Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyödytön mies

Vierailija
12.08.2016 |

Ai että voikin ottaa toi mies päähän!! Siis jumalauta! Se on vaan kertakaikkiaan niin hyödytön. Ei tee kotitöitä, ei huolehdi lapsista, ei edes omia jälkiään osaa reppana siivota, puhumattakaan seksistä. Sitä ei ole koska miestä ei kiinnosta. Rahaa se ei tuo talouteen, vaikka tienaakin hyvin. Kaikki rahansa menee omiin hömpötyksiinsä, kun minä maksan elämisen.
Saako sen jo jättää? Oon hakannut päätä seinään sen kanssa ihan riittävän kauan ja muutosta ei näy.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt pitäis vaan saada se jotenkin jekutettua lääkärin pakeille. Järkipuheella ja faktat pöytään lyömällä ajattelin alottaa. Ap

Vierailija
42/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että voikin ottaa toi mies päähän!! Siis jumalauta! Se on vaan kertakaikkiaan niin hyödytön. Ei tee kotitöitä, ei huolehdi lapsista, ei edes omia jälkiään osaa reppana siivota, puhumattakaan seksistä. Sitä ei ole koska miestä ei kiinnosta. Rahaa se ei tuo talouteen, vaikka tienaakin hyvin. Kaikki rahansa menee omiin hömpötyksiinsä, kun minä maksan elämisen.

Saako sen jo jättää? Oon hakannut päätä seinään sen kanssa ihan riittävän kauan ja muutosta ei näy.

Ota muslimimies niin saat rauhan ja uskon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota muslimimies niin saat rauhan ja uskon. 

Höhöhö :D ennemmin mun miehen pitäis ottaa musliminainen. Ap

Vierailija
44/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sullakaan järki päätä paljon pakota, kun olet vielä vapaaehtoisesti vongannut sitä ja mennyt lisääntymäänkin sen kanssa. Kahden kuonatapauksen geenit siis yhtyneet ja tuottaneet lisää kuonaa. Ei hyvä.

Tähän on nyt heitettävä se perinteinen, että ei se aina oo ollut tuollainen. Viimeisen vuoden ollut nyt tällästä menoa... ap

Mies on jo henkisesti siis eronnut susta. Nyt vaan pitää jomman kumman laittaa se lopullinen stoppi ja kaivaa ne eropaperit eteen.

Tämä. Kämppä hakuun ja ero vireille, noin se meilläkin meni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi