25v mies jolla on poikuus
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jännämies mieluummin. Niitä paskoistahan te naiset oikeasti tykkäätte. Jätä se kunnon mies rauhaan, ei se sinua kuitenkaan hakkaa eikä petä ja panotaidoissakin on hiomista kun poikuus kerran on tallella.
Tässä hiukan mallia siitä, mitä sen "kunnon miehen" päässä liikkuu. Kiertäkää kunnon miehet kaukaa, naiset.
Heikko defenssi preferoida jännämiehiä, tsk tsk.
Mitä horiset? "Tsk tsk"? Oletko orava?
Ei ole mikään defenssi, että suosittelen JOKA naista ottamaan kokeneen miehen. Kokematon on suurella todennäköisyydellä katkera naisvihaaja. Tällä palstalla on saanut lukea monen kanssasisaren kokemuksia, miten eivät kuunnelleet järjen ääntä ja ero tuli ennätysajassa, kun eivät jaksaneet katkeran miehen kitinää.
siis ongelma on miehen poikuus? mieskö muutoin on kiva ja ulkonäöltänsä komea? se "ongelma" kuule hoituu sillä että harrastat seksiä sen miehen kanssa ja tadaa sit sillä ei ole enää poikuutta ja ongelma ratkaistu :)
"han puppua nuo miesten ja naisten odotukset. Yksilöissä on eroja, miten suhtautuvat. Kaksi miestä puikki pakoon, kun olin liian kokematon liian vanhana. Itselleni ei kokematon mies kelpaa siksi että luen nettipalstoja. En halua päätyä yhteen katkeran naisvihaajan kanssa. Muutama sellainen on tähänkin ketjuun käynyt oksentelemassa jo."
Hyvä alku, mutta etkö itsekin sorru samanlaisen pupun tuottamiseen, toteamalla, että sinulle ei kokematon mies kelpaisi, koska pidät häntä -kiitos nettipalstojen- naisvihaajana. -Asiasta vosi tietysti halutessaan vetää johtopäätöksen tai kenties kokemattomampna miehenä herneen nenän ja ksyä, että onko sitten mies joka haluaa tai tai vaatii saada harrastaa seksiä miltei jokaisen lähelle tulleen naisen kanssa, sitten kaikkea muuta kuin naisvihaaja? Kenties hän on juuri "Se" suuri rakastaja ja unemien kohde, jonka kohdatessaan jokainen nainen haluaa kokea olevansa se miehelle "Se" viimeinen, tai ainakin ennen miehen seuraavaa, sillä olsihan se kamalaa olla miehelle "Se" ensimmäinen ja kenties myös viimeinen. - Vai miten mies voisi muutoin kerryttää kokemusta välttyäkseen tulemasta naisvihaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiva mies on, mutta sitä joutuisi opettelemaa seksissä."Ap"
Mutta eikö seksin opettelu voi olla myös antoisaa? - jos joku tietää keinon tai tavan, millä tyydyttää jokaisen tai vaatimattomammin vaikka "vain" kolme neljästä naisesta ehdottomalla varmuudella, niin kuulisin oikein mielelläni.
Tarkoitan yksinkertaisuudessaan sitä, että eikö seksi ole aina, tai lähes aina enempi vähempi pientä hapuilua ja/tai tunnustelua, jokaisen uuden kumppanin kanssa. Ei minulla ainakaan ole kykyä tai taitoa nähdä ensi vilkaisulla tai katseesta heti sitä, mistä toinen pitää tai nauttii. Hyviä ja vähemmän hyviä arvauksia ja päätelmiä voin toki tehdä.
- En tarkoita, että seksin aikana tai sitä aloiteltaessa olisin suuna päänä toiselta kysymässä, jokaisen liikkeen tai eleen kohdalla, että onko tämä hyvä tai tuntuuko tämä miellyttävältä. Mutta en myöskään se raivohärkä joka puskee toista päin ajatellen vain ja ainoastaan omaa itseään; jos siis omassa adrenaliini ja seksi -kiimassaan, kykenee tai osaa ajatella.
Voi olla,että joku -tai mistä minä tiedän kuinka moni- nainen tällaisesta jokseenkin alkukantaisesta suorasta toiminnasta nauttii, mutta se ei ole ollut minun tapana toimia.
Mutta kokematon ei ehkä osaa ottaa palautetta vastaan, voi kokea sen kritiikkinä tai ei edes ole tottunut puhumaan asiasta. Se voi pahimmillaan johtaa kielteiseen kehään, jossa hän alkaa jännittää ja on entistä vaikeampaa kummankaan nauttia seksistä.
Voisin kyllä kuvitella, että jollain kymmeniä naisia kaataneella sonnilla on enemmän vaikeuksia ottaa palautetta vastaan, koska kyllä kaikki muut on nauttinut ja tiedän kyllä mitä teen kun olen kokenut jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota jännämies mieluummin. Niitä paskoistahan te naiset oikeasti tykkäätte. Jätä se kunnon mies rauhaan, ei se sinua kuitenkaan hakkaa eikä petä ja panotaidoissakin on hiomista kun poikuus kerran on tallella.
Tässä hiukan mallia siitä, mitä sen "kunnon miehen" päässä liikkuu. Kiertäkää kunnon miehet kaukaa, naiset.
Heikko defenssi preferoida jännämiehiä, tsk tsk.
Mitä horiset? "Tsk tsk"? Oletko orava?
Ei ole mikään defenssi, että suosittelen JOKA naista ottamaan kokeneen miehen. Kokematon on suurella todennäköisyydellä katkera naisvihaaja. Tällä palstalla on saanut lukea monen kanssasisaren kokemuksia, miten eivät kuunnelleet järjen ääntä ja ero tuli ennätysajassa, kun eivät jaksaneet katkeran miehen kitinää.
Tsk tsk.
"Mutta kokematon ei ehkä osaa ottaa palautetta vastaan, voi kokea sen kritiikkinä tai ei edes ole tottunut puhumaan asiasta. Se voi pahimmillaan johtaa kielteiseen kehään, jossa hän alkaa jännittää ja on entistä vaikeampaa kummankaannauttia seksistä"
Ahaa. Ja jokainen kokenut on suorastaan mestari korjaamaan toimintaansa palauteen perusteella ja arvostaa suurestijokaista kritiikiä. Hurraten, että "jes" kuvittelin jo parinkymmenen kumppanin kanssa osaavani jo "panna" mutta nyt tämä kumppani,i on ketomassa, ellei peräti vaatimassa kuinka minun pitäsi toimia ja olla...
Vierailija kirjoitti:
Helpostikin tuo 25 vuoden ikä tulee vastaan ilman seksiä. En itsekään sitä aktiivisesti etsinyt tuota nuorempana. Piti saada koulut, armeija ym. jutut alta pois ja sitten jotain työn tapaistakin löytää. Vuosia kului ja sitä huomasi olevansa vähintään 8-10-12 vuoden takamatkalla ikäisiinsä nähden ja 30-kymppiset lähestyivät. Ei siinä iässä enää lähdetä baariin harjoittelemaan, sohva tuntuu paremmalta vaihtoehdolta. Sinne jumittaa.
M42
Näinpä juuri. Mutta miksi ihmeessä et etsinyt seksiä? Miehen libido ja potenssi on korkeimmillaan molemmin puolin kahtakymppiä, nainen puolestaan on hedelmällisimmillään 20-22 -vuotiaana. Ei luonto ole tarkoittanut, että ensin opiskellaan 20 vuotta ja sitten keski-iän kynnyksellä harrastetaan vihdoin seksiä. Väkisinkin naisesta tuollainen tarina kuulostaa joko siltä, että ei ole ollut uskallusta tai sitten mies ei ole järin seksuaalinen tyyppi. Kumpikaan ei ole valttia parisuhdemarkkinoilla. Jos seksi kiinnostaa, siihen pyrkii. Ja jos se ei kiinnosta, tulee mieleen, ettei siinä voi olla kovin hyvä. Useimmat naiset haluavat seksiä. Jos mies on pärjännyt oman käden kanssa 30-vuotiaaksi, miksi hän innostuisi asiasta kovasti suhteessakaan?
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kokematon ei ehkä osaa ottaa palautetta vastaan, voi kokea sen kritiikkinä tai ei edes ole tottunut puhumaan asiasta. Se voi pahimmillaan johtaa kielteiseen kehään, jossa hän alkaa jännittää ja on entistä vaikeampaa kummankaannauttia seksistä"
Ahaa. Ja jokainen kokenut on suorastaan mestari korjaamaan toimintaansa palauteen perusteella ja arvostaa suurestijokaista kritiikiä. Hurraten, että "jes" kuvittelin jo parinkymmenen kumppanin kanssa osaavani jo "panna" mutta nyt tämä kumppani,i on ketomassa, ellei peräti vaatimassa kuinka minun pitäsi toimia ja olla...
Joopa joo, keskustelun taso on taas taattua vauva.fi-laatua.
Mutta ehkä itse olet niitä, joilla ei ole mitään ongelmia ottaa vastaan palautetta intiimeistä tai mistään muistakaan asioista. Olet aina osannut eikä sinun ole tarvinnut kehittyä sillä saralla. Kun ensimmäistä kertaa menit jonkun kanssa sänkyyn niin osasit jo suhtautua seksiin rennosti ja luontevasti, teillä oli hauskaa ja välitöntä kanssakäymistä, ja kun toinen osapuoli pyysi sinua tekemään jotain toisin niin kokeilit ja opettelit kunnes hän oli tyytyväinen. Tiedoksesi: siinä tapauksessa olet melkoinen poikkeusyksilö. Useimmat muut jännittävät alkuun ja ottavat toisen osapuolen toiveet kritiikkinä. Seksistä puuttuu leikkisyys ja rentous, se on lähempänä suoritusta. Mutta kun seksiä on harrastanut muutaman eri ihmisen kanssa niin tietää jo siihen ryhtyessään, että toisella osapuolella on omia toiveitaan ja vaikka sitä edellistä piti koskea voimalla yhteen paikkaan ja hyvin varovasti toiseen, niin tämä saattaakin toivoa päinvastaista tai sitten sillä on joku ihan eri paikka, josta se saa nautintoa.
Vaihtoehtoisesti samaan rentouteen ja leikkimielisyyteen pääsee tottakai harrastamalla seksiä saman kumppanin kanssa useamman kerran, mutta siitähän tässä kai juuri oli kysymys, että jos toinen on jo seksielämässään siinä vaiheessa ettei jännitä, niin ei jaksaisi alkaa varoa sanojaan ja tekemisiään ettei herkkä mimosa-osapuoli loukkaannu.
Vittu mitä sössötystä ja ylianalysointia koko ketju täynnä. AP voisi nyt vain nussia sen kivan pojan kanssa ja katsoa sattuuko minkäänlaista kemiaa löytymään. Kumpikaan osapuoli tuskin häviää yhtään mitään. Poika pääsee vihdoin itse asiaan ja tyttö voi sitten todeta pojan kehityskelpoiseksi tai epäkelvoksia. Se on vaan seksiä hei.
Tuo on nykyään ihan normaalia. Seksi on niin passé. Muutaman vuoden kuluttua se varmaan kielletäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä sössötystä ja ylianalysointia koko ketju täynnä. AP voisi nyt vain nussia sen kivan pojan kanssa ja katsoa sattuuko minkäänlaista kemiaa löytymään. Kumpikaan osapuoli tuskin häviää yhtään mitään. Poika pääsee vihdoin itse asiaan ja tyttö voi sitten todeta pojan kehityskelpoiseksi tai epäkelvoksia. Se on vaan seksiä hei.
Ei mitään miestä (25-vuotias ei ole enää mikään poika) ole todellisuudessa olemassakaan, tämäkin on vain yksi vakioprovo. Yksikään aikuinen (!) mies ei etukäteen ilmoittaisi, että "olen, muuten, täysin kokematon".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään miestä (25-vuotias ei ole enää mikään poika) ole todellisuudessa olemassakaan, tämäkin on vain yksi vakioprovo. Yksikään aikuinen (!) mies ei etukäteen ilmoittaisi, että "olen, muuten, täysin kokematon".
Minä ilmoittaisin heti kättelyssä ylpeästi jokaiselle että olen kokematon. Se on sitten ihan heidän ongelmansa jos pelästyvät asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alle 40-vuotiaat ovat poikia ja tyttöjä ja alle satakiloiset punnitaan neuvolassa.
Vierailija kirjoitti:
Kiva mies on, mutta sitä joutuisi opettelemaa seksissä.
Ap.
Rankkaa hommaa. Naisen optimaalinen seksi on tietysti sitä, että mies tulee ja nussii ja orkuttaa naisen onnelliseksi. Naisen rooli on olla paikalla ja hereillä.
Mistä tavallinen mies muka saisi seksiä (maksamatta)? Itse olen jo yli nelikymppinen enkä ole koskaan ollut edes treffeillä. Naisiin on mahdotonta tutustua missään. "Painu vittuun siitä" sieltä tulee kumminkin jos yrittää lähestyä.
"Joopa joo, keskustelun taso on taas taattua vauva.fi-laatua.
Mutta ehkä itse olet niitä, joilla ei ole mitään ongelmia ottaa vastaan palautetta intiimeistä tai mistään muistakaan asioista. Olet aina osannut eikä sinun ole tarvinnut kehittyä sillä saralla. Kun ensimmäistä kertaa menit jonkun kanssa sänkyyn niin osasit jo suhtautua seksiin rennosti ja luontevasti, teillä oli hauskaa ja välitöntä kanssakäymistä, ja kun toinen osapuoli pyysi sinua tekemään jotain toisin niin kokeilit ja opettelit kunnes hän oli tyytyväinen. Tiedoksesi: siinä tapauksessa olet melkoinen poikkeusyksilö. Useimmat muut jännittävät alkuun ja ottavat toisen osapuolen toiveet kritiikkinä. Seksistä puuttuu leikkisyys ja rentous, se on lähempänä suoritusta. Mutta kun seksiä on harrastanut muutaman eri ihmisen kanssa niin tietää jo siihen ryhtyessään, että toisella osapuolella on omia toiveitaan ja vaikka sitä edellistä piti koskea voimalla yhteen paikkaan ja hyvin varovasti toiseen, niin tämä saattaakin toivoa päinvastaista tai sitten sillä on joku ihan eri paikka, josta se saa nautintoa...."
Hmm. En nyt koe itseäni mitenkään erityisen poikkeus yksilöksi. - Seksin suhteen ehkä kenties keskimääräsitä kokemattomampi luultavsti olen. Mutta mitä kritiikin vastaanottajana koen, että helpompaa se on ollut vastaanottaa silloin kun tiedän, että siihen todennäköisesti on enempi aihetta eli saada sitä asioista, joissa minulla ei ole tai on vain vähän kokemusta. - Kuin saada niistä asioista, joista jotka kuvittelen jo osaavani ja taitavani. - Miksi seksi tekisi tästä poikkeuksen?
- Toki kokemus opettaa siinäkin, jolloin on varmasti vaarana tai mahdollisuutena myös urautua. Vähän kuin homejuustojen syöminen. - Kolme (naista) piti ja nautti suuresti mutta neljäs ei voinut sietää. Juustojen syöminen on saattanut muodostua mekaaniseksi suoritukseksi, jossa ei enää koe, mitään kovin erikoista. - Eikö sama mahdollisuus ole myös seksin saralla?
On melkein pelottavvan helppoa unohtaa, että meillä jokaisella on omat mieltymyksemme ja tapamme saada nautintoa. Ja olettaa, että kaikkihan me pidämme, niin msitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, keskustelun taso on taas taattua vauva.fi-laatua.
Mutta ehkä itse olet niitä, joilla ei ole mitään ongelmia ottaa vastaan palautetta intiimeistä tai mistään muistakaan asioista. Olet aina osannut eikä sinun ole tarvinnut kehittyä sillä saralla. Kun ensimmäistä kertaa menit jonkun kanssa sänkyyn niin osasit jo suhtautua seksiin rennosti ja luontevasti, teillä oli hauskaa ja välitöntä kanssakäymistä, ja kun toinen osapuoli pyysi sinua tekemään jotain toisin niin kokeilit ja opettelit kunnes hän oli tyytyväinen. Tiedoksesi: siinä tapauksessa olet melkoinen poikkeusyksilö. Useimmat muut jännittävät alkuun ja ottavat toisen osapuolen toiveet kritiikkinä. Seksistä puuttuu leikkisyys ja rentous, se on lähempänä suoritusta. Mutta kun seksiä on harrastanut muutaman eri ihmisen kanssa niin tietää jo siihen ryhtyessään, että toisella osapuolella on omia toiveitaan ja vaikka sitä edellistä piti koskea voimalla yhteen paikkaan ja hyvin varovasti toiseen, niin tämä saattaakin toivoa päinvastaista tai sitten sillä on joku ihan eri paikka, josta se saa nautintoa.
Vaihtoehtoisesti samaan rentouteen ja leikkimielisyyteen pääsee tottakai harrastamalla seksiä saman kumppanin kanssa useamman kerran, mutta siitähän tässä kai juuri oli kysymys, että jos toinen on jo seksielämässään siinä vaiheessa ettei jännitä, niin ei jaksaisi alkaa varoa sanojaan ja tekemisiään ettei herkkä mimosa-osapuoli loukkaannu.
Ovatko nämä seksiä jännittävät niitä, jotka menettävät neitsyytensä 14-vuotiaana? Muussa tapauksessa on vaikeaa ymmärtää. Kannattaa olla sellaisen kanssa, jolla on normaali itsetunto ja jolle seksi ei ole niin vakavaa. Kokeneille se tuntuu tämän ketjun perusteella olevan pelkkää suorittamista ja laskelmointia, jonka täytyisi kristallipallon avulla osua oikeaan uudenkin kumppanin kanssa.
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta täytyy tunnustaa että jossain menee tuon kokemattomuuden suhteen raja, ainakaan 40v kokematon ei enää kelpaisi. Tosin näiden nuortenkin kanssa on se vaara että se seksi ei sit vaan onnistu, kerran oon kokeillu kokemattoman kanssa ja eihän siitä valitettavasti tullut mitään, ei seisonut ja jos seisoi niin tuli heti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulle kelpaisi. Mutta täytyy tunnustaa että jossain menee tuon kokemattomuuden suhteen raja, ainakaan 40v kokematon ei enää kelpaisi. Tosin näiden nuortenkin kanssa on se vaara että se seksi ei sit vaan onnistu, kerran oon kokeillu kokemattoman kanssa ja eihän siitä valitettavasti tullut mitään, ei seisonut ja jos seisoi niin tuli heti.
Ei kelpaa. Tiedetään kyllä sanomattakin.
Ehkä ja ehkä. Ei se kokenutkaan välttämättä sen parempi ole ottamaan kritiikkiä vastaan. Hän voi ajatella, että miksi tuo neuvoo, tämähän on kelvannut aiemminkin muille ja kyllä mä osaan.
Kyky ottaa kritiikkiä ja neuvoja vastaan liittyy siihen ihmisen persoonaan, ei hänen kokeneisuuteensa seksissä.