25v mies jolla on poikuus
Kommentit (83)
"Kiva mies on, mutta sitä joutuisi opettelemaa seksissä."Ap"
Mutta eikö seksin opettelu voi olla myös antoisaa? - jos joku tietää keinon tai tavan, millä tyydyttää jokaisen tai vaatimattomammin vaikka "vain" kolme neljästä naisesta ehdottomalla varmuudella, niin kuulisin oikein mielelläni.
Tarkoitan yksinkertaisuudessaan sitä, että eikö seksi ole aina, tai lähes aina enempi vähempi pientä hapuilua ja/tai tunnustelua, jokaisen uuden kumppanin kanssa. Ei minulla ainakaan ole kykyä tai taitoa nähdä ensi vilkaisulla tai katseesta heti sitä, mistä toinen pitää tai nauttii. Hyviä ja vähemmän hyviä arvauksia ja päätelmiä voin toki tehdä.
- En tarkoita, että seksin aikana tai sitä aloiteltaessa olisin suuna päänä toiselta kysymässä, jokaisen liikkeen tai eleen kohdalla, että onko tämä hyvä tai tuntuuko tämä miellyttävältä. Mutta en myöskään se raivohärkä joka puskee toista päin ajatellen vain ja ainoastaan omaa itseään; jos siis omassa adrenaliini ja seksi -kiimassaan, kykenee tai osaa ajatella.
Voi olla,että joku -tai mistä minä tiedän kuinka moni- nainen tällaisesta jokseenkin alkukantaisesta suorasta toiminnasta nauttii, mutta se ei ole ollut minun tapana toimia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies on, mutta sitä joutuisi opettelemaa seksissä.
Ap.
Jos suhtautuminen asiaan on tätä luokkaa niin suosittelen siirtymään uuteen mieheen. Varoituksen sanana on kuitenkin sanottava, että vaikka mies olisi nussinut sataa naista ennen sinua, niin se ei automaattisesti tarkoita hyvää seksiä juuria teidän kahden välillä.
Miksei? En minä ainakaan kokisi sitä ongelmaksi.
Itseasiassa mikäli pitäisi valita kahden ääripään välillä: joko mies jolla on poikuus tallella tai mies, joka on seksin saralla hyvin kokenut, valitsisin mieluummin sen kokemattoman.
N25
Helpostikin tuo 25 vuoden ikä tulee vastaan ilman seksiä. En itsekään sitä aktiivisesti etsinyt tuota nuorempana. Piti saada koulut, armeija ym. jutut alta pois ja sitten jotain työn tapaistakin löytää. Vuosia kului ja sitä huomasi olevansa vähintään 8-10-12 vuoden takamatkalla ikäisiinsä nähden ja 30-kymppiset lähestyivät. Ei siinä iässä enää lähdetä baariin harjoittelemaan, sohva tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Sinne jumittaa.
M42
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Juurikin tämä. Itse olin yhden ainoan kerran kokemattoman miehen kanssa, enkä halua vastaavaa kokemusta enää kertaakaan uudelleen. Se oli ylivoimaisesti mitäänsanomattomin ja lattein sänkykokemus koskaan. Kun kaikki aivan yksinkertaisimmatkin asiat joutui rautalangasta vääntämään ja tuntui silti, ettei siitä yhtään mitään tule. Siinä meni energiat ja samalla myös fiilikset aivan hukkaan.
Ei enää ikinä kokemantonta miestä minulle, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Ota jännämies mieluummin. Niitä paskoistahan te naiset oikeasti tykkäätte. Jätä se kunnon mies rauhaan, ei se sinua kuitenkaan hakkaa eikä petä ja panotaidoissakin on hiomista kun poikuus kerran on tallella.
Tässä hiukan mallia siitä, mitä sen "kunnon miehen" päässä liikkuu. Kiertäkää kunnon miehet kaukaa, naiset.
Mun mies oli 26-v. ja poikuus myös tallella, kun tavattiin. Oli vain hyvä asia mun mielestä. :-)
Minulla on ystävä, mies siis, joka odotti päälle parikymppisesksi, ennen kuin "teki sen". Tilaisuuksia hänellä olisi ollut, seurustelikin, mutta hän vain halusi odottaa oikeaa hetkeä, eikä ruvennut harrastamaan seksiä vain muodon vuoksi. Hän on poikkeus toki, muutenkin persoonallinen nuori mies.
Vierailija kirjoitti:
"Valitettavan harvalla jos kenelläkään miehellä on poikuus tallella sen takia, että haluaa odottaa sitä oikeaa ja osaa ajatella aivoillaan."
Luinko oikein, että valitettavan... Kun vaikuttaa sille, että jos tai kun tällaiseen "omilla aivoillaan" ajattelevaan nuorukaiseen suhatudutaan, jotenkin epäluuloisesti. Miksi se on edelleen niin, että miehen odotetaan lähes aina olevan se kokenut ja naisen on lupa, ellei peräti velvollisuus olla "kokematon" neitsyt? - Joskus olen ehdottanut, että kaikkien miesten pitäisi ehdottomasti harjoitella ja olla ensin toisten miesten kanssa, niin kukaan nainen ei ikinä joutuisi epäilemään tai "tyytymään" kokemattomaan mieheen. - Sillä kuten kaikki tiedämme seksi on miehille erinomasein vaikeaa ja hankala tehtävä, jota ei mitenkään voi tyydyttävästi osata täysi-ikäisenä, ellei aloita sen harjoittamista viimeistään 15-vuotiaana.
Ihan puppua nuo miesten ja naisten odotukset. Yksilöissä on eroja, miten suhtautuvat. Kaksi miestä puikki pakoon, kun olin liian kokematon liian vanhana. Itselleni ei kokematon mies kelpaa siksi että luen nettipalstoja. En halua päätyä yhteen katkeran naisvihaajan kanssa. Muutama sellainen on tähänkin ketjuun käynyt oksentelemassa jo.
Itsellä oli poikuus tallella 28 vuotiaaksi asti ja siihen oli syynä ujous.
Mun mielestä naiset tekee vähän liian isoja johtopäätöksiä pelkästään sen perusteella onko seurustellut tai harrastanut seksiä, ei niistä voi päätellä sitä että olisiko mies hyvää parisuhdemateriaalia.
Naisille tuntuu tuo esivalinta-ilmiö olevan ihan totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Juurikin tämä. Itse olin yhden ainoan kerran kokemattoman miehen kanssa, enkä halua vastaavaa kokemusta enää kertaakaan uudelleen. Se oli ylivoimaisesti mitäänsanomattomin ja lattein sänkykokemus koskaan. Kun kaikki aivan yksinkertaisimmatkin asiat joutui rautalangasta vääntämään ja tuntui silti, ettei siitä yhtään mitään tule. Siinä meni energiat ja samalla myös fiilikset aivan hukkaan.
Latteita kokemuksia tulee tasan yhtä paljon kokeineidenkin kanssa. Joidenkin kanssa vain kohtaa paremmin kuin toisten.
Ai hitsin vitsi, taas tämä aihe.
Sinä asiasta traumatisoitunut AP (joka olet mies), mene nyt ihmeessä hoitoon tai huoriin niin saat tuon päähänpinttymäsi hoidettua. Ei ole missään mielessä enää tervettä tehdä tästä aiheesta joka viikko näin monta kertaa uutta aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Olet siis kertakäyttöihmisten hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Latteita kokemuksia tulee tasan yhtä paljon kokeineidenkin kanssa. Joidenkin kanssa vain kohtaa paremmin kuin toisten.
Yhdyn tähän (pun intended). Harvemmin ne ekat seksikerrat niin maata järisyttäviä toisen kanssa on, oli hän sitten kokenut tai ei. Seksissä kyse on enemmänkin siitä kemiasta ja miten toisen mieltymykset tuntee. Ihan yhtä lailla se kokematonkin oppii ajan myötä juuri ne jutut, jotka saa sut syttymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Tai joo, jätä sittenkin väliin, mutta siksi, että hän taitaa olla liian hyvä SINULLE!
Musta oli vain kiva, kun itsekin olin kokematon 22-vuotias ja tapasin mieheni, joka oli myöskin kokematon ja minua muutaman vuoden vanhempi. Yhdessä ollut hyvä opetella kohta 15 vuotta.
Kaikilla ei vain ole elämäntilanne nuorena sellainen, että olisi mahdollista seurustella niin vakavasti ja mielestäni vain hyvä, jos ei irtosuhteet kiinnosta... Silloin lukion jälkeen oli tärkeämpää itselleni reissata pitkin maailmaa, toki välillä myös ahdisti ja tuntui, että olen jäljessä kaikista ja kaikesta, mutta nyt ei kaduta. :-) Ainoa, mitä jälkikäteen olen toivonut, on ollut, että olisin tiennyt silloin sen, mitä nykyään tiedän eli että ei kaikki reilu kaksikymppiset ole mitään kokeneita... Turhaan podin huonoa itsetuntoa asiasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jännämies mieluummin. Niitä paskoistahan te naiset oikeasti tykkäätte. Jätä se kunnon mies rauhaan, ei se sinua kuitenkaan hakkaa eikä petä ja panotaidoissakin on hiomista kun poikuus kerran on tallella.
Tässä hiukan mallia siitä, mitä sen "kunnon miehen" päässä liikkuu. Kiertäkää kunnon miehet kaukaa, naiset.
Heikko defenssi preferoida jännämiehiä, tsk tsk.
Itse en suostunut epämääräisiin tilapäisehdottelijoihin, vaan siirryin 29 vuoden iässä pysyvään suhteeseen.
Miksi minun olisi pitänyt vaivautua noiden yhden illan seuraa kaipaavien naisten ehdottelijoihin, kun siitä ei kuitenkaan sen kummempaa olisi tullut. Eikä tuo pysyväkään runsaasta kokemuksesta huolimatta tajunnut alussa seksistä yhtään mitään, eli ihan tumpelo oli.
Vierailija kirjoitti:
"Kiva mies on, mutta sitä joutuisi opettelemaa seksissä."Ap"
Mutta eikö seksin opettelu voi olla myös antoisaa? - jos joku tietää keinon tai tavan, millä tyydyttää jokaisen tai vaatimattomammin vaikka "vain" kolme neljästä naisesta ehdottomalla varmuudella, niin kuulisin oikein mielelläni.
Tarkoitan yksinkertaisuudessaan sitä, että eikö seksi ole aina, tai lähes aina enempi vähempi pientä hapuilua ja/tai tunnustelua, jokaisen uuden kumppanin kanssa. Ei minulla ainakaan ole kykyä tai taitoa nähdä ensi vilkaisulla tai katseesta heti sitä, mistä toinen pitää tai nauttii. Hyviä ja vähemmän hyviä arvauksia ja päätelmiä voin toki tehdä.
- En tarkoita, että seksin aikana tai sitä aloiteltaessa olisin suuna päänä toiselta kysymässä, jokaisen liikkeen tai eleen kohdalla, että onko tämä hyvä tai tuntuuko tämä miellyttävältä. Mutta en myöskään se raivohärkä joka puskee toista päin ajatellen vain ja ainoastaan omaa itseään; jos siis omassa adrenaliini ja seksi -kiimassaan, kykenee tai osaa ajatella.
Voi olla,että joku -tai mistä minä tiedän kuinka moni- nainen tällaisesta jokseenkin alkukantaisesta suorasta toiminnasta nauttii, mutta se ei ole ollut minun tapana toimia.
Mutta kokematon ei ehkä osaa ottaa palautetta vastaan, voi kokea sen kritiikkinä tai ei edes ole tottunut puhumaan asiasta. Se voi pahimmillaan johtaa kielteiseen kehään, jossa hän alkaa jännittää ja on entistä vaikeampaa kummankaan nauttia seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä oli poikuus tallella 28 vuotiaaksi asti ja siihen oli syynä ujous.
Mun mielestä naiset tekee vähän liian isoja johtopäätöksiä pelkästään sen perusteella onko seurustellut tai harrastanut seksiä, ei niistä voi päätellä sitä että olisiko mies hyvää parisuhdemateriaalia.
Naisille tuntuu tuo esivalinta-ilmiö olevan ihan totta.
Aika omahyväistä, että tyrmäät koko naissukupuolen arvostelukyvyn ja kuvittelet itse tietäväsi paremmin, miten naisten pitäisi kumppaninsa valita.
Joutuisit, vaikka olisi kokenutkin, koska mieltymykset ja tavat toimia voivat olla erit kuin sinulla ja exät ovat voineet tykätä aivan eri asioista ja eri rajuudesta kuin sinä.