Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, joka oikeasti tykkää syksystä? Ja vieläpä enemmän kuin kesästä

Vierailija
12.08.2016 |

Odotan innolla että syksy tulee! Syksyllä on mukavaa käydä lenkillä, on sopivan viileää. Ruska aika on kaunista. Mä saan aina jotenkin ihmeellisesti kauheasti energiaa syksyn lähestyessä ja mielikin on positiivisempi. En tiedä, mistä se johtuu. Näin on ollut aina. Tykkään myös kun pimenee illat nopeampaan!

Muita?!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeät, viileät syksyiset sateet tuntuu olevan monelle hirveää. 5-13 astetta ja syksysateet on parasta ulkoilusäätä. Mulle siinä on jotain mikä tuntuu lämpimältä rakkaudentäyteiseltä halaukselta ja tunnen olevani enemmän elossa kuin koskaan. 

Vierailija
42/43 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyvä talvi pilaa syksyn, vaikka syksy on itsessään ihana. Eli syksy muistuttelee talvesta. Jos saisi tammi-maaliskuun pakkaset ja pimeyden leikattua luonnosta pois, niin syksy olisi kiva. Joku Brittien ilmasto on yhtäjaksoista marraskuuta talvisin ja kevyt lumipeite, tykkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
04.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös tykkään syksystä. Se alkoi silloin,kun esikoiseni syntyi syyskuun alussa,ennen olin kerääminen. Maatilan emäntänä kesä oli kiireistä aikaa,syksyllä rauhoittui,tosin lypsykarjatilalla oli töitä 365vrk vuodessa. Ihanaa kun illat hämärtyy,istua kynttilän valossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme