Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

25v mies jolla on poikuus

Vierailija
12.08.2016 |

Kannattaako tapaila?

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä poikuudella väliä ole...luonteella on. Vie se poikuus niin ehtii vielä kasvaa ihan normaaliksi aikuiseksi mieheksi. Kokemusta on tuota vanhemmista miehistä, joiden luonne kyllä sitten pikkuhiljaa kertoi miksi vielä poikuus tallella :( Katkeruuskin vaanii jo nurkan takana tuon ikäisellä jos ei kohta naista saa. Jos se pelottaa niin älä lähde suhteeseen liian vakavalla mielellä ja suurilla odotuksilla.

Vierailija
62/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellaki kannattaa! Itse antaisin melkein mitä vaan jos sais tommosen miehen :D minusta kertoo vaan siitä, että haluaa löytää sen oikean, eikä vaan hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. On jotain muutakin mielessä kuin muna. Arvostaisin todella!

Valitettavan harvalla jos kenelläkään miehellä on poikuus tallella sen takia, että haluaa odottaa sitä oikeaa ja osaa ajatella aivoillaan.

Osaa ajatella aivoillaan? Ai yleensä sellaiset miehet ovat tyhmiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mikä on ketjun opetus.

Jos olet mies, jolla on poikuus tallella, älä missään nimessä mene sitä naiselle etukäteen paljastamaan. Todennäköisesti se ei mene hyvin, mutta jo toisen kumppanin kanssa taas vähän paremmin...

Vierailija
64/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on maksulliselle mentävä poistamaan tämä vika.

Vierailija
65/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se yhdistyy mm. siihen, että miehellä ei ole mitään sosiaalista elämää, niin ei ehkä kannata. Vaikka tyyppi vaikuttaisi aluksi kiltiltä, ujolta ja kohteliaalta, taustalta voi lopulta paljastua vaikka mitä henkisiä solmuja ja todellisuudesta vieraantuneisuutta.

Nimim. 26-vuotiaaseen täysin kokemattomaan mieheen haksahtanut

Vierailija
66/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se yhdistyy mm. siihen, että miehellä ei ole mitään sosiaalista elämää, niin ei ehkä kannata. Vaikka tyyppi vaikuttaisi aluksi kiltiltä, ujolta ja kohteliaalta, taustalta voi lopulta paljastua vaikka mitä henkisiä solmuja ja todellisuudesta vieraantuneisuutta.

Nimim. 26-vuotiaaseen täysin kokemattomaan mieheen haksahtanut

Ai ihan haksahtanut. No otan osaa.

Vierailija
67/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tavallinen mies muka saisi seksiä (maksamatta)? Itse olen jo yli nelikymppinen enkä ole koskaan ollut edes treffeillä. Naisiin on mahdotonta tutustua missään.  "Painu vittuun siitä" sieltä tulee kumminkin jos yrittää lähestyä.

Hyvinhän sulla sit menee. Rankaksi muuttuu siinä vaiheessa kun vittuilun sijasta tehdään rikosilmoitus häirinnästä. Ps, itse olen 53v kokematon menestynyt mies, jota naiset eivät kelpuuta.

Vierailija
68/83 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on maksulliselle mentävä poistamaan tämä vika.

Älä turhaan. Valehtelet vain. Niin tapailemani mies teki. Ensimmäiset merkit hänen kyvystään kusettaa minua. ...Olis pitänyt tajuta jättää jo ekan viikon jälkeen..

Vierailija
69/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes jokaisella miesneitsyellä syynä on koon puute. Ei isolla jää ilman.

Vierailija
70/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei? En minä ainakaan kokisi sitä ongelmaksi.

Itseasiassa mikäli pitäisi valita kahden ääripään välillä: joko mies jolla on poikuus tallella tai mies, joka on seksin saralla hyvin kokenut, valitsisin mieluummin sen kokemattoman.

N25

Olet huono itsetuntoinen tussukka!

Vierailija
71/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Neljästi olen yrittänyt seksiä, mutta jokaisella kertaa nainen tyrmännyt jutun pienuuteni takia. Naurua ja osoittelua. Ei pahemmin viitsi enää edes yrittää.

Vierailija
72/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes silloin, jos on ruma ja heikot sosiaaliset taidot?

Vierailija
73/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Neljästi olen yrittänyt seksiä, mutta jokaisella kertaa nainen tyrmännyt jutun pienuuteni takia. Naurua ja osoittelua. Ei pahemmin viitsi enää edes yrittää.

Höpö höpö. Käytät tuota vain tekosyynä. Luuletko, että kaikki pienemmän omaavat ovat yksin?

Vierailija
74/83 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes silloin, jos on ruma ja heikot sosiaaliset taidot?

Ei jos osaat markkinoida itseäsi. Tarinat kiertävät naisten piireissä nopeasti ja usein.

Vierailija
75/83 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon viel netsyt. tai siis oon kylsaanu munaa peppuun, mut, en oo ite laittanu munaa kenenkään poikaystävän peppuun.. viel. sony on kyl paska firmaja ps4 homojen laite,nikinku mun.

Vierailija
76/83 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, olisi itselläkin vähemmän suorituspaineita näin 25-vuotiaana neitsyenä.

Vierailija
77/83 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin naiset on yleensä just tuollaisia ettei haluta tehdä mitään (opettaa miestä seksipuuhissa) vaan miehen on oltava jo valmiiksi täydellinen sängyssä ja muutenkin osattava tehdä kaikki asiat tai ero tulee hyvin äkkiä jos ei osaa.

Vierailija
78/83 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ollut kaksikin pitkäaikaista poikaystävää, joiden eka olin. Ei heissä mitään vikaa ollut, pikemmin tavanomaista jonnea älykkäämpiä ja herkempiä, ja ehkä vähän ujojakin. Seurustelusuhteessa täysin toimintakykyisiä miehiä :p

Minun mielestä jatka, jos haluat tulla kohdelluksi kuin prinsessa.

Vierailija
79/83 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Höpö höpö. Käytät tuota vain tekosyynä. Luuletko, että kaikki pienemmän omaavat ovat yksin?

Käyttää tekosyynä oikeita kokemuksiaan, joissa naiset ovat tyrmänneet liian pienen peniksen takia?

Logiikka, missä pelaa?

Vierailija
80/83 |
12.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No todellaki kannattaa! Itse antaisin melkein mitä vaan jos sais tommosen miehen :D minusta kertoo vaan siitä, että haluaa löytää sen oikean, eikä vaan hypätä kenen tahansa kanssa sänkyyn. On jotain muutakin mielessä kuin muna. Arvostaisin todella!

Aha, ja kuinkas käytetty itse olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän