Voiko kaksi naista harrastaa oikeasti seksiä?
Itse en oikein usko. Kyllä siihen tarvitsee miehen joka ottaa ohjat.
M25
Kommentit (15)
VITUN HOMOFOOBIKKO JUNTTI RASISTI PELLE !!!!! OON NIIN VIHANEN SULLE!!!!
(tätähän sä kai halusit)
No jotain ne voi räpeltää, mut ei se mitään oikeaa seksiä ole
Pystyykö mies joka ei tiedä tuota harrastamaan seksiä jonkun kanssa... en oikein usko.
Joo, ja jotain lämmintä, kovaa ja sykkivää sinne koloon tarttee saada kanssa!
Ei voi. Naiset vaan seisoo paikoillaan ihmetellen, että mitäs nyt. Katselevat toisiaan ja kohauttelevat olkiaan. Kasvoilla on suurta ihmetystä kuvastava lähes kauhistunut ilme. Niin kovin tekisi mieli, mutta mitä ihmettä tässä kuuluisi tehdä. Kaihoisasti katselevat välillä ovelle ja toivovat jonkun miehen saapuvan valkoisella oriilla. Mies pelastaisi naiset pinteestä ratsupiiska heiluen.
Huono. Ruokin silti trollia :'D
Ihan vaan tiedoksesi, minulla ja tyttöystävälläni on ERITTÄIN hyvää ja tyydyttävää seksiä, ihan ilman mitään miestä tai edes lelua. Ja ei siihen ohjaksien ottamiseen mitään miestä tarvita, osaan itsekin.
Ei voi, kyllä se on valetta kaikki.
*sarcasm*
Mies joka ei ymmärrä miten naiset harrastavat seksiä ei tiedä seksistä eikä varsinkaan naisista yhtään mitään.
Kaksi naista eivät voi, mutta kaksi miestä voivat, koska pystyvät yhdyntään, olkoonkin perspanoon.
Vierailija kirjoitti:
Huono. Ruokin silti trollia :'D
Ihan vaan tiedoksesi, minulla ja tyttöystävälläni on ERITTÄIN hyvää ja tyydyttävää seksiä, ihan ilman mitään miestä tai edes lelua. Ja ei siihen ohjaksien ottamiseen mitään miestä tarvita, osaan itsekin.
Miettikää millaista seksiä teillä olisi jos saisitte jonkun miehen mukaan leikkeihin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei ymmärrä miten naiset harrastavat seksiä ei tiedä seksistä eikä varsinkaan naisista yhtään mitään.
Tiedän sen että puhe klitoriksesta jne. on naisten valetta. Klitorista voi räplätä tunti kaupalla, mutta ei se korvaa sitä tunnetta kun miehen kyrpä venyttää pimppiä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän sen että puhe klitoriksesta jne. on naisten valetta. Klitorista voi räplätä tunti kaupalla, mutta ei se korvaa sitä tunnetta kun miehen kyrpä venyttää pimppiä.
AP
Niin olisiko vika nimenomaa tuossa räpläämisessä. Kyllä se on niin että naisen hellä kosketus voittaa kaltaisesi "miesten" räpeltelyt 100-0. :)
Eivät voi. Seksiin tarvitaan mies ja nainen: vain molo voi penetroitua koloon.
Ei kaksi koloa voi penetroitua toisiinsa, eivätkä liioin kaksi moloa keskenään. Kyllä ne sellaiset suhteet ovat surkeita kaikessa puutteellisuudessaan ja tyydyttämättömyydessään, traagista ja säälittävää elämän hukkaan heittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
kyllä se paremmalta tuntuu se klitoriksen räpeltäminen mitä kyrpä pillussa...
Tää on NIIN huono : D