Ystäväperheen lapsella on tänään synttärit.
Ja vasta äsken tuli kutsu. Meillä on jo suunnitelmissa muuta ohjelmaa viikonlopuksi ja huonekkin varattu hotellista. Mitä tekisit?
Kommentit (14)
Ilmoittaisin ettemme pääse tälläkertaa tulemaan.
No jos kutsu tuli äsken niin ihan oikeutettua on sanoa että meillä oli jo meno suunniteltu. Itse tosin yrittäisin käväistä paikalla edes tunnin ennenkuin lähtisin. Esim. stokkan kautta tai muu kauppa jossa saa lahjan nättiin pakettiin.
Joo, tällä kertaa on kyllä kutsu tullut todella myöhässä. Voitte hyvin ilmoittaa, ettette pääse.
Outoa miksi noin viime tingassa kutsu lähetetty? Ei sitä voi olettaa ettei ihmisillä olisi muuta menoa...
Vierailija kirjoitti:
Outoa miksi noin viime tingassa kutsu lähetetty? Ei sitä voi olettaa ettei ihmisillä olisi muuta menoa...
Hänellä on tapana lähettää kutsut aika viime tipassa. Yleensä tosin muutama päivä sentään aikaisemmin. Tämä synttärisankari ei ole kahteen vuoteen meitä kutsunut kun on pitänyt synttärit vain koulukavereilleen joten ei osannut tähän varautua.
En ymmärrä miksi edes kysyt. Tietenkin ilmoitatte, että ette ikävä kyllä pääse.
Olen pahoillani, että lähetin kutsun vasta nyt. Meidän ei pitänyt pitää mitään synttäreitä, mutta koska muitakin ystäviä oli tulossa muuten vain käymään, niin venytettiin tapaamista sitten synttäreiksi.
Ymmärrän erittäin hyvin, ettette te pääse. Todella harmi, ettei nyt tullut suunniteltua näitä synttäreitä tarkemmin.
Nähdään toiste muissa merkeissä! Olette meille tärkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, että lähetin kutsun vasta nyt. Meidän ei pitänyt pitää mitään synttäreitä, mutta koska muitakin ystäviä oli tulossa muuten vain käymään, niin venytettiin tapaamista sitten synttäreiksi.
Ymmärrän erittäin hyvin, ettette te pääse. Todella harmi, ettei nyt tullut suunniteltua näitä synttäreitä tarkemmin.
Missäpäin suomea te vietätte synttäreitä?
"valitettavasti olemme reissussa tänä viikonloppuna"
Jos ehditte pyörähtää, niin käytte nopsaan tervehtiin. Jos suunnitelmien aikatauluun ei sovi piipahdin, niin ilmotatte, että on jo valitettavasti muuta sovittuna.
Jos synttärit on jossain ihan lähellä ja siellä ehtisi edes pikaisesti käväiseen, illmoittaisin että voi vitsi kun meillä on menoa, mutta keretään kyllä nopeasti piipahtamaan. Sitten äkkiä nappaan joku pikalahja marketista ja vaikka sitten matkan varralla poikkeaa kylässä, hilluu siellä hetken aikaa niin että kahvit ehkä ryystää ja kuulumiset vaihtaa ja sit menoks.
Jos aikaa ei yksinkertaisesti ole, ilmoittaisin että no voi harmi kuulkaas nyt meillä on muuta menoa ja niin kiire aikataulu että ei millään ehditä, laitappas oikein lämpimät terveiset päivänsankarille, että tullaan käymään vaikka ens viikolla moikkaamassa. Sit meette vaikka ens viikolla jonain päivänä lahjan kanssa poikkeemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on tapana lähettää kutsut aika viime tipassa. Yleensä tosin muutama päivä sentään aikaisemmin. Tämä synttärisankari ei ole kahteen vuoteen meitä kutsunut kun on pitänyt synttärit vain koulukavereilleen joten ei osannut tähän varautua.
Moni ei ole päässyt tai on perunut viimetingassa joten teidät kutsuttiin tilalle. Älä mene, teillähän on hotellikin varattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin suomea te vietätte synttäreitä?
Minä ja ap tiedämme. Muille sillä ei ole mitään merkitystä.
Sanoisin että valitettavasti on jo muita suunnitelmia.