin miksei. Mullekin kengät on tärkeät; urheillessa käytän paljasjalkakenkiä ja omani ovat maksaneet noin 150€ per pari. Muut vaatteet on sitten kirpparilta muutaman euron kappalehintaan. Jokainen panostaa siihen, mihin haluaa.