Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyödytön mies

Vierailija
12.08.2016 |

Ai että voikin ottaa toi mies päähän!! Siis jumalauta! Se on vaan kertakaikkiaan niin hyödytön. Ei tee kotitöitä, ei huolehdi lapsista, ei edes omia jälkiään osaa reppana siivota, puhumattakaan seksistä. Sitä ei ole koska miestä ei kiinnosta. Rahaa se ei tuo talouteen, vaikka tienaakin hyvin. Kaikki rahansa menee omiin hömpötyksiinsä, kun minä maksan elämisen.
Saako sen jo jättää? Oon hakannut päätä seinään sen kanssa ihan riittävän kauan ja muutosta ei näy.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sullakaan järki päätä paljon pakota, kun olet vielä vapaaehtoisesti vongannut sitä ja mennyt lisääntymäänkin sen kanssa. Kahden kuonatapauksen geenit siis yhtyneet ja tuottaneet lisää kuonaa. Ei hyvä.

Vierailija
2/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sullakaan järki päätä paljon pakota, kun olet vielä vapaaehtoisesti vongannut sitä ja mennyt lisääntymäänkin sen kanssa. Kahden kuonatapauksen geenit siis yhtyneet ja tuottaneet lisää kuonaa. Ei hyvä.

Tähän on nyt heitettävä se perinteinen, että ei se aina oo ollut tuollainen. Viimeisen vuoden ollut nyt tällästä menoa... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet yhdessä hänen kanssa? Ja vielä lapsiakin tehnyt.

Vierailija
4/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuunnellaan sun valituksia sitten, kun olet päättänyt jättää ko. kultakimpaleen. Jos vain valitat etkä tee asialle mitään, ei kukaan jaksa paljoa myötätuntoa herutella.

Vierailija
5/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan oot miestä jo katsellut? Ootteko nainisissa, kenen nimissä asunto on? Eroa nyt miehestä... joko pistät pihalle tai itse muutat lasten kanssa. Saat ainakin lasten elatukseen rahaa ja on 1 stöjä vähemmän, jos sinä maksat kaiken.

Vierailija
6/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on nyt heitettävä se perinteinen, että ei se aina oo ollut tuollainen. Viimeisen vuoden ollut nyt tällästä menoa... ap

Mies on jo henkisesti siis eronnut susta. Nyt vaan pitää jomman kumman laittaa se lopullinen stoppi ja kaivaa ne eropaperit eteen.

Vierailija
7/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mies on sanonut syyksi käytökselleen kun olet kysynyt? Eikö myönnä tekojaan/tekemättä jättämisiään vai lupaileeko kaiken muuttuvan mutta mikään ei muutu? Ja miksi et eroa?

Vierailija
8/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan oot miestä jo katsellut? Ootteko nainisissa, kenen nimissä asunto on? Eroa nyt miehestä... joko pistät pihalle tai itse muutat lasten kanssa. Saat ainakin lasten elatukseen rahaa ja on 1 stöjä vähemmän, jos sinä maksat kaiken.

Korjaus: 1 SYOJÄ vähemmän

Vierailija
9/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuunnellaan sun valituksia sitten, kun olet päättänyt jättää ko. kultakimpaleen. Jos vain valitat etkä tee asialle mitään, ei kukaan jaksa paljoa myötätuntoa herutella.

Kiitos :D en tällästä kehtaa ikinä omalla nimellä missään vuodattaa ja nyt vaan tuli mitta täyteen. Ja lopussa onkii kysymys että joko sen saa jättää. Se on kyllä paras ratkaisu ja tiedän sen itsekin. ap

Vierailija
10/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä se mies on sanonut syyksi käytökselleen kun olet kysynyt? Eikö myönnä tekojaan/tekemättä jättämisiään vai lupaileeko kaiken muuttuvan mutta mikään ei muutu? Ja miksi et eroa?

Ei sillä oo mitään syytä, sanoo vaan että hän käy töissä ja se on rankkaa. Sitten se heittää marttyyrinviitan niskaansa ja vinkuu kuinka hän on vaan paska jätkä ja aina saa vaan paskaa niskaansa. No yrittäis joskus edes olla hyödyksi kotonakin ni ei tarvis olla jäkättämässä...

Vierailija
11/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo sitä kristallipalloo mistä vois kattoo miten ja minkälaiseks se mies muuttuu vuosien saatossa mutta jihuu, jippii, abrakadabra-erota VOI, erota Saa ja erota Pitää jos huomaa et toinen on muuttunut vapaamatkustajaksi.Jätä se loinen pysäkille ja jatka matkaa.Uuden miehenkin suhteen sulla on suunta vain ylöspäin.

Vierailija
12/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä oo mitään syytä, sanoo vaan että hän käy töissä ja se on rankkaa. Sitten se heittää marttyyrinviitan niskaansa ja vinkuu kuinka hän on vaan paska jätkä ja aina saa vaan paskaa niskaansa. No yrittäis joskus edes olla hyödyksi kotonakin ni ei tarvis olla jäkättämässä...

Tuo siis ap:n kirjoittama. Ainiin ja ei se edes lupaa muuttaa tapojaan, vetoaa vaan että "ihmistä ei voi muuttaa"

En oo eronnut hänestä vielä, koska oon ollut toiveikas jospa hän tajuaisi itsekin vetää pään ulos hanuristaan. ap

Vierailija
13/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo sitä kristallipalloo mistä vois kattoo miten ja minkälaiseks se mies muuttuu vuosien saatossa mutta jihuu, jippii, abrakadabra-erota VOI, erota Saa ja erota Pitää jos huomaa et toinen on muuttunut vapaamatkustajaksi.Jätä se loinen pysäkille ja jatka matkaa.Uuden miehenkin suhteen sulla on suunta vain ylöspäin.

Toi on kyllä totta, että uuden miehen kanssa suunta on vain ylöspäin!! Kiitos sanoistasi! ap

Vierailija
14/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos :D en tällästä kehtaa ikinä omalla nimellä missään vuodattaa ja nyt vaan tuli mitta täyteen. Ja lopussa onkii kysymys että joko sen saa jättää. Se on kyllä paras ratkaisu ja tiedän sen itsekin. ap

No tuli vähän tiukasti kirjoitettua:D Mutta vastaus kysymykseesi on, että saa jättää ja on tervettä lähteä tuollaisesta "parisuhteesta". Jääpähän enemmän rahaa ja aikaa lasten kanssa ja kukaties löydät jonkun mukavan uuden puolison myöhemmin:)

Vierailija
15/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
16/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo siis ap:n kirjoittama. Ainiin ja ei se edes lupaa muuttaa tapojaan, vetoaa vaan että "ihmistä ei voi muuttaa"

En oo eronnut hänestä vielä, koska oon ollut toiveikas jospa hän tajuaisi itsekin vetää pään ulos hanuristaan. ap

Ymmärsin että sinä ap käyt myös töissä, mutta sen lisäksi hoidat kodin, lapset ja vielä kustannat sinun ja lasten elämisen? Ei oikein ole uskottavaa, että miehellä olisi vain rankkaa töissä, jos ei edes perheen menoihin osallistu (tai osallistuu vain oman osuutensa). Ja on totta, ettei kukaan toinen voi ihmistä muuttaa, mutta ihminen voi itse muuttaa itseään, kuten nyt ap:n mies on muuttunut huonompaan suuntaan. Mutta jos mies ei ole valmis tulemaan vastaan, niin minkäs siinä tekee muuta kuin eroaa. En minäkään voi jättää kotityöt tekemättä ja lapset hoitamatta ja jättää kaiken mieheni hoidettavaksi/maksettavaksi ja sitten marttyroida, että olenpas vaan paska vaimo ja tällanen mä nyt vaan oon.

Vierailija
17/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on kyllä totta, että uuden miehen kanssa suunta on vain ylöspäin!! Kiitos sanoistasi! ap

Muista nyt, että kannat kuitenkin painolastia uuteen suhteeseen: itsesi ja lapsesi. Onko miehille helpompaa ruveta huoltamaan toisen lapsia kun omien huoltaminenkin tuntuu palstan mukaan olevan hankalaa. Ja omat asenteet nämä miestä kaikesta syyttävät naiset kantavat seuraavaan suhteeseenkin. Kumma maailma, täynnä täydellisiä naisia ja paskoja miehiä?

Vierailija
18/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin että sinä ap käyt myös töissä, mutta sen lisäksi hoidat kodin, lapset ja vielä kustannat sinun ja lasten elämisen? Ei oikein ole uskottavaa, että miehellä olisi vain rankkaa töissä, jos ei edes perheen menoihin osallistu (tai osallistuu vain oman osuutensa). Ja on totta, ettei kukaan toinen voi ihmistä muuttaa, mutta ihminen voi itse muuttaa itseään, kuten nyt ap:n mies on muuttunut huonompaan suuntaan. Mutta jos mies ei ole valmis tulemaan vastaan, niin minkäs siinä tekee muuta kuin eroaa. En minäkään voi jättää kotityöt tekemättä ja lapset hoitamatta ja jättää kaiken mieheni hoidettavaksi/maksettavaksi ja sitten marttyroida, että olenpas vaan paska vaimo ja tällanen mä nyt vaan oon.

Kyllä käyn töissä, teen 3-vuorotyötä. Miehen tulojen takia maksan myös korkeimmat maksut lasten päivähoidosta. Meillä on siis 2 alle kouluikäistä lasta. Eihän kukaan normijärjellä varustettu jättäisikään kaikkea puolison hoidettavaksi, mutta niin vaan tää kultakimpale jättää. Olen ehdottanut sille että josko muuttaisin lasten kanssa pois, ni meidän kaikkien elämä olis huomattavan paljon helpompaa. Tämä ei kuulema käy, vetoaa vaan että lapsilla on oikeus isään? Olen tehnyt selväksi hänelle että lapset tulisi kyllä säännöllisesti iskälle, mutta ehkä mies on sitä mieltä että hän eroaisi isyydestä samalla kun parisuhteesta. On saanut mallin lapsuudenkodistaan, jossa äitinsä on samanlainen työjuhta kun minäkin nyt, ja isänsä hoitanut tasan oman persiinsä.

Onko kellään kokemusta voisko joku parisuhdeterapia auttaa? vai onko se vaan tuskan pitkittämistä? ap

Vierailija
19/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista nyt, että kannat kuitenkin painolastia uuteen suhteeseen: itsesi ja lapsesi. Onko miehille helpompaa ruveta huoltamaan toisen lapsia kun omien huoltaminenkin tuntuu palstan mukaan olevan hankalaa. Ja omat asenteet nämä miestä kaikesta syyttävät naiset kantavat seuraavaan suhteeseenkin. Kumma maailma, täynnä täydellisiä naisia ja paskoja miehiä?

Saisi kyllä olla aika helkkarinmoinen timantti jonka huolisin eron jälkeen. mulla ei oo mitään pakkoa saada parisuhdetta, pärjään itsekseni vallan hienosti, on se tässä nyt huomattu. Ap

Vierailija
20/44 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia me miehet olemme. MEitä ei voi kuin rakastaa ja välillä päästämme kovaäänisen pierun.

osaamme joskus olla ihaniakin.

Minä en ole ollut töissä viiteen vuoteen mutta vaimo se jaksaa elättää ja rakastaa minua sellaisena kuin olen.

T: Brent