Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset farkut on tulossa tai ehkä jo tulleetkin muotiin pillifarkkujen jälkeen?

Vierailija
12.08.2016 |

Olen ostamassa uusia, enkä halua ihan muodin jälkijunafarkkuja ostaa, koska käytän niitä vuosia. Mitkä kannattaisi ostaa?
Joka vastaa "mitä väliä mikä on muotia", en nyt kaipaa teidän neuvojanne vaan vastausta otsikon kysymykseen. Kiitos <3

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat, revityt

Vierailija
2/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvellakin revityt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, täynnä reikiä pitää olla. Jos ostat mustat stretch farkut niin olet kuin joku mummo.

Vierailija
4/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä eriskummallisia 90-luvun alun löysiä farkkumaisia housuja näkee joillain nuorilla. Sellaiset farkun ja tuulipuvun housun sekoituksen näköistä kangasta. Heiluvat kävellessä kun ovat niin pehmeää ja eivät istu lainkaan.

Vierailija
5/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yrittää alkaa tunkea ihmisille niitä leveälahkeisia housuja taas. Että saadaan myytyä uusi kierros niille joilla on vaan pillifarkkuja, urheiluhousuja ja korkeavyötäröisiä slimmejä.

Eiköhän se 5v päästä ole jo se juttu, kun tarpeeksi julkkikset viitoittaneet tietä.

Vierailija
6/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoralahkeiset on aina muotia.

Vierailija
7/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei... ei revittyjä mulle...

Millaiset kangashousumallit ovat nyt tulossa? Ei varmaan nekään enää pillimallia eli mitä? Bootcut, suorat, porkkanat vai minkä malliset? Vai edelleen pillit? Tarkoitan tämäntyyppisiä kangashousuja

https://www.zalando.fi/comma-kangashousut-tinte-co121a02s-k11.html

ap

Vierailija
8/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea vyötärö ainakin. Mama jeans -tyyli taitaa olla yhä pinnalla vahvasti. Lahkeet alkaa myös levenemään, mutta ei ehkä näy katukuvassa vielä.

Vierailija
9/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

501. Siitä kun ei ysärimmäksi mikään enää mene

Vierailija
10/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut on aina rock. Ne ei katoa koskaan

Vierailija
11/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkea vyötärö ainakin. Mama jeans -tyyli taitaa olla yhä pinnalla vahvasti. Lahkeet alkaa myös levenemään, mutta ei ehkä näy katukuvassa vielä.

Mä oon sitten muodin edelläkävijä. Ostin Seppälästä alennuksella vähän alaspäinlevenevälahkeiset farkut, missä on normaali korkea vyötärö. Aivan ihanat! 😍

Vierailija
12/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut on aina rock. Ne ei katoa koskaan

Tämä ei pitäne paikkaansa lainkaan. Muistan monia aikoja jolloin niitä ei nähnyt kenelläkään

Vierailija
13/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vartalotyypille ja käyttötarkoitukseen sopivat eli ne kannattaa selvittää ensin. Klassikoista Levi's 501 taas ajankohtainen:

http://t.levi.com/US/en_US/category/women/jeans/fitnumber/501-boyfriend

Muuten Leviksistä suora malli tai jos vartalotyyppi edellyttää, flaret.

Muuta muodissa olevaa esim.

https://www.net-a-porter.com/us/en/product/733074?cm_mmc=EmailWhatsNew-…

https://www.net-a-porter.com/us/en/product/714888/Victoria,_Victoria_Be…

Tuolta voi selailla ajankohtaisia tyylejä ja yhdistelmiä.

Vierailija
14/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat lahkeet varmaan paras. Itse ostan sellaiset. En tykkää pilleistä kun ne on niin rumat. Ei minulla kun mulla on hoikat jalat ja pieni peppu mutta yleensä. 

Vierailija
15/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko kasari kohta takaisin? Vyötärö kainaloissa :)

M

Vierailija
16/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sitten muodin edelläkävijä. Ostin Seppälästä alennuksella vähän alaspäinlevenevälahkeiset farkut, missä on normaali korkea vyötärö. Aivan ihanat! 😍

Ns. mom jeans -mallissa EI ole leveneviä lahkeita, päinvastoin!

https://www.zalando.fi/mom-jeans/?gclid=Cj0KEQjw57W9BRDM9_a-2vWJ68EBEiQ…

Toimisiko tämä linkki?

Vierailija
17/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisko kasari kohta takaisin? Vyötärö kainaloissa :)

M

Toivottavasti ei! Muutenkin 80-luvun tyyli oli aivan hirveä. En ymmärrä miksi sitä pitää kierrättää takaisin! Ihmiset on ihan yhtä naurettavan näköisiä nyt kuin 30 v sitten niissä hirveissä rytkyissä.

Vierailija
18/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vartalotyypille sopii pillifarkut parhaiten. Toivottavasti ne ei koskaan ala näyttää toivottoman epämuodikkailta...

Vierailija
19/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ns. mom jeans -mallissa EI ole leveneviä lahkeita, päinvastoin!

https://www.zalando.fi/mom-jeans/?gclid=Cj0KEQjw57W9BRDM9_a-2vWJ68EBEiQ…

Toimisiko tämä linkki?

Yäk yäk yäk!!! Paluu Sotkamon yläadteelle, hyi helvetti!

Vierailija
20/20 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vartalotyypille sopii pillifarkut parhaiten. Toivottavasti ne ei koskaan ala näyttää toivottoman epämuodikkailta...

Alkaa. Minun silmään pillit näyttää jo nyt vanhentuneelta. Kun on jo yli kymmenen vuotta katsellut pillejä niin kyllä ne vaikuttaa jo aikansa eläneiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi