Olen mies ja pidämme fistauksesta
Totta tosiaan voiko pillu revetä jos työnnän koko käteni pilluun. m
Kommentit (8)
Jos sattuu, niin ei saa tehdä. Mun miesystävällä on pieni käsi, ja kun hän laittaa sormet suppuun, hän saa käden sisään. Silloin tosin mun pitää olla todella kiihoittunut ja liukkaria pitää olla todella runsaasti käytössä. Lisäksi se onnistuu vain yhdessä asennossa. Tuntuu ihan älyttömän hyvältä mutta tehdään tätä vain muuraman kerran vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Jos sattuu, niin ei saa tehdä. Mun miesystävällä on pieni käsi, ja kun hän laittaa sormet suppuun, hän saa käden sisään. Silloin tosin mun pitää olla todella kiihoittunut ja liukkaria pitää olla todella runsaasti käytössä. Lisäksi se onnistuu vain yhdessä asennossa. Tuntuu ihan älyttömän hyvältä mutta tehdään tätä vain muuraman kerran vuodessa
Missä asennossa? Nimim. haluun kokeilla...
t. N
Takaapäin onnistuu. Ja runsaasti liukkaria.
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin onnistuu. Ja runsaasti liukkaria.
Näin arvelinkin!
Mulla on iso mies ja sen käsi on niin iso ettei ikinä mahtuis muhun! Jo siinä luut tulis vastaan. Onneksi se ei tykkää mistään ihme fistauksesta :D
Minusta tuntuu jos käsi työnnetään takaapäin sisään, että olisin keinosiementäjä. Vaimo tykkää, miks ei.
Mikä teitä vaivaa kädestä ette tykkää. mut perseeseen paneminen on mukamas nautinnollista.
Voi.